[H²O] Wat gooit een tweaker in zijn water ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 17:08
Hi volgende maand is het dan eindelijk zo ver, ik ga waterkoelen !!

Maar ik heb een reservoir van 45 liter en om daar nou waterwtter in te gooien ??

31,- euro voor zo'n klein kutflesje NOU NEE

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die dat denken en dan is mijn vraag dus :

Wat gooit een tweaker in zijn water en maakt dat waterwetter nou ZO veel uit ??

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Tsja in de radiator van een auto gooit men ook geen peperdure waterwetter maar gewone koelfloeistof want dat koel toch beter dan water en het kost bijna niets heb laatst zo'n 5 litertank bij de gamma gekocht voor maar 7,50.

=/\= System Status =/\=

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 16:56 schreef Anubis801 het volgende:
Tsja in de radiator van een auto gooit men ook geen peperdure waterwetter maar gewone koelfloeistof want dat koel toch beter dan water en het kost bijna niets heb laatst zo'n 5 litertank bij de gamma gekocht voor maar 7,50.
koelvloeistof koelt toch niet beter dan water?
De warmtecapaciteit is iig lager.

Verwijderd

Bij mij op school hebben ze van dat Freezer. Is van GTChemie. Das alles wat ik je er over kan vertellen.
Het is waterstof (om kauwgom overal van af te halen)

Zon bus kost FL. 30.-

Verwijderd

kan je ook met ALLEEN maar koelvloeistof in je watercooling werken en koelt dit slechter dan water en hoe reageren je (aquarium)pompen hierop???

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
het kan, als je goeie hebt dan vreet het je pompen en slangen niet weg, maar hoe dan ook, het koelt slechter, bij mij scheelde het ongeveer 10 graden.

edit, en ik heb GEEN waterwetter, heh wa zeg je daar van ! :P

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Tja..
Als we dan toch met vloeistoffen gaan experimenteren..
Probeer eens wat thermo olie..
Dat spul wordt gebruikt om installaties in fabrieken te koelen..
Lijkt me gaaf als de slangen en andere onderdelen er niet in oplossen of broos worden.. ;)

Verwijderd

maar koelvloestof vreet slangen en pompen aan???ze hebben bij de gamma toch ook koelvloeistof,vreet die ook alles aan.
sommige mensen hebben 25% koelvloestof,vreet dit de slangen enzo niet aan omdat er water bijzit of gaat het gewoon 4x zo langzaam???

• Maku
mja water met antivries ?? het moet tegen algen zijn en het mag niet schuimen natuurlijk

• AproK
had gewoon 100% koelvloeistof van auto's
niets aan de hand, alleen de koeling was wel wat minder
en je hebt geen last van algen, waar ik nu wel wat last van heb, ga zaterdag maar eens naar de dierenwinkel :)

enne, van die olie zie k niet zo zitten :)

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 17:25 schreef mark_m het volgende:
maar koelvloestof vreet slangen en pompen aan???ze hebben bij de gamma toch ook koelvloeistof,vreet die ook alles aan.
sommige mensen hebben 25% koelvloestof,vreet dit de slangen enzo niet aan omdat er water bijzit of gaat het gewoon 4x zo langzaam???
idd, gaat super langzaam, omdat de concentratie zo laag is door het verdunnen :)
maarja, als je goed spul koopt heb je er geen last van... gamma is leuk als je weinig geld hebt, maarja, merk je ook

niet dat k zoveel geld heb, gewoon ff van me pa geript >:)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:26 schreef 001Michael het volgende:
mja water met antivries ?? het moet tegen algen zijn en het mag niet schuimen natuurlijk
-een beetje cloor :?

of:

-een beetje kopersulfaat :?

• AproK
hmm, chloor, cool :D

bye bye algies :D

Verwijderd

maar hoe weet je nou of je de goede soort hebt,of zie je aan de achterkant een labeltje met ingedienten ofzo en dat je daar kan zien of een schadelijke stof er niet inzit???

