Site kopieren naar andere server

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bestaat er ook een programma/service op internet oid. waarmee ik mn site van de ene lokatie naar de andere kan kopieren (via FTP bijv.).
Ik heb mn site nu bij Fortunecity staan en ik wil hem op RedRival hebben.

Ik zou alles dus ook opnieuw kunnen uploaden vanaf mn hd maar het gaat om een paar honderd bestanden, heel wat MB'tjes dus was ik benieuwd of er ook zoiets bestaat.

elke reactie of tip is welkom!

alvast bedankt

Rick www.midiarchief.com

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

FXP?

Verwijderd

'mc' is da bomb!!!
blijven je permissies ook netjes bewaard.

• Palomar
  • Niet online
bedankt voor je reactie. Ik heb even gezocht op FXP en ik heb een FTP programma gevonden die het moet ondersteunen (SmartFTP). En volgens mij werkt het ook; je kunt connecties maken met meerdere servers en dan (meerdere) bestanden van de ene FTP server naar de andere slepen.

Bedoel je dit? Of zijn er misschien nog betere(snellere) programma's/manieren om dit te doen?

• Palomar
  • Niet online
Wat is MC precies? is dat net zoiets? Ik hoef verder geen permissies te bewaren.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat bedoel ik ja, zo gebruik je de snelheid tussen die twee ftp servers zonder je eigen verbinding te belasten. Een andere manier kan ik niet bedenken. Waar TwwT het over heeft, is een unix clone van norton commander / windows commander. Ik denk dat mc (Midnight Commander) ook wel kan fxp'en.
Pagina: 1