Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ja, erg leuk... en nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=394408/1/25]

Wel erg simpel om op slot te gooien. Laat 'm dan ook even aangeven waar ik het kan vinden. Ik heb wel gezocht, maar hij vind niks in de combinatie; Asus 3800 G550. Ik kan wel gaan zoeken op G550 of Asus 3800 maar dan vind ik niet wat ik wil weten.
De onno search kan ik niet benaderen, dus dat is ook geen optie. Als ik ook in /8 kijkt staan er meer slotjes dan actieve topics, is dit normaal :?

Nogmaals, als je er een slot opknalt geef dan aan waar ik moet zoeken, maar geef geen kinderachtige, denigrerende verwijzing naar een FAQ.

Alvast bedankt. :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet je aan de regels houden voordat je ee topic opent...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit kan je gewoon in benchmarks van HEEL VEEL websites vinden hoor. Dat is niet echt iets wat je niet even zelf kan opzoeken en waar je hulp bij nodig hebt.

Hulp is prima, maar niet als je niet zelf even op onder andere tweakers.net gezocht hebt naar fillrate's en dergelijke...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Deze haal ik bijvoorbeeld uit de VB faq (20sec zoeken)
http://www.reactorcritical.com/chips/summary-full.shtml

Dat kan je zelf ook prima, de rest mag je zelf opzoeken

Verwijderd

Nogmaals, als je er een slot opknalt geef dan aan waar ik moet zoeken, maar geef geen kinderachtige, denigrerende verwijzing naar een FAQ.
Ik wil graag nog wat vrije tijd over houden. Er is IMHO zat info te vinden hierover hoor.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op maandag 28 januari 2002 15:38 schreef Prankster het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20 :P

Verwijderd

Topicstarter
Vrije tijd? Waarom ben je dan moderator?

Maar goed, je kan tegen jullie lullen als brugman, maar luisteren ho maar. Ik wil maar van 1 iemand weten of hij sneller of langzamer is. Daar wil ik niet UREN het internet voor afzoeken... ik wil ook nog wat vrije tijd overhouden.

Tot ziens ! :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 28 januari 2002 15:51 schreef Prankster het volgende:
Denk je dat de crew dit tegen betaling doet :?

Als jij voor de zoveelste keer zo'n topic dicht zou moeten gooien, zou jij dan niet een kleinbeetje hetzelfde doen :?
Maar goed, je kan tegen jullie lullen als brugman, maar luisteren ho maar. Ik wil maar van 1 iemand weten of hij sneller of langzamer is. Daar wil ik niet UREN het internet voor afzoeken... ik wil ook nog wat vrije tijd overhouden.
Luister jij, nee, dacht het ook niet...

Dan krijg je "ja sneller" en "nee, niet sneller" en weet je nog niks.
Maar goed, ik was al redelijk klaar met dit forum, maar nu helemaal. Tot ziens !
Tot ziens. Niemand zal je hier missen...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Maar goed, ik was al redelijk klaar met dit forum, maar nu helemaal. Tot ziens ! :)
Wij zijn klaar met users die GoT zien als de plek waar ze even snel terecht kunnen omdat ze geen zin hebben om zelf even iets uit te zoeken. We eisen hier een beetje zelfinzet en zelfwerkzaamheid. Als je binnen no time antwoord wil hebben, ga je maar een betaalde helpdesk bellen ofzo.

En je wil niet achteruitgaan met gamen? Dan heb je dus vrije tijd. Dan ga je gewoon 10min minder gamen en wel uitzoeken. je doet het voor jezelf hoor.

Verwijderd

Voor mijn plezier

Maar goed, ik was al redelijk klaar met dit forum, maar nu helemaal. Tot ziens ! :)
Het is met 10 min gevonden, dat weet ik zeker.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:53 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Voor mijn plezier
[..]

Het is met 10 min gevonden, dat weet ik zeker.
Zwaar overdreven Sint. 10 minuten is met alleen maar typen met mijn linker hand :) 1 minuut komt meer in de buurt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 15:53 schreef JvS het volgende:

[..]

Wij zijn klaar met users die GoT zien als de plek waar ze even snel terecht kunnen omdat ze geen zin hebben om zelf even iets uit te zoeken. We eisen hier een beetje zelfinzet en zelfwerkzaamheid. Als je binnen no time antwoord wil hebben, ga je maar een betaalde helpdesk bellen ofzo.

