Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Hé, naar zo iets was ik ook op zoek. Dank je ! 
('t is overigens gapless)
('t is overigens gapless)
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Een gewone CDspeler kijkt naar de 2 seconden 'gap' tussen twee tracks. Audiograbber leest de zooi in als 60 mp3's. Zet ze een brandprogramma en zet de gap voor deze sessie op 0. Dan loopt de jaarmix weer mooi door.
Het gaat er niet om dat ik ze weer op CD krijg, maar dat ik em als mp3 op de PC kan afspelen
Maar hoor je waarschijnlijk nog steeds een oneffenheid tussen de verschillende tracks.
Handiger is om te rippen naar één grote mp3, met een .cue bestand waar alle track-informatie instaat. Dit kan je EN goed branden met bv CDrWin, EN in Winamp ook goed afspelen met de mp3cue-plugin.
Handiger is om te rippen naar één grote mp3, met een .cue bestand waar alle track-informatie instaat. Dit kan je EN goed branden met bv CDrWin, EN in Winamp ook goed afspelen met de mp3cue-plugin.
Maar zit ik dan niet met een enorm groot CUE bestand van +/- 650Mb ????Op maandag 28 januari 2002 14:44 schreef Nergunsman het volgende:
Maar hoor je waarschijnlijk nog steeds een oneffenheid tussen de verschillende tracks.
Ik gebruik altijd de SqrSoft Advanced Crossfading Output-plugin. Een goede crossfader met veeeeeel instellingsmogelijkheden, en dr zit ook een gap killer in.
Choose life
Volgens mij welOp maandag 28 januari 2002 14:46 schreef Cobra_Lup het volgende:
[..]
Maar zit ik dan niet met een enorm groot CUE bestand van +/- 650Mb ????
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik gebruik gewoon de Nullsoft Directsoundplugin, die laat ook geen stiltes horen.
Niet?
[Specs]
Je kan ook de start en eind tijd opgeven .. dan ript ie geen tracks maar gewoon (van/tot) de frames die je opgeeft
Volgens mij is DIT dé oplossingOp maandag 28 januari 2002 14:54 schreef NuKeFaCe het volgende:
Je kan ook de start en eind tijd opgeven .. dan ript ie geen tracks maar gewoon (van/tot) de frames die je opgeeft
EAC, exact audio copier in combinatie met (razor)lame werkt het beste.
gewoon copy image en create cue sheet kiezen en de wave converten naar mp3, simple
http://www.exactaudiocopy.de geloof ik...
gewoon copy image en create cue sheet kiezen en de wave converten naar mp3, simple
http://www.exactaudiocopy.de geloof ik...
Idd, dit is de beste oplossing....Op maandag 28 januari 2002 14:46 schreef E-Rick het volgende:
Ik gebruik altijd de SqrSoft Advanced Crossfading Output-plugin. Een goede crossfader met veeeeeel instellingsmogelijkheden, en dr zit ook een gap killer in.
can you read my mind?
* J0YR1D3R steekt zijn hand op en schudt jaOp maandag 28 januari 2002 14:46 schreef E-Rick het volgende:
Pagina: 1