vobis net?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik ging voor de grap eens eventjes kijken op www.vobis.nl , en daar zag ik tot mijn verbazing vobis net.
Dat is voor 2 gulden en 95 cent per dag een computer met scanner, printer en webcam, en internet op een 0800 nummer!
Heeft iemand dit al en werkt he teen beetje?
Gewoon voor 90 gulden per maand dus een computer en gratis internet. Niet duur :)

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Da's inderdaad niet duur. Ik ben wel benieuwd naar de snelheid van dat Vobisnet. Je vast niet per se met dat 56k6 modempje in te bellen.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Jullie zijn niet echt super op de hoogte, want wat is nu het geval: Vobisnet zoals dat zooitje gaat heten is gewoon een onderdeel van Superweb {Soepweb}... ondergetekende was daar ook lid, met ISDN gaat het nog wel maar voor iets anders is het niet te doen...
leuk detail is wel @superbaby.nl ;)
*****Vobisnet.nl*****
Owner:
Superweb bv

Address:
Sluisjesdijk 24c
3087 AH Rotterdam

Last Updated:
March 06, 2000

Administrative Contact:
H. de Jager
Phone: +31 10 4954043
E-Mail postmaster@superbaby.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm je betaalt dan wel 3 jaar lang voor een middelmatige pc... Totale kosten komen op 3250 gulden ongeveer.. Das best veel hoor...
En na 3 jaar is ie pas ECHT van jou....

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vergis je niet hoe LANG 3 jaar is in computerland.
over 3 jaar betaal je nog voor een dan zwaar verouderde machine, en terwijl heel nederland dan bekabeld en ge-ADSL't is betaal je nog voor een 0800 inbelnummer !

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Juist: lees de voorwaarden!

LinkedIn WoT Cash Converter

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Eeeeeeeehh jongens die computer die is niet over drie jaar zwaar verouder, dat is 'ie al.
Vobis :r
Ze naaien je gewoon waar je bij staat :(
Voordat geld kan je echt wel wat beters krijgen, zeker wel meer geheugen, of iets anders.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Je moet een computer nooit leasen of id. Ben je nog aan het afbetalen op een hopeloos verouderd systeem.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
daar ging het me verder ook niet om, om die pc. Ik was alleen benieuwd of ze nou zelf zo'n 0800 nummer in het leven geroepen hadden of iets met supernep gedaan. Dat was dus het geval.

Zoiets is ook al eens een keer eerder geweest geloof ik, en dat was ook met superweb. Laat dus maar (die pc wil ik met geld toe nog niet hebben......nou RdB, nu zit je te overdrijven ;))
Pagina: 1