Verwijderd

TJa..
Het maakt volgens mij niks uit hoe snel of langzaam de vloeistof door je koelsysteem raast/kruipt.
Als je maar voldoende koelcapaciteit hebt..
Lijkt mij dat je bij een snelle ciculatie meer koelcapaciteit nodig hebt..je moet dan immers sneller koelen anders neemt de temp. van je vloestof snel toe.
Maar er zijn zeker mensen hier die je dit helemaal uit kunnen werken met leuke formules...

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 17:33 schreef Weethelemaalniks het volgende:
TJa..
Het maakt volgens mij niks uit hoe snel of langzaam de vloeistof door je koelsysteem raast/kruipt.
Als je maar voldoende koelcapaciteit hebt..
Lijkt mij dat je bij een snelle ciculatie meer koelcapaciteit nodig hebt..je moet dan immers sneller koelen anders neemt de temp. van je vloestof snel toe.
Maar er zijn zeker mensen hier die je dit helemaal uit kunnen werken met leuke formules...
vraag was of het je spulletjes sneller of langzamer dood vreet door het te verdunnen :P

mark_m, staat op achterkant ergens of het plastic dood vreet of niet.

Verwijderd

dat is nou net wat ik wil weten,want mijn verstand van koelvloeistof is niet al te best,maar ik wil wel het een en ander wten voordat ik die zooi gebruik

• AproK
tip, niet doen
slecht voor het koelen, valt het alleen maar tegen, ik spreek uit ervaring, met m'n gewone koperen koeler had ik de zelfde temp als met koelvloeistof uit een auto, dus dat viel tegen, dan maar water er in gedaan, alles er weer uit gepompt enz

je kan wel een klein beetje er in doen tegen algen, maar weet niet hoeveel er dan in moet.

Verwijderd

er moet toch wel een permanente oplossing zijn tegen algen dat totaal niks wegvreet maar dat je ook niet elke week er weer opnieuw in hoeft te doen

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Ohhhh ok :o ik dacht het beter was maar ik heb geen waterkoeling ik heb zo'n lekker koele celeron tualatin 43 graden stresseds overkloacked hehe

=/\= System Status =/\=

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:54 schreef Anubis801 het volgende:
Ohhhh ok :o ik dacht het beter was maar ik heb geen waterkoeling ik heb zo'n lekker koele celeron tualatin 43 graden stresseds overkloacked hehe
maar dit gaat even over waterkoeling.

Verwijderd

Waterstof lijkt me een beetje gevaarlijk, reageert nogal goed met Zuurstof >:) (BOOOM)
Dat kauwgom spul is denk ik Stikstof
Op maandag 28 januari 2002 17:01 schreef dvis2 het volgende:
Bij mij op school hebben ze van dat Freezer. Is van GTChemie. Das alles wat ik je er over kan vertellen.

Zon bus kost FL. 30.-

Verwijderd

Alcohol? :+

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 16:49 schreef 001Michael het volgende:
Hi volgende maand is het dan eindelijk zo ver, ik ga waterkoelen !!

Maar ik heb een reservoir van 45 liter en om daar nou waterwtter in te gooien ??

31,- euro voor zo'n klein kutflesje NOU NEE

Ik neem aan dat er meer mensen zijn die dat denken en dan is mijn vraag dus :

Wat gooit een tweaker in zijn water en maakt dat waterwetter nou ZO veel uit ??
Ehhhm... 45 Liter ??? Niet een beetje veel? 3 liter is al meer dan genoeg !

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik heb 100% demi water :) (nog ?) geen problemen mee....

