Ben nu al een tijdje bezig te proberen om een multiplayer game te hosten. Dit lukt dus niet! Ik kan wel gewoon joinen. Heb veel andere ook zo'n soort vraag zien stellen maar daar ging het elke keer over het niet kunnen joinen van zo'n game. Heb verder vaak een antwoord gezien als van...... staan je poorten goed ingesteld? zijn je proxysettings goed enz enz. Maar dit is dus voor mij al een probleem. Waar kan ik bijvoorbeeld zien welke poorten ik heb en of moet gebruiken. Waar en hoe weet ik welke of wat voor proxy ik moet gebruiken. Ik ben lang bezig geweest met zoeken en nog geen bevredigend antwoord gevonden, daarom nu maar even via deze weg!
Probleem:
- Het niet kunnen hosten van een multiplayergame.
- Dit lukt niet met het spel Ghost Recon (gewoon originele Cd-rom.
Ik wil dit spelen op een pc die via een netwerk aan een server hangt. Op deze server komt Chello internet binnen. Via de standaard netwerkverbinding delen (in Windows 2000 Pro) word hij gedeelt met de andere computer. Verder kan ik gewoon snel internetten op de client comp. kan gewoon downloaden, er word gewoon via edonkey of kazaa van mij geupload enz enz.
Kan iemand mij helpen. Wanneer ik meer specs. moet vermelden dan hoor ik dat wel! Alvast bedankt!
Probleem:
- Het niet kunnen hosten van een multiplayergame.
- Dit lukt niet met het spel Ghost Recon (gewoon originele Cd-rom.
Ik wil dit spelen op een pc die via een netwerk aan een server hangt. Op deze server komt Chello internet binnen. Via de standaard netwerkverbinding delen (in Windows 2000 Pro) word hij gedeelt met de andere computer. Verder kan ik gewoon snel internetten op de client comp. kan gewoon downloaden, er word gewoon via edonkey of kazaa van mij geupload enz enz.
Kan iemand mij helpen. Wanneer ik meer specs. moet vermelden dan hoor ik dat wel! Alvast bedankt!