Nou nou,
Nu heb ik pas Bid for Power ontdekt (heel erg leuk dat mensen zo goed kunnen werken met een bestaand spel en daar een heel nieuw spel omheen kunnen bouwen!
) en deze gedownload bij een van de beschikbare sites. Na het openen van het zip bestand lees ik dat ik eerst Quake3 moet updaten naar de meest recente versie en daarna kon ik BFP er ook op installeren d.m.v het bfpinstaller.exe bestand.. Nou ehhh.. nu ben ik niet helemaal thuis in dit MOD gedoe, maar er zit helemaal geen bfpinstaller.exe in het zip bestand?? 
Nu heb ik het nog een keer ergens anders vandaan gedownload, maar precies hetzelfde 'probleem'. Wat snap ik hier nou niet, of wat moet ik doen om het geinstalleerd te krijgen (of zo iets dergelijks)
Khoop dat iemand een antwoord voor me heeft!
Nu heb ik pas Bid for Power ontdekt (heel erg leuk dat mensen zo goed kunnen werken met een bestaand spel en daar een heel nieuw spel omheen kunnen bouwen!
Nu heb ik het nog een keer ergens anders vandaan gedownload, maar precies hetzelfde 'probleem'. Wat snap ik hier nou niet, of wat moet ik doen om het geinstalleerd te krijgen (of zo iets dergelijks)
Khoop dat iemand een antwoord voor me heeft!