RAS naar server win2k met WIN98

Pagina: 1
Acties:

• Hartfield
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11-2024
Ok, dit is een ongebruikelijke situatie ik weet het :'(, maar toch heb ik jullie hulp hierbij nodig. We hebben een win98 station en wij willen hiermee inbellen op een WIN2K server. Op deze server staat de callback optie aangevinkt. Het inbellen is geen probleem. Maar waarneer de server terugbelt slaat WIN98 helemaal vast! Weet iemand iets? of ziojn er speciale opties die ik nog moet instellen en vergeten ben? let me know! alvast bedankt!

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik zou eens beginnen om die Win98 door te spitten.
Verderlijk het me ook welbelangrijk om te weten wat er misgaat.
Neemt 'ie wel op en gaa het dan mis, of hangt 'ie al zodra de lijn 'overgaat' zeg maar.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Hartfield
Hij hangt zodra er wordt teruggebeld vanaf de server. voor de rest geeft hij geen foutmelding. Het systeem slaat volledig vast! nog ideen??? :?

HTML / DHTML / JAVA / JS / PHP / FLASH / MYSQL / ORACLE / DWH / BUSINESS INTELLIGENCE / OWB

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15
crosspost

[topic=394405/1]

My weblog

• Hartfield
waar valt het dan onder? ik heb toch antwoorden nodig, het is niet dat ik de boel spam ofzo.:(

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op maandag 28 januari 2002 15:38 schreef Hartfield het volgende:
Hij hangt zodra er wordt teruggebeld vanaf de server. voor de rest geeft hij geen foutmelding. Het systeem slaat volledig vast! nog ideen??? :?
En daarheb ik nog niets aan.
Neemt de PC wel op, of als je bij wijze van spreke met je mobiel dat nummer belt hangt 'ie dan ook ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ranzig modem + ranzige driver; koop dan ook eens wat fatsoenlijks!
En een ranzig OS, btw

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15
Op maandag 28 januari 2002 16:16 schreef Hartfield het volgende:
waar valt het dan onder? ik heb toch antwoorden nodig, het is niet dat ik de boel spam ofzo.:(
Als je niet zeker weet of je goed hebt geplaatst, kan je het melden bij SU Zij kunnen dan je topic verplaatsen!

My weblog

• Hartfield
Hij neemt wel op. Hierbij blijft hij hangen.
en ik weet het ranzig os enz bla bla bla. maar ditr is nou eenmaal een systeem waar wij nu mee werken.

hopende op een antwoord en geen gelul over wat wel en niet goed is.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

In de ms knowledgebase staat een hele checklist, daarin wordt stap voor stap aangegeven waaraan de server en de client moeten voldoen. Een goed startpunt lijkt me.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Op maandag 28 januari 2002 16:31 schreef Hartfield het volgende:
[..]hopende op een antwoord en geen gelul over wat wel en niet goed is.
Kun je wel gelul vinden, maar mijn punt is dat je zou moeten uitrekenen wat het kost als je met twee man twee dagen zitten te kutten met een modem van vijf tientjes en dat vergelijkt met de kostprijs van een echt modem met werkende drivers. Dat modem kost dan misschien 100 € maar dat betekent dus dat je met 32 uur werken 50 € verdient en da's een bedrag waar de gemiddelde IT-er nog geen kwartier voor wil werken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

gezellig onderwerp wordt dit >:)
Pagina: 1