Dat denk ik want soms weet ik dat ik de derde was en kijk ik later terug ben ik de eerste.
Waarom gebeurt dat
Waarom gebeurt dat
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Denk niet dat hij dat bedoeld, hij is nog nooit derde geweest, laat staan eerste...Op maandag 28 januari 2002 16:19 schreef D2k het volgende:
[topic=368214/1/25]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Waar dan bijvoorbeeld?Op maandag 28 januari 2002 16:18 schreef DMS het volgende:
Dat denk ik want soms weet ik dat ik de derde was en kijk ik later terug ben ik de eerste.
Waarom gebeurt dat
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/394398Op maandag 28 januari 2002 16:20 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Waar dan bijvoorbeeld?
Verwijderd
Nou ik vond de post die boven mij stond niet zo erg was ongeveer het zelfde wat ik poste.Op maandag 28 januari 2002 16:27 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, idd.
Ach .. als iemand iets post dat echt totaal crap is dan hebben we daar een prachtig delete-knopje voor. Die hanteer ik ook wel eens als iemand zit te techspammen.
Misschien dat dit iets soortgelijks was.
Verwijderd
dit getuigt meer van geen gevoel voor humorOp maandag 28 januari 2002 16:27 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, idd.
Ach .. als iemand iets post dat echt totaal crap is dan hebben we daar een prachtig delete-knopje voor. Die hanteer ik ook wel eens als iemand zit te techspammen.
Misschien dat dit iets soortgelijks was.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
maw, jouw post moet ook gedelete wordenOp maandag 28 januari 2002 16:28 schreef DMS het volgende:
[..]
Nou ik vond de post die boven mij stond niet zo erg was ongeveer het zelfde wat ik poste.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
van de 12 5 ofzo vond ik veel op 1 topic dat ik toevallig merkte als dat vaker gebeurtOp maandag 28 januari 2002 17:05 schreef JvS het volgende:
Maareh, dit zijn "heel veel" posts, als ik het goed begrijp.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Beter lezen... dit gaat niet over aantal posts per user, maar per thread. Dus wellicht eigen topicje openen ?Op dinsdag 29 januari 2002 13:04 schreef aardbeix15 het volgende:
bij mij is dit ook het geval!
gister had ik nog 640 (dus na het hele HK-post eraf verhaal) en nu nog iets van 530, da's toch wel een heel verschil, hoe zit dat
sorry fout gelezenOp dinsdag 29 januari 2002 13:06 schreef Courage het volgende:
[..]
Beter lezen... dit gaat niet over aantal posts per user, maar per thread. Dus wellicht eigen topicje openen ?
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
En gisteren zijn de HK postjes er weer afgegaan. Het is namelijk niet zo dat ze niet worden meegeteld, maar dat de postjes om de zoveel tijd er weer worden afgehaald. Vandaar dat grote aantal postjes die je bent kwijt geraaktOp dinsdag 29 januari 2002 13:04 schreef aardbeix15 het volgende:
bij mij is dit ook het geval!
gister had ik nog 640 (dus na het hele HK-post eraf verhaal) en nu nog iets van 530, da's toch wel een heel verschil, hoe zit dat
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:38 ]
die 2 posts per dag is gebaseerd op je huidig aantal posts (is niets meer dan een berekeningetje: aantal_posts / aantal_dagen_geregistreerd)Op dinsdag 29 januari 2002 13:40 schreef hdd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet met 2 posts per dag, 100 posts in 1 week de HK heeft gezet .. die zijn dus ook verdwenen dus hoeft ie geen eigen topic te openen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Adolf streek???Op dinsdag 29 januari 2002 16:48 schreef QuakeMASTER het volgende:
ja dat vind ik echt een zware Adolf streek!
ik heb hierdoor ook al 400 posts ofzo verloren!
Net nog 180 ofzo!! in EEN KEER!![]()
![]()
Verwijderd
Hk posts tellen toch ook gewoon mee?????Op dinsdag 29 januari 2002 16:51 schreef DaJaN het volgende:
[..]
Adolf streek???
Tja, dan moet je niet zoveel in de HK posten he...
Kan je geen betere benaming vinden dan "Adolf streek"??Op dinsdag 29 januari 2002 16:48 schreef QuakeMASTER het volgende:
![]()
Verwijderd
Zozozo... leuke vergelijking maak je hier. Wat kan jou je postcount nou schelen manOp dinsdag 29 januari 2002 16:48 schreef QuakeMASTER het volgende:
![]()
Verwijderd
Ik zou nu echt héél graag willen weten wat je daarmee bedoeld, en waarom je het op deze manier formuleert...Op dinsdag 29 januari 2002 16:48 schreef QuakeMASTER het volgende:
Verwijderd
Ach man maak je niet druk! Wat kan jou je postcount toch schelen. En HK posts worden om de zoveel tijd van je postcount afgetrokken! Dus ze tellen niet mee... Vandaar dus ook dat er posts bij je zijn verdwenen!Op dinsdag 29 januari 2002 16:53 schreef QuakeMASTER het volgende:
[..]
Hk posts tellen toch ook gewoon mee?????
Waarom maken ze dan niet gewoon een apart vakje voor HK posts en tech posts???
nou het is maar wat je status vindt...Op dinsdag 29 januari 2002 16:56 schreef QuakeMASTER het volgende:
ik heb het btw al veranderd hoor!
Maar goed.. posts is status
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
offtopic: Lunatic: je groene icoon, is dat je sintverlanglijstje?Op dinsdag 29 januari 2002 16:57 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
nou het is maar wat je status vindt...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq