Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ff uitleg?

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
[topic=394354/1/25]

dat is mijn topic op slot, met als reactie: :(

mag ik dan ook ff uitleg waarom ie op slot zit?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Omdat Sint bezig BLIJFT met al die topics over GF4 terwijl er 1 centraal topic is |:(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[topic=372551/1/25] :{

Dezelfde vraag fietst daar ook vast wel langs :{

Verwijderd

Tja goede sint, 't zou toch beter zijn als je ff een copy-paste erin gooit met de GF4-link erin ofzo :o (NOFI)

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
dat is misschien wel zo, maar dan zou je in OCM ook wel 2 topics kunnen maken: het grote overclock topic en het grote casemod topic...

ik vindt dat grote GF4 topic nou al te groot en te onoverzichtelijk...

Verwijderd

Erm EXACT dezelfde vraag wordt in dat topic gesteld. En het is natuurlijk een beetje overdreven wat je nu zegt.

Alle speculatie over de GF4 kan je IMHO beter centraal houden, dan is het later makkelijk terug te vinden en er komen niet nog meer topics.

Met de Radeon is het gebleken dat het vrij goed gaat, dus waarom met een GF4 waar nu nog praktisch niets over bekend is niet.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

idd, die "grote $onderwerp topics" werken gewoon niet...

als je bijvoorbeeld wil weten hoe een liedje heet ofzo en je zet dat in een "post hier hoe heet dat nummer vragen nr #2876" 1 2 3 4 5 6 7 enz. dan krijg je er gegarandeerd geen/te weinig aandacht voor, plus moet je 1000 posts gaan lezen om te kijken of het niet toevallig al gevraagd is :(

edit: valt me ook op dat mensen wel vaker "gecloakte" ;)topics hebben met een beetje een misleidende titel of in een ander topic ff tussendoor vragen om toch nog een beetje kans te hebben dat ze geholpen worden... :)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 14:57 schreef Courage het volgende:
Tja goede sint, 't zou toch beter zijn als je ff een copy-paste erin gooit met de GF4-link erin ofzo :o (NOFI)
Tsja, dat heb ik niet over voor mensen die hun scrollwiel niet gebruiken. En meestal hoef je niet eens je scrollwiel te gebruiken om dat topic te zien.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:03 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
idd, die "grote $onderwerp topics" werken gewoon niet...

als je bijvoorbeeld wil weten hoe een liedje heet ofzo en je zet dat in een "post hier hoe heet dat nummer vragen nr #2876" 1 2 3 4 5 6 7 enz. dan krijg je er gegarandeerd geen/te weinig aandacht voor, plus moet je 1000 posts gaan lezen om te kijken of het niet toevallig al gevraagd is :(
Dit topic is 126 reacties, da's een beetje overdreven dus.

In de FAQ heb ik ook neergezet dat ik echt niet verwacht dat je alle Radeontopics gaat lezen als je een vraag erover hebt, maar een stuk of 4 moet wel te doen zijn, de kans is erg klein dat je vraag nog niet gesteld is.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

was ook een voorbeeld he, niet speciaal voor dat topic... :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het grote liedjes topic, is er, omdat anders heel NST wordt overspoeld met mensen die ook nog even een topic gaan openen daarover. Daar waren veel klachten over, dus kwam er een centraal topic.

Ik heb een centraal soundblaster topic, voor mensen die niet hun settings kunnen/willen instellen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
iig allemaal bedankt voor jullie reactie, ik ga die lange post wel ff doorlezen dan... :z
Pagina: 1