Stil toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views sinds 30-01-2008

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Eindelijk is mijn pc heerlijk stil....stille Enermax-voeding, Papst-fans, en Papst-cpu-fan. Wat een rust :Z

Maar zodra ik ga typen op mijn Cherry G-83 toetsenbord is de rust snel verdwenen. Tot ergernis van mijn vriendin die s'avonds fijn ligt te slapen als ik zit te internetten :(

Dus nu maar op zoek naar een toetsenbord die redelijk stille aanslagen heeft....
Mijn zoektocht in het forum naar "stil toetsenbord" gaf geen resultaten...hmm blijkbaar ben ik de enigste ;) ;)

Wie kan mij een zeer stil toetsenbord aanraden ?? Prijs maakt niet uit, voor stilte moet je iets over hebben. (Papst,Enermax,Alpha = €€€)

Ervan uitgaande dat ik mijn vingers niet door de toetsen heen druk, maar gewoon rustig normaal typ.
Op de Cherry is de spatiebalk de grote boosdoener. |:(

Wie heeft er tips ?

Verwijderd

Touchscreen :P

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ik heb iets gezien waar je geen toetsenbord meer nodig had alleen een soort bandjes om je hand. (moet je wel blind voor kunnen typen) ;)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

Mijn broer heeft een logitech ifeel ding, en die is wel redelijke stil, zelf heb ik een oude IBM (super herrie) en een microsoft natural pro ding, die is een stuk luidruchtiger als die logitech.

Verder kan ik je vooral aanraden in de winkel te vragen of je het betreffende toetsenbord even mag uitproberen.

Een andere oplossing zijn van die toetsenborden met van die laptop toetsen, die zijn meestal ook wel redelijk stil, maar ik weet eigenlijk in nederland geen winkels die die dingen verkopen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Oscar: WTF is dat !! (ja, ik kan lezen ;) )
lijkt me zwaar handig op een lan :)
gemakkelijk oprolbaar en als klein pakketje te vervoeren

• I4Pro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2025

I4Pro

Powned!

logitech itoch werk prima stil:7

Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500

• OfNoAvail
  • Laatst online: 20:55

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

lijkt me geinig zo'n oprol TB, maar ik vraag me erg af hoe het typt... Persoonlijk vind ik het wel prettig als een TB vrijwel geen druk nodig heeft, maar ik ken mensen die daar anders over denken... voor een nieuw stil TB lijkt me het eigenlijk wel zo verstandig om er een te kiezen in iig lekker typt

• Mad_Demon
  • Laatst online: 02-04 09:54

Mad_Demon

de dokter

Ik heb de Logitech Internet Navigator keyboard :9~ prefect, plat, typt lekker en is superstil.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:02 schreef Mad_Demon het volgende:
Ik heb de Logitech Internet Navigator keyboard :9~ prefect, plat, typt lekker en is superstil.
Ik heb dit boardje ook en hij is supervet ben er echt blij mee>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op maandag 28 januari 2002 16:14 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Misschien is dit een idee:
[afbeelding]

http://www.backshop.box.nl/NL/prodwaterkey.html
idd, die maken geen geluid, maar ze tiepen ook voor geen meter. (computerboer hiero heeft van die dingen)

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Ik heb vrijdag een zwarte logitech desktop optical 8-) gekocht en die is ook lekker stil, net alsof er rubber stopjes onder de toetsen zitten :) en de bal van de muis hoor je ook niet meer rollen ;)

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 28 januari 2002 17:15 schreef Clithopias het volgende:
idd, die maken geen geluid, maar ze tiepen ook voor geen meter.
Ja, hallo! Dat stond ook niet in de eisen :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-03 12:11

GSX-MAN

de/het/een

Ik heb de goedkoopste Logitech. Stil, compact en lekker cheap (50 gulden ofzo.)

Slecht idee... Hoe laat?

Verwijderd

euh,.. je hebt van een El Cheapo merk ook draadloze "laptop-achtige" borden, typen hetzelfde dus als een laptop, niet fijn dus..

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
mijn toetsenbord van de wibra (een goedkoop ding iig omdat de ander kapot is omdat er een glas cola in viel :( ) is zo stil als wat

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 13:31

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dell heeft quietkey toetsenborden. Ik heb er nog wel een liggen denk ik. Moet ik thuis ff kijken.

Maken weinig geluid, maar zijn wel lekker betikbaar (vond ik een leuk woord :) )

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik heb dat ding van logitech (die zwarte) optical desktop ofzo geloof ik.. die is ook best stil.

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 28 januari 2002 18:04 schreef Tranced het volgende:
Ik heb vrijdag een zwarte logitech desktop optical 8-) gekocht en die is ook lekker stil, net alsof er rubber stopjes onder de toetsen zitten :) en de bal van de muis hoor je ook niet meer rollen ;)
En waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik zoek hem ook al een tijdje, maar iedere winkel zegt dat ie heel moeilijk leverbaar is :(

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

Op dinsdag 29 januari 2002 15:30 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

En waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik zoek hem ook al een tijdje, maar iedere winkel zegt dat ie heel moeilijk leverbaar is :(
Die zijn inderdaad _moeilijk_ leverbaar... ik ben vorige week op de PC-discount beurs in eindhoven geweest en daar had computerland er nog enkele liggen... ik kon het niet laten liggen, zelfs voor €151,- :(

Verwijderd

Das idd een best cool dingetje :P :9

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op dinsdag 29 januari 2002 19:01 schreef Tranced het volgende:

[..]

Die zijn inderdaad _moeilijk_ leverbaar... ik ben vorige week op de PC-discount beurs in eindhoven geweest en daar had computerland er nog enkele liggen... ik kon het niet laten liggen, zelfs voor €151,- :(
Hmmm, op zich wil ik er best (veel) meer voor betalen als ik hem dan wél kan krijgen...
Ik moet en ik zal er één hebben!

Wil jij die van jou niet verkopen voor 165 euro toevallig?? >:) En ja, dat meen ik.

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

logitech toetsenborden maken weinig geluid

Multimonitor is relax :P

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Op dinsdag 29 januari 2002 11:18 schreef modderfokker het volgende:
euh,.. je hebt van een El Cheapo merk ook draadloze "laptop-achtige" borden, typen hetzelfde dus als een laptop, niet fijn dus..
Yup. Zo'n ding heb ik ook, van Arowena. Typt inderdaad niet echt fijn, maar is wel fluisterstil. Ik gebruik dat ding als afstandsbediening :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

volgens mij is die G83 een van de stilsten hoor. Ik was laatst ook naar het stilste toetsenbord aan het zoeken, en dat was de G83

TIP: Leg een stuk schuimrubber onder je toetsenbord, dat help HEEL VEEL.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op dinsdag 29 januari 2002 20:10 schreef MeIsTwisted het volgende:
klopt, ik heb er hier ook eentje liggen, en ze gebruiken rubberen 'nopjes' onder de toetsen waardoor het licht typt en ook niet al teveel geluid maakt.
Op dinsdag 29 januari 2002 22:28 schreef silentsnow het volgende:
volgens mij is die G83 een van de stilsten hoor. Ik was laatst ook naar het stilste toetsenbord aan het zoeken, en dat was de G83

TIP: Leg een stuk schuimrubber onder je toetsenbord, dat help HEEL VEEL.
Hey, idd, nog nooit aan ged8, maar je bureaublad werkt als klankkast als je op je toetsenboard tik.

Het werkt idd erg goed!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

Op dinsdag 29 januari 2002 20:02 schreef tborgdorff het volgende:

[..]

Hmmm, op zich wil ik er best (veel) meer voor betalen als ik hem dan wél kan krijgen...
Ik moet en ik zal er één hebben!

Wil jij die van jou niet verkopen voor 165 euro toevallig?? >:) En ja, dat meen ik.
LOL.. ik wil deze echt niet meer kwijt...