• AproK
nou, ik weet eigenlijk niet of het echt algen zijn, kan ook de slang zijn, weet het gewoon niet!

mark_m

bij de dierenwinkel heb je spul om algen te killen
weet niet hoe lang het werkt, k ga in iedergeval zaterdag er om, word alleen weer moelijk doen met de kit waar m'n slang mee vast zit. reservoir is namelijk een visbakje :)

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 18:17 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]

Ehhhm... 45 Liter ??? Niet een beetje veel? 3 liter is al meer dan genoeg !
is idd veel, maar hoe meer water, hoe koeler, denk aan oppervlakte koeling

probeer maar eens met een dicht circuit zonder fan te draaien full stressed, temp schiet omhoog, met 45 liter kan je nog wel ff door gaan :D

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op maandag 28 januari 2002 18:26 schreef COOLIEZ het volgende:

[..]

is idd veel, maar hoe meer water, hoe koeler, denk aan oppervlakte koeling

probeer maar eens met een dicht circuit zonder fan te draaien full stressed, temp schiet omhoog, met 45 liter kan je nog wel ff door gaan :D
ik heb hier in totaal ongv 5 liter inzitten (zie sig) en die heeft 3 dagen passief staan draaien temp van proc was van 43° naar 51° gegaan.....dus 45 liter is wel errug overkill

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:23

RvV

Ik gebruik al ruim een jaar gewoon water. Wel af en toe verschonen.

Y'24

Verwijderd

ik heb een nieuw flesje ruitensproeier antivries staan van het merk YARDO,nu staat op de achterkant dat er methanol in zit en dat het wel wat ontvlambaar is.
kan ik een scheutje van dit spul in mn water gooien of vliegt er dan wat in de fik,en het belangrijkste....VREET DIT SPUL HET KOPER,DE SLANGEN OF DE POMP AAN???

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 16:04
methanol is ERG giftig, ik denk niet dat er veel van inzit.

Verwijderd

maar vreet dit spul die dingen aan en moet je er van dit spul BLIJVEN ingooien omdat het mischien wel oplost ofzo en dat het effect weggaat

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 18:37 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

ik heb hier in totaal ongv 5 liter inzitten (zie sig) en die heeft 3 dagen passief staan draaien temp van proc was van 43° naar 51° gegaan.....dus 45 liter is wel errug overkill
dan heb je nette koeling :)
moet ik niet proberen, maarja, alles is in de kast gepropt en heb ook geen enkele airflow als alle fans uit staat...
en heb zo'n cooling tube :)

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 18:56 schreef mark_m het volgende:
maar vreet dit spul die dingen aan en moet je er van dit spul BLIJVEN ingooien omdat het mischien wel oplost ofzo en dat het effect weggaat
proberen is weten, als alles lucht dicht is enz zal het niet verdwijnen...
of het vreet zal wel op het flesje staan, staat er niks op, dan ga ik er van uit dat het niet vreet, maarja kan het mis hebben, kan je beste voor bellen naar een auto zaak

Verwijderd

maar zonder die methanol kan er met dat spul toch nog steeds niks groeien? of wel,want helemaal luchtdicht zal het wel niet worden

• Maku
sjee :D ik ben er ff niet en mijn topic groeit als algen in je reservior zonder anti-dinges middel :P

Maar goed

Demi water lijkt me wel cool :) en dan flikker ik daar ff een beetje anti algen zooi in :)

Wat kost dat ( demiwater ) :P

En ach 45 liter :) hahaha LEkker toch en anders vul ik m voor de helft maar ik denk dat ik m helemaal vul.

Het is alleen maar gunstig

Ps wat wordt er bedoeld met passief draaien ??

