kan ik gewoon die coolers die in een voeding zitten in me tower planten..? en hoeveel volt moet darop? want ik heb hier nog 2 doode voedingen liggen..
ja kan
is 12 volt
veel plezier ermee
is 12 volt
veel plezier ermee
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
1. Ja.
2. 12V.
2. 12V.
edit:
Enne, nog effe de tip om ze een beetje schoon te maken.. Oude fans willen nog wel eens vol stof zitten, en daardoor veel herrie gaan maken..
enneh ETM: niet zo snel typen
Enne, nog effe de tip om ze een beetje schoon te maken.. Oude fans willen nog wel eens vol stof zitten, en daardoor veel herrie gaan maken..
enneh ETM: niet zo snel typen
damn you got a great mindOp maandag 28 januari 2002 15:31 schreef Twynn het volgende:
1. Ja.
2. 12V.
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Zet de haarfohn erop zijn ze in een keer schoon maar de rest van je kamer vies
Als je slim bent olie je ze ook meteen ffOp maandag 28 januari 2002 15:34 schreef PC-ICE het volgende:
ok tnx.. jeez die dingen zitten vol met stofff schoon maken.. en dan ga ik ze maar monteren
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
ik had net een raar probleem..
je hebt zo'n stekkertje die ook in je hdd gaat.. daar heb je 4 pinnen |||| aan de einde's heb je rood en geel.. ik pak rood+ en geel - en dan heb je 12 v dacht ik.. maar toen ik dat collertje aansloot deed hij niets.. dus ik draai rood en geel om en ja hoor.. maar rood is toch de plus? of is dat geel? kan ieamnd mij een tekelingetje geven met de info van zo'n stekkertje?
je hebt zo'n stekkertje die ook in je hdd gaat.. daar heb je 4 pinnen |||| aan de einde's heb je rood en geel.. ik pak rood+ en geel - en dan heb je 12 v dacht ik.. maar toen ik dat collertje aansloot deed hij niets.. dus ik draai rood en geel om en ja hoor.. maar rood is toch de plus? of is dat geel? kan ieamnd mij een tekelingetje geven met de info van zo'n stekkertje?
Verwijderd
+ op geel, - op rood -> 7vOp maandag 28 januari 2002 16:07 schreef PC-ICE het volgende:
ik had net een raar probleem..
+ op geel, - op gnd -> 12v
+ op rood, - op gnd -> 5v
Sim-pel
zwart...Op maandag 28 januari 2002 16:17 schreef PC-ICE het volgende:
wat is gnd? ik ben newb.. ff rekening mee houden plz
rood = 5v
geel = 12v
Verwijderd
Ik had zelf al helemaal mazzel, prachtige zwarte 12 bij 12 cm fans, muisstil, uit een oude olivetti server kast (486 33 mhz).
Dus daar blaast er een van de kast in onderop, en een op mijn GPU/PCI sloten....
Leuk hoor die ouwe zooi beheren.....
(jah dat draait ergens echt nog, maar ik ga niet vertellen waar.)
Dus daar blaast er een van de kast in onderop, en een op mijn GPU/PCI sloten....
Leuk hoor die ouwe zooi beheren.....
(jah dat draait ergens echt nog, maar ik ga niet vertellen waar.)
kijk even mijn post op hardware algemeen.. over die auto versterker.. daar weten jullie vast wel antwoord op
Verwijderd
Euh, de stofzuiger lijkt me een beter id. Blaast 'ie de andere kant op...Op maandag 28 januari 2002 15:37 schreef Mathizsias het volgende:
Zet de haarfohn erop zijn ze in een keer schoon maar de rest van je kamer vies
tjah.. maar als je dan UTFS of RTFF zou gebruiken, moet je nog maar afwachten of ze weten wat het betekend.Op maandag 28 januari 2002 17:17 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Doet me goed dat Newbie's eens een keer gewoon worden geholpen ipv UTFS of RTFF [afbeelding]
wat betekend het?Op maandag 28 januari 2002 17:21 schreef Mephix het volgende:
[..]
tjah.. maar als je dan UTFS of RTFF zou gebruiken, moet je nog maar afwachten of ze weten wat het betekend.
k wou het nog schreeuwen maarja, hij werd al geholpen en wou het niet verpestenOp maandag 28 januari 2002 17:17 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Doet me goed dat Newbie's eens een keer gewoon worden geholpen ipv UTFS of RTFF [afbeelding]
owja, staat allemaal in faq en search!
btw, lukt het nou allemaal? fannetjes plaatsen
hoe je die op de voeding aansluit...die twee molex gevallen in elkaar douwenOp maandag 28 januari 2002 18:22 schreef Mini-bad het volgende:
Hoe moet je een casefan op de voeding aansluiten??
nee, nou ff serieus, je moet die fan pakken, met je l*l aandraaien en hem dan op een accu van 14 volt zetten
Eng hoor 
Iedereen net salaris gehad ofzo dat we
allemaal in een goede helpende bui zijn?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
ik werk niet (en daarom ook zo een geweldige reactie (op een geweldige vraag) 2 posts hierboven)Op maandag 28 januari 2002 18:34 schreef Mujo het volgende:
Eng hoor
Pagina: 1