Bel ff wat winkels na, computerland heeft er misschien wel nog 1 liggen.

Mijn nieuwe aanwinsten:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mn_groen/gif/P4.jpg

beetje brakke foto maar toch...

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:10
Wat je kunt doen (maar wat waarschijnlijk heel veel werk is :P) is dat je al je toetsen eraf haalt en een dun rubber laagje aanlegt 'onder' je toetsen. Dit zal de herrie een stuk minder maken.

Of een 'laptop toetsenbord' kopen, die zijn heeeeel errug stil!

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op woensdag 30 januari 2002 20:05 schreef Tranced het volgende:

[..]

LOL.. ik wil deze echt niet meer kwijt...

Bel ff wat winkels na, computerland heeft er misschien wel nog 1 liggen.

Mijn nieuwe aanwinsten:

[afbeelding]
beetje brakke foto maar toch...
Ik zie net dat informatique ze weer op voorraad heeft, vandaag ff 1tje reserveren dus... :7

edit: hijs besteld, net als die andere zooi in me sig :)

Verwijderd

Ik heb zelf hier een Microsoft Natureal Pro echt hij is relaxt stil alleen je moet hem wel dagelijks gebruiken.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 14:04

Copyman

Dode muis

Ga voor een logitech toetsenbord, ik heb zelf de logitech ifeel internet navigator, en deze is vrij stil qua typen.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Inderdaad, die Dell toetsenborden zijn echt fijn, ze tikken enorm lekker en zijn ook nog stil..
Een annrader

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Dell heeft quietkey toetsenborden. Ik heb er nog wel een liggen denk ik. Moet ik thuis ff kijken.

Maken weinig geluid, maar zijn wel lekker betikbaar (vond ik een leuk woord :) )
Deze boodschap tik ik dus op een Dell QuietKey toetsenbord. Naar mijn smaak typt het wel fijn, er zitten 'echte' toetsen op en de ergonomie klopt. Wel maakt de aanslag een duidelijk geluid. Dus geluidloos is ook deze niet.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 20:09 schreef The_YellowDog het volgende:
www.vageshit.com
Hou aub je nutteloze replies voor je. DAnk u.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 12:02

silitek

Tubes Only

silitek...is de stilste....de sk-7100

kijk hier maar

http://httpd.chello.nl/~l.vanbeek1/

Tubes....It's what make music music!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik vind zelf mijn Logitech I-touch toetsenbord met kabel best lekker typen en hij is ook stil. Zit ook een USB hubje in dat toetsenbrod, zit me muis in, handig.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar toetsenborden beginnen altijd meer herrie te maken naarmate ze ouder zijn. (hangt af van kwaliteit hoe lang dat duurt) Een cheapass toetsenbordje is een maandje lang stil en dan begint het ding herrie te maken...

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Je moet gewoon een logitech keyboard kopen,
Die zijn ook lekkah stil.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 02 februari 2002 09:19 schreef XtremeSucka het volgende:
Je moet gewoon een logitech keyboard kopen,
Die zijn ook lekkah stil.
Hij is wel stiller dan de meeste andere toetsenborden, maar zit hier te typen op een Logitech Cordless Desktop Pro en die maakt nog steeds best veel herrie, dus je vriendin kan er waarschijnlijk nog steeds niet goed doorheen slapen, omdat het zo'n klote geluid is.

Verwijderd

Op dinsdag 29 januari 2002 20:10 schreef MeIsTwisted het volgende:
Niet allemaal hoor. Mijn Logitech Deluxe 104 bijvoorbeeld niet bepaald. :)

Verwijderd

ik heb internet keyboard van microsoft, twas 60 gulden (jaja gulden toen nog) en typ zalig en bijna geen geluid. Ook de extra toetsen zijn super handig, vooral de deze computer en de calculator toets zijn erug handig en makkelijk te berijken met de vingers. :D

Maaaar.... tblijft mijn mening

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op zondag 03 februari 2002 02:10 schreef novagamer het volgende:
ik heb internet keyboard van microsoft, twas 60 gulden (jaja gulden toen nog) en typ zalig en bijna geen geluid. Ook de extra toetsen zijn super handig, vooral de deze computer en de calculator toets zijn erug handig en makkelijk te berijken met de vingers. :D

Maaaar.... tblijft mijn mening
Ik heb hier nu dus een heel erg stille optical desktop staan :9~, en hiervoor had ik dat MS internet keyboard. Die heb ik 1,5 jaar gehad en eerst was ie errug stil, maar je zou hem nu na 1,5 jaar intensief gebruik es moeten horen... Das echt niet meer stil te noemen.
Ben dan ook erg benieuwd hoe lang die logitech stil bijft..... :)

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik heb een logitech internet navigator special edition. Dat ding tikt nu al een gek. Dat is erg vervelend. Heb hem ongeveer een half jaar.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Apple Pro keyboardje ? Maken ook niet heel veel geluid.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03
Logitech dinovo, die hoor je bijna niet. Dit komt doordat het dezelfde technologie als laptops heeft.

• Sine
  • Laatst online: 20:01
PcFer schreef op 23 maart 2004 @ 17:52:
Logitech dinovo, die hoor je bijna niet. Dit komt doordat het dezelfde technologie als laptops heeft.
Logitech heeft ook nog een ander "laptop achtig" bordje wat wel normaal te betalen is itt die dinodinges

Repareren doe je zo.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:09
neem een logitech UtraX tobo, zie het betreffende topic over meer info. is echt een relaxed tobotje als je het mij vraagt, en maakt niet zo heel erg veer herrie

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Jullie hebben wel een heel oud topic weer omhoog geschopt

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Mijn Cherry G81-3000 vind ik redelijk stil, alleen de spatiebalk en toetsen als shift en backspace maken teveel geluid (de enter is gek genoeg weer stil). Cherry wordt vaak afgedaan als budgetmerk maar dat is absoluut niet waar (alleen voor de goedkoopste (budget ;) ) uitvoering geldt dat; mijn Cherry kostte iets van 32 euro wat ik al duur genoeg vond... Logitech tobo's vind ik troep; typt niet lekkerder dan mijn Cherry, design niet mooi sober als de Cherry, rijen met overbodige knoppen, enz.

Verwijderd

Wat te denken van de Logitech DiNovo Media Desktop!
Heb hem zelf ook ,echt heerlijk stil :D

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Logitech WAS inderdaad stil, ik heb hem ook. Maar na een jaar overgebruik merk ik toch groot verschil met een nieuwe cq weinig gebruikte. Hij maakt gewoon herrie als alle andere toetsenborden. De stilte is dus maar van korte duur.

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 09:03

Night89

Als je alles op een rijtje heb

miss dat ik nou weer een topic schop, maar vind het zonde om hier een heel topic voor te openen.

Maar zijn er van die toestenborden die pcies hetzelfde tiepen als een een Laptop, die tiepen relaxed voor lange stukken 8), dat zal best, maar heb ze nog nooit gezien, en weet de exacte naam ook niet.

daarvoor heb ik een budget voor ong 15 eurie ( max 20) , anders houd ik deze wel , tiept ook wel goed, en om nou meer dan 45 gulden voor een Tb tje uit te geven vink een beetje duur =)

Met Vriendelijke Groet,

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:03
GlowMouse schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
Logitech WAS inderdaad stil, ik heb hem ook. Maar na een jaar overgebruik merk ik toch groot verschil met een nieuwe cq weinig gebruikte. Hij maakt gewoon herrie als alle andere toetsenborden. De stilte is dus maar van korte duur.
Ik neem aan dat je niet de diNovo bedoeld, want die is nog niet eens een jaar op de markt.

• Pollewob
  • Niet online
* duwt oude koe terug de sloot in :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.