Zet je dan je pomp uit :D of doe je gewoon niets op je comp

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Kijk hier eens voor een leuk idee: :) :) :)

http://capital.net/~lvbrmb/water/

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Koelvloeistof koelt slechter als water, in auto's zit het vooral om het kapotvriezen in de winter tegen te gaan en het is anti/corrosie. Waterwetter als toevoeging koelt beter, het wordt daarom ook in raceauto's gebruikt.
Algengroei komt vooral door dag/zonlicht om dat tegen te gaan kun je ook het water zo donker mogelijk plaatsen en ipv doorzichtige slangen ondoorzichtige slangen etc. gebruiken en evt. wat anti-alg gebruiken.
Als je alleen met water koelt heeft dat iig de kamertemperatuur en daar komt nog warmte van de proc. bij dan zit je al gauw op 35-40 graden dan heb je dus geen koelvloeistof/antivries nodig.
Met mijn vorige systeem (K7M met athlon 550@950) gebruikte ik wel wat antivries in het water omdat ik naast mijn computer een koelkast had met bovenin de koelkast een bak met 30 liter water, het vriesvak had ik losgeschroefd en in de bak water laten zakken en daar kwam zonder antivries een laag ijs op.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• AproK
Op maandag 28 januari 2002 21:12 schreef 001Michael het volgende:
sjee :D ik ben er ff niet en mijn topic groeit als algen in je reservior zonder anti-dinges middel :P

Maar goed

Demi water lijkt me wel cool :) en dan flikker ik daar ff een beetje anti algen zooi in :)

Wat kost dat ( demiwater ) :P

En ach 45 liter :) hahaha LEkker toch en anders vul ik m voor de helft maar ik denk dat ik m helemaal vul.

Het is alleen maar gunstig

Ps wat wordt er bedoeld met passief draaien ??

Zet je dan je pomp uit :D of doe je gewoon niets op je comp
dan heb je geen fans draaien die op je radiator zitten, das alles

45 liters is goed, word alleen sjouwen naar lanparty's :)

demi water koop je bij kruidvat ofzo, zelfde water dat in strijkijzers word gedaan zodat er geen kalk komt.

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

C@SP

Biertje ??

Ik heb een waterbed en daar moet je ook ieder half jaar een flesje zooi bij gooien tegen algen. Zal eens kijken hoe het heet. Misschien is dat iets.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

C@SP

Biertje ??

Dat spul heet dus Aquafit waterconditioner en kost ongeveer € 5 per flesje (118 ML). Voorkomt algengroei en luchtbellen. Bevat ammoniumchloride. Een waterbed is van vinyl, dus je slangen zullen het ook wel uithouden. Mijn waterbed heeft een inhoud van ongeveer (200x100x30) 600 L, dus je kan ff vooruit met een klein flesje.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Shampoo ofzo :?

Kan je bij elke Drogist bijna krijgen en super markt etc >:)

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
je bent pas echt ruig als je je reservoir volgooit met bier i.p.v. water >:) voor de echte DIE-HARDS haha

lol, zou eigenlijk best wel eens lollig zijn, allemaal soorten drank erin doen en kijke welke temps je er mee haalt,

voorbeelden:

-bier
-wijn
-bReEEzaHH
-Cola
-7up
-Fanta
-water+smaaksiroop
-red-bull

EHEH, wil ik wel es weten wie weet zit er wel eentje tussen die beter koelt als water

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• NaWA
  • Laatst online: 29-01 21:49

NaWA

Hai, I Copy desu!

wordt wel duur al die red-bull

iig zijn al die producten van GTTC duurder dan water ;)

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Maku
Op dinsdag 29 januari 2002 00:14 schreef I_Love_Heineken het volgende:
Dat spul heet dus Aquafit waterconditioner en kost ongeveer € 5 per flesje (118 ML). Voorkomt algengroei en luchtbellen. Bevat ammoniumchloride. Een waterbed is van vinyl, dus je slangen zullen het ook wel uithouden. Mijn waterbed heeft een inhoud van ongeveer (200x100x30) 600 L, dus je kan ff vooruit met een klein flesje.
Hee man das realaxed mijn ouders hebben ook een waterbed ;) ff wat jatten van ze HAHAAHA

• Maku
Hee nou ik er aan denk kun je van dat spul kopen voor in aquariums dat van de kraanwater demiwater maakt ( alle kalk er uit )

anders zijn de fish niet zo happy ;)

als ik nou dat koop plus een scheut waterbedden troep is THA MAKU HAPPY *D :z

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Ik had een gesloten systeem met puur kraanwater. Netgens last van.. Ik heb nu een reservoir, maar nog niet lang genoeg om algen te spotten.

Verwijderd

Wat is er zo erg aan die algen?
Verstopt dat de zooi ofzo/hoe komt het in je systeem?

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op dinsdag 29 januari 2002 07:54 schreef larry_ellison het volgende:
Wat is er zo erg aan die algen?
Verstopt dat de zooi ofzo/hoe komt het in je systeem?
t is niet al te best als die zooi in je blok zit, voor de warmte overdr8 :) (dacht ik)

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 09:04 schreef _Dennizz_ het volgende:

[..]

t is niet al te best als die zooi in je blok zit, voor de warmte overdr8 :) (dacht ik)
o, ok...
Maar uuuh als je alles ntjes dicht hebt zitten kan er toch ook geen algje bij komeñ!
Ik heb namelijk alles dicht sinds September, en het ziet er allemaal schoon uit.
Of komt die troep pas na een jaar ofzo?

• Dennizz

Dennizz

pc-70 mod in progress!

Op dinsdag 29 januari 2002 09:06 schreef larry_ellison het volgende:

[..]

o, ok...
Maar uuuh als je alles ntjes dicht hebt zitten kan er toch ook geen algje bij komeñ!
Ik heb namelijk alles dicht sinds September, en het ziet er allemaal schoon uit.
Of komt die troep pas na een jaar ofzo?
denk dat de tijd afhankelijk is van de watertemperatuur, en zoninval... maar ze zijn er iig niet na een half uurtjuh al fzo :+

Verwijderd

M'n moeder ! :9

• The Guardian
  • Laatst online: 04-02 11:08

The Guardian

I'll keep an I on you

ALs de condities goed zijn kun je het binnen een week hebben. Er is altijd wel een alg soort die weer bij juist jouw omstandgiheden gaat groeien. Mijn test opstelling met gewoon kraan water op ongeveer 15C (stond in de schuur) had binnen een week bruine aanslag op de slangen en in de pomp.
Nu heb ik met demi water (bij Kruidvat voor €0,45 de liter) en waterwetter mijn blijvende setup gevuld en nog geen last na 3 maanden. Waarschijnlijk omdat demi water geen voedingsstoffen heeft voor die algen en dat waterwetter draagt ook niet bij aan de groei van algen.

Verwijderd

He michael, Wat voor reservoir hebbie dan eigenlijk? Gewoon een emmer ofzo? Zoja, Ik heb hier binnekort een paar bakkie`s van ongeveer 3 / 5 liter, Die passen in je kast :)

Verwijderd

Kopersulfaat zou afdoende moeten zijn, en dan heb je gelijk mooi blauw water.

Momenteel gebruik ik zelf een 20/75/5% water/koelvloeistof/WaterWetter mengsel. Dit word binnenkort vervangen door water/mthanol/waterwetter (als m'n methanol nu eindelijk eens binnenkomt :( )

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Op maandag 28 januari 2002 18:26 schreef COOLIEZ het volgende:

[45 liter] is idd veel, maar hoe meer water, hoe koeler, denk aan oppervlakte koeling
Je hebt op zich gelijk maar je redenering klopt niet. Meer water betekent dat je er meer energie in kwijt kan voordat je een bepaalde temperatuurstijging hebt.
Maar meer water geeft meer oppervlakte koeling is niet waar, als je een bak neer zet met 45 liter water dan heb je in verhouding een kleinere oppervlak tussen water en lucht dan wanneer je een gelijkvormige bak van pakweg 3 liter hebt staan. Reken maar na: als je een bak hebt en je vergroot hem dan neemt de inhoud toe tot de macht 3 (kubieke meters) en de oppervlakte tot de macht 2 (vierkante meters).

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
waarom doet iedereen zo moeilijk?
ik heb gewoon water met 5%-10% waterwetter. draait super, ook zonder reservoir.
waarom wil iedereen een reservoir? is alleen maar lastig met lan en helemaal niet nodig.
enige resultaat van een reservoir is dat het langer duur voordat je water z'n max temp bereikt.

Verwijderd

ik heb even het een en ander uitgezocht en hier komen ze van minst schadelijke vorm(voor slangen en pompen):
koelvloeistof
antivries
kopersulfaat

ik ga dus gewoon kraan water gebruiken en gooi en 10/15% koelvloeistof in(ik denk die kant en klare van haffords)

want de andere zijn argessiefer,vooral die kopersulfaat

Verwijderd

Waarom is water wetter zo supergoed, en waarom is het zo Vreselijk duur!!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:13

Epsilon

Op dinsdag 29 januari 2002 17:40 schreef Peltier het volgende:
Waarom is water wetter zo supergoed, en waarom is het zo Vreselijk duur!!
waterwetter is superduur omdat het supergoed is. Omgekeerd hoeft het niet zo te zijn :)

er is een alternatief: purple ice, maar die moet je in amerika bestellen. Wat er met die inkoopaktie is gebeurt weet ik nie..., ik hoor er niks meer over iig)

• Maku
Op dinsdag 29 januari 2002 12:07 schreef Viper3.5 het volgende:
He michael, Wat voor reservoir hebbie dan eigenlijk? Gewoon een emmer ofzo? Zoja, Ik heb hier binnekort een paar bakkie`s van ongeveer 3 / 5 liter, Die passen in je kast :)
Een emmer van 45 liter tuuurlijk ;) nee het oude aquarium

Verwijderd

leuk epsilon :) hehe. maar echt verder kom ik er niet mee.
Maargoed, bottleneck ligt niet bij m'n water, en koelvloeistof doet het aardig in m'n setup. nu dat waterblok nog optimizen.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Op maandag 28 januari 2002 17:01 schreef dvis2 het volgende:

Zon bus kost FL. 30.-
En wat heeft dat met dit topic temaken?

Of wil je zeggen dat je dat in je water gegooit hebt:S
En het lijkt me inderdaat zoals hier boven al gezegd is dat er gewoon stikstof of zo in zit en geen waterstof

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Nou als je dat Freezer dan gebruikt kun je tenminste rustig je kauwgum in de waterbak spugen.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

gewoon "zwaar water" gebruiken. schijnt ook wel goed te werken in kerncentrales. :)

• orca
  • Laatst online: 01-08-2025

orca

Zwem goed, Broeder.....

Kan je het niet aansluiten op het waterbed?

zowiezo een vet reservoir (+200L) en het slaapt ook nog eens lekker dat warme water....

waarom sloopt er niemand een koelkast en gebruik je de freon om te koelen? compressor, radiator alles zit erin

zelfs een thermostaat om de temp te regelen, tweedehandswinkel en voor een geeltje ben je klaar

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• mjdejong
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Kan je geen spa blauw in je pc gooien, of krijg je dan ook alg?? Ik weet het niet maar ik heb nog nooit een fles spa blauw met alg gezien.

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op woensdag 30 januari 2002 22:10 schreef orca het volgende:
Kan je het niet aansluiten op het waterbed?

zowiezo een vet reservoir (+200L) en het slaapt ook nog eens lekker dat warme water....

waarom sloopt er niemand een koelkast en gebruik je de freon om te koelen? compressor, radiator alles zit erin

zelfs een thermostaat om de temp te regelen, tweedehandswinkel en voor een geeltje ben je klaar
waarom doe jij het niet dan? voor een geeltje ben jij ook klaar
Pagina: 1