Toon posts:

CDRWinkwl Spindels!!???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat deze heel goedkoop:Y) zijn, maar hoe zijn jullie ervaringen met dit merk.

CDRwinkel Spindel 74m 16X (100stuks) = € 35.00

Of zal ik toch voor een andere merk gaan??????

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
Die dingen heten CDrwinkel? of is dat de plaats waar je ze haalt.

duur is het zeker niet. (tenzij er geen JC omzit, dan is het normaal)

Verwijderd

Kijk maar uit met dat goedkope spul,je data kan in een jaar tijd pleite zijn.

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

taiyo Yuden is beslist geen goedkoop spul. Philips heeft er jarenlang premium opgezet...

ondergetekende gebruikt ze nu ook al meer dan een jaar tot volle tevredenheid. Maar dan wel de A-kwaliteit (voor de zekerheid :7 )

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-03 01:34
Zijn prima cd's heb ze hier ook

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 16:42 schreef ijzer7 het volgende:
taiyo Yuden is beslist geen goedkoop spul. Philips heeft er jarenlang premium opgezet...

ondergetekende gebruikt ze nu ook al meer dan een jaar tot volle tevredenheid. Maar dan wel de A-kwaliteit (voor de zekerheid :7 )
Hmmm een jaar het kan ook in anderhalf jaar weg zijn hoor >:) ff zonder dolle er is een hoop rotzooi te koop (eigen ervaring) welk merk cdr gaat nu eigenlijk echt het langst mee op dit moment ? ik voeg er pas na in een winkel en die zeiden en die zei doodleuk imation meneer dat is 100 jaar data vast :?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 00:21
nadeel van die spindels is vaak dat er geen jc bij zitten.. waar moet je die dingen dan laten??

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:03 schreef devv05 het volgende:
nadeel van die spindels is vaak dat er geen jc bij zitten.. waar moet je die dingen dan laten??
Een niet te onderschatten probleem ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 16:36 schreef loekos het volgende:
Kijk maar uit met dat goedkope spul,je data kan in een jaar tijd pleite zijn.
Het is zeg maar huismerk (oid) van CDRwinkel zelf...

Iem. nog suggesties??

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:06 schreef kubi55 het volgende:

[..]

Het is zeg maar huismerk (oid) van CDRwinkel zelf...

Iem. nog suggesties??
Het is maar net wat je wilt, als jij die data niet langer nodig denkt te hebben dan 1 jaar ofzo lijkt het me prima.

maar als je het jaren en jaren wil bewaren (foto's ofzo)zou ik toch kijken naar een merk wat bekend staat om dat feit.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

als je echt zekerheid wilt neem je gewoon Taiyo Uden cd'tjes of Sony/Philips Gold & Silver.

Die dingen staan bekend om de goede kwaliteit....
misschien dat die andere cd'tjes ook best aardig zijn, maar wil je het risico nemen of nie ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:23
ze hebben zelfs opdruk :)

Ziet er opzic wel oke uit:
code:
1
2
3
4
5
CDRwinkel Spindel  74m 16X (100st) 
Prijs /stuk €35
Gebruik   : PSX/Data/Audio
Verpakking : Spindel 100st
Label : Ja

alleen errug jammer dat ze 74 min zijn :'(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 00:21
Maar waar laat je al die CD's nou als je geen jc hebt?? Weet al hoe dat bij mij zou gaan, liggen al die cd's over mn bureau verspreidt..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:23
Op maandag 28 januari 2002 21:27 schreef devv05 het volgende:
Maar waar laat je al die CD's nou als je geen jc hebt?? Weet al hoe dat bij mij zou gaan, liggen al die cd's over mn bureau verspreidt..
ikzelf heb hiero nog +/- 50 lege JCes liggen :)

Is er niet iemand die deze cd's toevallig in huis heeft, en even met een proggie als cdr intentifier oid wil kijken welk merk ze werkelijk zijn?

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Op maandag 28 januari 2002 21:27 schreef devv05 het volgende:
Ik heb net een nieuwe CaseLogic map gekregen... zo'n nieuwe waar er 264 in passen.. ;)

Oh en ik heb daarstraks net een spindeltje Arita's besteld (die Tayo Yuden's). Hetzelfde als die blanco TY's, maar dan met een goede bovenlaag. Gewoon bestellen zolang ze die nog hebben!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 21:34 schreef QuarK het volgende:

[..]

Ik heb net een nieuwe CaseLogic map gekregen... zo'n nieuwe waar er 264 in passen.. ;)
Hoeveel kost dat en waar kan je dat krijgen?????
Lijkt me wel handig nml.:9~

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Bij V&D en Freerecordshop verkopen ze ze iig..
Ze kosten ongeveer f 90,- ofzo.. reken zelf maar om.

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb stapels met spindels en van die mappen waar 100 of 200 cds in gaan... spindels van 25 is ook prima te onthouden waar welke cd zo 'ongeveer' is hoor ;)

Trouwens voor Case Logic is wel een iets goedkopere variant. Die hebben ze bij V&D, dat zijn volgens mij 'afgekeurde' Case Logics ofzo. Veelgoedkoper, maar 'even goed'

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 11:00
Ik heb een el cheapo map van toen nog FL 20 piek. Nu 9 euro geloof ik. 2x2 en dan aan 2 kanten per vel en dan 12 van die plastik vellen erin. Doorzichtig is wel zo handig. En zo blijft je collectie whatever mooi bij elkaar. Echt handig. Makkelijk mee te nemen, heb je alles bij. Vooral fijn op lans als mensen naar een zeldzaam divx'je vragen. Oeps zei ik nu divx'je ik bedoelde trailer van een film.
Ik ga binnenkort weer wat mensen lastig vallen met vragen ja.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Pagina: 1