Toon posts:

[VB] Component request dilemma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de goede orde.... Vinden jullie dat een component request ook valt onder de noemer script request?

Niet dat ik wat nodig heb... Maar ik zou het gewoon willen weten

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:42

Gerco

Professional Newbie

Ik denk het wel. Een component is niets anders dan een "gewoon" scriptrequest, maar nu vraag je om een stukje gecompileerde code en anders om sourcecode. Mijns inziens hetzelfde.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

component request is ook niet toegestaan, het voegt namelijks helemaal niets toe aan P&W

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 21:31

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

IMHO? Ja... En een component request geeft alleen maar meer aan dat je eigenlijk helemaal niet de behoefte hebt om uit te vinden hoe iets werkt..

Maar dat is maar mijn mening. ALs ik zo een beetje rondkijk zie ik nog behoorlijk vaak 'verkapte' component requests.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 14:56 schreef wasigh het volgende:
component request is ook niet toegestaan, het voegt namelijks helemaal niets toe aan P&W
Is het dan een idee om in navolging van topic [topic=342475/1/25] iets dergelijks voor componenten op te zetten?? Ik ben van mening dat zeker een aantal forumleden dit wel interessant vinden.....

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:07

johnwoo

3S-GTE

Op maandag 28 januari 2002 15:03 schreef hajee het volgende:

[..]

Is het dan een idee om in navolging van topic [topic=342475/1/25] iets dergelijks voor componenten op te zetten?? Ik ben van mening dat zeker een aantal forumleden dit wel interessant vinden.....
Lijkt me op zich een goed idee, alleen zou het denk ik het beste ook gewoon in die codebase worden geintegreerd. Is bijna hetzelfde, alleen dan met een downloadlinkje ipv het source veld.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Lijkt me ook een prima idee, maar op sites zoals www.vbwire.com kan je iets soortgelijks ook vinden :).
Pagina: 1