viper 770 op een Asus P4t mobo?

Pagina: 1
Acties:

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:57
Onlangs heb ik een nieuw Asus P4t mobo gekocht. Ik heb daar mijn oude Viper v770 (riva tnt2) opgeprikt. Als ik de pc aanzet doet hij helemaal niks, behalve enkele piepjes. Volgens Asus details is dit dat Of mijn videokaart geheugen kapot is, Of dat er geen video kaart gevonden wordt. In een P3 mobo werkt de kaart perfect...

Iemand suggesties?
bvd

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Goed aangedrukt in AGP slot (meest voorkomende oorzaak)? of issie PCI?

• sanderb
ja, hij zit goed aangedrukt..en harder ga ik niet drukken.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Klinkt als een bios update, en kijk eens in de bios of fast agp write aanstaat, of iets dergelijks , en is dat agp slot wel 2x agp compatible. (want de viper is toch agp x2)

Kenners weten waarom

• sanderb
de vorige eigenaar van dat mobo had zelf ook een riva tnt2. zou dus geen probleem mogen zijn.
kan zowiezo een beetje moeilijk in de bios kijken als de pc niet verder komt dan die piepjes...heb ook niet even een ander kaartje bij de hand.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem...
een Asus P4T moederbord met een Intel 1,4 proc. en een diamond viper v770 32mb AGP. Doet fucking niks. 1 lang piepje en 3 korte piepjes.....monitor springt niet eens aan....

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 17:17 schreef Da_RoNiN het volgende:
Klinkt als een bios update, en kijk eens in de bios of fast agp write aanstaat, of iets dergelijks , en is dat agp slot wel 2x agp compatible. (want de viper is toch agp x2)
Nee, ze zijn wel 4x AGp. Heb het zelf nog nooit op AGp 4x laten lopen. Maar het kan wel.

Verwijderd

helaas...er zit 2x c-rimm in.....en het werkt toch niet.. is echt heel vreemd. Kaart zit goed aangedrukt.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:52

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Viper V770 is AGP 4x of 2x, te veranderen met een jumpertje @ kaart... Als dat niet goed staat kannie nog welles niet booten... :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

kan je me misschien ook vertellen welke jumper. Ik heb die kaart ooit gekocht zonder manual. heb dus geen idee welke het moet zijn.
8-)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:52

Scatman_II

R9500 Pro >:)

scheelt mij weer 1 laatje open doen + boekje zoeken ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Pagina: 1