Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een goede nieuwe mp3 discman.
Ik heb al gezocht op dit forum, maar de merken die ik tegenkwam zag ik niet zo zitten.
Eisen:

- ID3 Tag
- MP3, (WMA), Audio
- Upgradeable
- Snel Cd's lezen ook CD-RW
- Goede koptelefoon.
- Het liefst oplaadbare batterijen erbij met adaptor.
- Lang op oplaadbare batterijen draaien (in ieder geval min. 4 / 5 uur.

In ComputerTotaal stond een mooie Waitec Havin, bij pricewatch kon je voor 205 euro krijgen + 9 euro rembours. Heeft iemand ervaring met de Waitec Havin. Wel heb ik al een test gelezen over Havin Exonion, maar die valt een beetje tegen vanwege het cd's lezen. En anders wacht ik gewoon ff tot Riovolt sp250 wat goedkoper wordt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Iriver MP350 (fotos)

Het grote (nu nog klein) Iriver MP350 topic
Wel prijzig .. maar dan heb je ook wat....

Evt. de Iriver MP250 of MP100(zijn gelijk aan riovolt 250 & 100)

Deze spelers zijn beide te vinden bij Holland Global

Verwijderd

of de rio volt sp90, idem aan de sp100 maar dan zonder afstandbediening. De firmware is wel upgradable (itt wat rio zegt) door in de firmware upgrades wat simpele wijzigingen te maken. Deze kost maar €140 dus das veel waar voor je geld.

Kheb zelf voor de napa mcd380 gekozen omdat deze tenminste in je binnenzak past en een afstandbediening heeft met lcd maar ik denk dat jij gewoon fullsize cds wilt kunnen afspelen.

Verwijderd

Ik heb onlnags de creative jukebox gekocht ik raad je die zekers aan prima geluidskwaliteit en 6GB opslag.

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
De DAP Jukebox van Creative is inderdaad een heel gaaf dingetje... Heb er zelf ook eentje.
Er kan met de standaardharddisk 6 GB aan mp3/wma/anders op en is ook erg upgrade-able (firmware, harde schijf).
Het grote nadeel van dit ding is zijn gewicht, maar ook dat went na een paar keer in je binnenzak wel.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

Op maandag 28 januari 2002 18:27 schreef bluh het volgende:
of de rio volt sp90, idem aan de sp100 maar dan zonder afstandbediening. De firmware is wel upgradable (itt wat rio zegt) door in de firmware upgrades wat simpele wijzigingen te maken. Deze kost maar €140 dus das veel waar voor je geld.

Kheb zelf voor de napa mcd380 gekozen omdat deze tenminste in je binnenzak past en een afstandbediening heeft met lcd maar ik denk dat jij gewoon fullsize cds wilt kunnen afspelen.
Dat upgradable zijn van de firmware bij de SP 90 is ONZIN
Dat is JUIST 1 van de grote verschillen met de SP 100...
Zie hier.. letterlijk van de Holland Global website...

De Rio Volt SP 90 is een gedeeltelijk uitgeklede versie van de populaire RioVolt SP-100.De belangrijkste functies zoals 120 sec. anti-schock, ondersteuning voor MP3 en WMA en het aflezen van ID3-Tags zijn ongewijzigd gebleven. Door de ID3-Tags worden de naam van songs en artiest op het LCD schermp weergegeven. Ook heeft de speler diverse equalizer instellingen en heeft hij een random en programm functie. Evenals als de SP 100 kan de SP 90 meer als 10 uur lang spelen op twee batterijen. De lange batterijlevensduur is iets wat maar heel weinig MP3 CD Spelers kunnen evenaren. Grote verschillen met de SP-100 zijn het ontbreken van "upgradable firmware", een afstandbediening in de snoer en enkele andere toebehoren. Al met al is de RioVolt SP-90 zeker een High-End speler te noemen, en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs!

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03 16:10
Dit is uitgebreid in vele Fora aan bod geweest.
De RIO volt SP90 is upgradable mits je de upgrade op enkele plaatsen verandert, zie:

[topic=364601/1/25]

http://msg.mp3.com/hardware/liststory/?topic_id=6285&month=200112&category_id=10004

http://msg.mp3.com/hardware/liststory/?topic_id=6362&month=200112&category_id=10004

http://www.geocities.com/cryophil/RioVolt_FAQ.html
Pagina: 1