Toon posts:

SUPERWEB ( is NEP )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen .

Ik wil graag het volgende kwijt , net als zoveel anderen heb ik sinds enige tijd een account bij SUPERWEB.
Daar de inbelresultaten zo verschikkelijk beroerd waren zag ik mij genoodzaakt het abbonement 14 FEB op te zeggen en mijn geld terug te vragen.( Abonnee geld voor 3 maanden )
Dit na overvloedig bellen met de Help-desk ( als deze beschikbaar was ) en na weken aan het lijntje te zijn gehouden is dit gebeurt met behulp van een standaard brief van de consumenten bond.
Ik he in die tijd effectief 2 a 3 keer kunnen inbellen na ongeveer 99 pogingen maar NOOIT kunnen browsen.
Nu gaat SUPERWEB mij vertellen na 2 maanden dat aan de hand van mijn inbelgedrag ik geen recht heb op teruggave van mijn geld....dit terwijl ik nooit gesurfd heb via hun....
Waarschijnlijk was ik een te lastige klant die te vaak een klacht heeft in gediend maar dit krijgt nog een staartje , ik probeer via de consumten bond alsnog mijn geld terug te krijgen.
Misschien hebben meer ex gebruikers van dit soort klachten , meldt ze even aan mij in verband met de consumenten bond.

Groet Havoc6700

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
pisklootzakken zijn het

pannekoeken met dikke stront

tyfusflikkers

godvergeten ezels

ik heb er geen woorden voor :)

Verwijderd

ik heb er geen woorden voor
nou dat lijkt er anders niet op ;)

anyways, ik zit op s-web en ik zeg niet dat het perfect is, maar sinds ik ISDN heb ( 1 week ) is het redelijk te doen

Verwijderd

toen ik analoog had kon ik ze vervloeken

maar nu ik ISDN heb wil ik ze kussen...maximaal 5 minuten en ik ben erin

met snelheden gemiddeld 7kb/s

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zelfde probleem, zelfde brief..
NOOIT kunnen inloggen... NOOIT via ze kunnen i-netten NOOIt hun helpdesk gebeld... NOOIT hebben ze kosten aan mij gehad.. EN DAN !!NOG!! een brief sturen dat ik GEEN recht heb op teruggave...

ZUM KOTSEN!!! :r :r :r

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Kwaliteit heeft zijn prijs.
Tja..meestal waar, enkele uitzonderingen (Linux bijvoorbeeld).

Verwijderd

offtopic:
[quote]enkele uitzonderingen (Linux bijvoorbeeld).[/quote]
linux kost in de aanschaf weinig maar kwa tijd veeel meer als zeg: windhoos.

kijk, ik heb ongeveer hetzelfde als bartwebdesign, analoog sux, ISDN roelt

Verwijderd

Ik ben het niet met je eens.

Ok, een goede *NIX-bak opzetten kost wat meer tijd dan een NT-bak, maar het onderhoud is een stuk minder.

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Je aanmelden gaat ook niet vlekkeloos, hoor niets van ze.

Jag

Verwijderd

twwt -> daar hebbie wel gelijk in

(nuttige post)

Verwijderd

Havoc6700: Ik heb PRECIES het zelfde !

Ik heb ook net een brief ontvangen met dezelfde mededeling. Maar ik heb dus nog nooit met succes in kunnen bellen. Compleet klote dus.

Verwijderd

eh,,, analoog sux isdn middelmatig KABEL RULES !

Verwijderd

eh,,, analoog sux isdn middelmatig KABEL RULES !
Pagina: 1