" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
ja, hij zit goed aangedrukt..en harder ga ik niet drukken.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Klinkt als een bios update, en kijk eens in de bios of fast agp write aanstaat, of iets dergelijks , en is dat agp slot wel 2x agp compatible. (want de viper is toch agp x2)
Kenners weten waarom
de vorige eigenaar van dat mobo had zelf ook een riva tnt2. zou dus geen probleem mogen zijn.
kan zowiezo een beetje moeilijk in de bios kijken als de pc niet verder komt dan die piepjes...heb ook niet even een ander kaartje bij de hand.
kan zowiezo een beetje moeilijk in de bios kijken als de pc niet verder komt dan die piepjes...heb ook niet even een ander kaartje bij de hand.
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem...
een Asus P4T moederbord met een Intel 1,4 proc. en een diamond viper v770 32mb AGP. Doet fucking niks. 1 lang piepje en 3 korte piepjes.....monitor springt niet eens aan....
een Asus P4T moederbord met een Intel 1,4 proc. en een diamond viper v770 32mb AGP. Doet fucking niks. 1 lang piepje en 3 korte piepjes.....monitor springt niet eens aan....
Verwijderd
Nee, ze zijn wel 4x AGp. Heb het zelf nog nooit op AGp 4x laten lopen. Maar het kan wel.Op maandag 28 januari 2002 17:17 schreef Da_RoNiN het volgende:
Klinkt als een bios update, en kijk eens in de bios of fast agp write aanstaat, of iets dergelijks , en is dat agp slot wel 2x agp compatible. (want de viper is toch agp x2)
Verwijderd
helaas...er zit 2x c-rimm in.....en het werkt toch niet.. is echt heel vreemd. Kaart zit goed aangedrukt.
Viper V770 is AGP 4x of 2x, te veranderen met een jumpertje @ kaart... Als dat niet goed staat kannie nog welles niet booten...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
kan je me misschien ook vertellen welke jumper. Ik heb die kaart ooit gekocht zonder manual. heb dus geen idee welke het moet zijn.
Verwijderd
Ook dit is gewoon terug te vinden hoor.. 
http://www.sonicblue.com/support/diamond/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Graphics&item=manuals&product=Viper_V770_NonUltra&detail=jumper
http://www.sonicblue.com/support/diamond/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Graphics&item=manuals&product=Viper_V770_NonUltra&detail=jumper
scheelt mij weer 1 laatje open doen + boekje zoeken
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1