[Java/ANT] meerdere jars signen

Pagina: 1
Acties:

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik ben op dit moment bezig om vanuit mijn ANT bestand meerdere jars te signen. Hiervoor bestaat het volgende commando: Signjar

Maar hiermee kan ik maar 1 jar per keer signen en ik wil niet dat alle jars die gesigned moeten worden stuk voor stuk in die ant file staan. Dan zou ik iedere keer als ik een jar toevoeg de ant file moeten aanpassen. Hoe kan ik dit probleem fixen?

PS: ik ben nog een redelijke ant noob.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hum dat kan inderdaad niet zie ik, maar ik denk dat dit ook niet erg logisch is: over het algemeen produceert je project een vast en kleine aantal jars waarvan je er enkele wilt signen. Jars worden niet echt massaal aangemaakt zoals class-files.

Je zult het dus toch maar even per jar-file moeten doen, of een eigen task schrijven. Op zich is dat vrij eenvoudig, maar als je niet weet hoe het moet is het wat minder....

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Op maandag 28 januari 2002 15:19 schreef mbravenboer het volgende:
Hum dat kan inderdaad niet zie ik, maar ik denk dat dit ook niet erg logisch is: over het algemeen produceert je project een vast en kleine aantal jars waarvan je er enkele wilt signen. Jars worden niet echt massaal aangemaakt zoals class-files.

Je zult het dus toch maar even per jar-file moeten doen, of een eigen task schrijven. Op zich is dat vrij eenvoudig, maar als je niet weet hoe het moet is het wat minder....
Ik weet niet hoe het moet en heb helaas de tijd niet om het uit te zoeken. Ik ga ze er dan voorlopig maar even inzetten, maar ik vind het vrij dom dat dit niet wat beter is gedaan.