Op maandag 28 januari 2002 16:40 schreef Da_BoR het volgende:
Wat zecht maxtor POWERMAX van je hd?
zecht ie dat ie goed is?
ook in de lange test?
Powermax> fout Terug gaan naar winkel en om laten ruilen of evt
www.maxtor.com zelf een RMA aanmaken
Powermax zegt goed: zelfde verhaal terug naar winkel zeggen dat ie et nie doet (hun probleem) en dus omruilen of ook rechtsreeks opsturen weer RMA aanvragen op maxtor site als die site zeurt over een POWERMAX diag code (doet ie soms) moe je et zeggen schijnen maar een klein aantal codes te zijn ik pak er meestal 1 die ik al is gebruikt heb

K41S01 bijvoorbeeld

Als je bij het formatteren een fout tegen komt, geeft Powermax zeker weten wel een foutmelding.
Verder zou ik niet die code die hierboven staat gebruiken, want de eerste 3 cijfers van de foutmelding zijn de eerste 3 cijfers van je serienummer.
Lijkt me sterk dat je een schijf hebt die met hetzelfde s/n begint.

Verder is een 60 GB schijf vaak nog geen jaar oud, dus terug gaan naar de winkel. In een winkel heb je altijd 12 maand garantie. Opsturen naar Maxtor gaat namelijk nog wat verzendkosten kosten.
Lowlevel formatteren vanuit het bios zou ik niet doen met IDE schijven, tenzij je er toch geen garantie meer op hebt en je er anders toch niets aan hebt, omdat 'ie bijvoorbeeld niet te formatteren is.
Low levelen vanuit de Maxtor tools is niet zo'n probleem, omdat die tool ervoor geschreven is, om met Maxtor (en Quantum) schijven te werken.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)