Toon posts:

auto versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 200 watt auto versterker en nu wil ik die eerst even op me puter testen.. hij werkt op 12v.. maar als ik in de handleiding kijk staat er.. rood op 12v+ orange op auto antene en zwart op een metalen operflak.. maar een antenne heb ik niet in de buurt bij me pc :) hoe zou ik dit aansluiten? ik d8 het volgende.. rood op het gele draat van zon hdd stekkertje in je pc.. en zwart op een zwart stekkertje in in dat stekertje en orange op een metalen opperflak in me kast.. maar dan gaat het rode lampje van de versteker branden.. en daar staat bij dat de draaden fout zijn aangesloten.. kan ieamnd mij helpen hoe ik dit het best kan testen op me pc? :) ik heb een:

Supertech 200 watts sta-200 power amplifier

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Gewoon de constante + en de remote + (Ant) bij elkaar draaien en in je + 12v van je adapter knallen. De zwarte kabel (b- of negative ground) op de -12v van je adapter knallen.

Maar dit kun je jezelf besparen want die supertech versterkers zijn echt bagger, zelfs nog slechter dan Marquant..

Download my music on SoundCloud

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:29
Rood+oranje op de gele draad van computer..
En zwart (=massa) op de massa aansluiting van de versterker.. (ook zwart dus).

(oh, en een spellingchecker zou geen kwaad kunnen ;))

Verwijderd

Topicstarter
dat was idd de goedkoopste versterker.. maar ik denk dat ik hem al heb gesloopt.. zal ik dan maar een pioneer halen?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Op maandag 28 januari 2002 16:41 schreef PC-ICE het volgende:
dat was idd de goedkoopste versterker.. maar ik denk dat ik hem al heb gesloopt.. zal ik dan maar een pioneer halen?
Ga voor 'Rally', is maar 50 piek duurder en is 10x zo goed, 2ohm stabiel, bridgeable etc.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz.. heb hem nu aan de praat.. maar er komt wel mooi eluid uit.. maar als je geen muziek draait komt er een klote ruis uit.. :( maargoed.. huilen.. ik koop wel een rally :P

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit topic is verplaatst van [forum=6] naar [forum=9] :).
Pagina: 1