En je wil niet achteruitgaan met gamen? Dan heb je dus vrije tijd. Dan ga je gewoon 10min minder gamen en wel uitzoeken. je doet het voor jezelf hoor.
Gaan we flamen? Daar sta jij als moderator toch boven? :*

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 januari 2002 15:56 schreef Prankster het volgende:

[..]

Waar scheld ik je uit? Ik zeg alleen maar wat wij van users een beetje verwachten.

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 28 januari 2002 15:56 schreef Prankster het volgende:

[..]

Vertel jij mij eens wat de flame is in dat verhaal :?

Damn, te laat :Y)

Verwijderd

Topicstarter
JVS heeft snel z'n post ge-edit. :D :D

Ach ja, in de tijd dat ik hier zit had ik het allang kunnen vinden, maar goed, ik heb me iig weer ff vermaakt.

Tot ziens. :*

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 16:00 schreef Prankster het volgende:

Ach ja, in de tijd dat ik hier zit had ik het allang kunnen vinden, maar goed, ik heb me iig weer ff vermaakt.

Naja liever 10 tevreden klanten dan 1 onterechte ontevreden user :+ :P

• OProg

OProg

Molletje

Dus je geeft toe dat het geen uren zoeken was? :{
Dagdag :*

Verwijderd

Je moet nu niet verwachten dat ik ooit nog wat ga uitleggen als er een topic van je 'onterecht' op slot zit. De tijd die ik hieraan verspild heb had ik kunnen gebruiken om mensen die niet te beroerd zijn om moeite te doen te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 16:03 schreef OProg het volgende:
Dus je geeft toe dat het geen uren zoeken was? :{
Ik ga af op jullie bevindingen. Jullie zijn immers de PC goeroes die alles binnen 10 minuten gevonden hebben. Waar dit forum dan voor is vraag ik me af, maar goed, dat is een andere discussie. Volgens jullie moet je overal iets vanaf weten. Ik heb geen zin om me in videokanonnen te gaan verdiepen. Ik wil alleen weten of ik achteruit ga qua fps en kwaliteit als ik een G550 aanschaf. Is dat nu teveel gevraagd? Waarschijnlijk wel. ;(
Dagdag :*
Baaibaai. :7

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op maandag 28 januari 2002 16:10 schreef Prankster het volgende:
Ik ga af op jullie bevindingen. Jullie zijn immers de PC goeroes die alles binnen 10 minuten gevonden hebben.
En waarom zou jij dat zelf dan niet binnen 10 minuten kunnen vinden?
Waar dit forum dan voor is vraag ik me af, maar goed, dat is een andere discussie. Volgens jullie moet je overal iets vanaf weten.
Nou, het forum dient in ieder geval niet als persoonlijke helpdesk.. Je hoeft niet overal iets vanaf te weten.. Maar je moet wel een beetje eigen initiatief tonen!
Ik heb geen zin om me in videokanonnen te gaan verdiepen. Ik wil alleen weten of ik achteruit ga qua fps en kwaliteit als ik een G550 aanschaf. Is dat nu teveel gevraagd? Waarschijnlijk wel. ;(
Als jij geen zin hebt om iets te doen, waarom verwacht je dat van iemand anders dan wel :?

Verwijderd

Topicstarter
Oooh jeetje, nu komen de wannabee-mods. :D :D |:(

• OProg

OProg

Molletje

Op maandag 28 januari 2002 16:31 schreef Prankster het volgende:
Je hebt het toch al lang gehad op dit forum, waarom ben je dan nog niet weg :?

Of was dit alleen maar ff stoer doen en zit je hier volgende maand nog :?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Nope.. Eerder gefrustreerde gebruikers!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ook zoiets

waarom zijn mensen die een hekel aan topics hebben waarvoor geen enkele moeite is gedaan (dit zijn meestal die mensen die je helpen als je wel moeite hebt gedaan) en er wat van zeggen (omdat ze er tenslotte een hekel aan hebben) altijd wannabe-mods :? Leg me dat eens uit

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ohjee, hier is de mod met banrechten die bij deze besloten heeft dat jij even een weekje mag afkoelen.

De groeten, ga jij je instelling maar wat bijschaven, dan mag je weer verder praten. En ja, dat telt als een officiele waarschuwing.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.