Cordless Desktop's storen elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:04

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Als ik soms op een op een LAN-party kom en iemand anders heeft dezelfde Logitech Cordless Desktop iTouch, dan werkt mijn toetsenbord heel vaag en me muis doet niks als die ander zijn muis beweegt.
Is hier een oplossing voor, ik gebruik nu maar weer muis en toetsenbord met snoer.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Denk het niet, voor zover ik weet zijn er slechts 2 kanalen beschikbaar voor dergelijke draadloze app. zodoende zullen ze elkaar snel storen.
Misschien zijn er ook sets die met een directe verbinding werken zoals infra-rood?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:20

Exterazzo

Qeasy

Ik heb het idd ook wel eens meegemaakt op een LAN. En toen was er zelfs zo'n oetl*l die expres met zijn draadloze muis door de ruimte ging wandelen om bij andere mensen de boel in de soep te laten lopen :(

Audentia

Verwijderd

[lol-modus]

Een stralingsvrije muur. 2m dik gewapend beton ofzo

[/lol-modus]

Ik denk dat je de oplossing al hebt gevonden. Gewoon snoeren dus.

Verwijderd

ik heb hier thuis ook 2 cordless desktop's, en had interferentie. Volgens mij hadden ze 2 oplossingen voor dit probleem.
1) frequentie veranderen mbv het knopje
2) ontvanger dichterbij zetten

Ik heb de ontvanger dichterbij gezet (afstand 30 cm) en ze doen het beide goed :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 14:54 schreef Sandermvdb het volgende:
[...]
Is hier een oplossing voor, ik gebruik nu maar weer muis en toetsenbord met snoer.
Dit lijkt me de enige oplossing, gewoon een toetsenbord en muis met snoer voor op Lan's.

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Ik heb thuis 3 draadloze desktops draaien, alledrie helemaal perfect zonder storing o.i.d.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:22

lonkhuijzen

100% ADH

http://www.logitech.com/cf/support/1032.cfm#6

hier staat een stuk over jou probleem.

ik had het ook met 2 cordless muizen op mijn buro..

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Openschroeven en het eindtrapje een beetje boosten, werkte voor mij, pech alleen voor alle andere cordless gebruikers in een straal van 500mtr om mij heen die ineens niet meer kunnen werken >:)
bdw het is zeer eenvoudig om toetsaanslagen af te luisteren met een cordless desktop.
En dat doen mensen ook op lanparties B-)

Powered bij meergranenbrood.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik heb sinds een paar dagen het Cordless optical set. En dat is hierbij allemaal verholpen, zeggen ze dan. Heb het nog niet kunnen testen,

Zo storen elkaar niet meer, en er zit ook een beveiligings modus op. Zodat toetsaanslagen niet meer kunnen worden opgepikt.
Pagina: 1