Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vriend van me is hier geband omdat:

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jullie dachten dat het een kloon van mij is??? :(

Jongens, dit slaat toch nergens op?
Oke, ik weet dat de naam SunStorm's_Sletje erg doet denken dat dit een kloon van mij is, maar geloof me, dit is niet zo!

SunStorm's_Sletje is een vriend van me die af en toe eens wat vraagt over netwerken e.d, terwijl ik nooit wat over netwerken vraag.

Omdat wij tevens collega's zijn, internetten wij op ons werk vaak op dezelfde computer, en hij heeft dan ook wel eens per ongeluk onder mijn account gepost omdat ik nog ingelogd was. :)

Wij zouden het op prijs stellen dat jullie zijn account deblokkeren zodat hij weer op Got kan.
Of hebben jullie liever dat hij een andere naam kiest?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

SunStorm's_Sletje :{

Hoe verzin je het :{
jullie dachten dat het een kloon van mij is???
Jongens, dit slaat toch nergens op?
ff eerlijk. Vind je zoiets nou zelf ook niet verdacht veel op een kloon lijken :? Vind je het nou echt gek dat de crew er vanuit gaat dat het een kloontje is :? Ik vind dit toch wel ergens op slaan. 2 zowat dezefde nicks, zelfde IP en dan posten ze ook nog door elkaar waaruit duidelijk te zien is dat het 1 persoon is :{

Dus denk eens na voordat je met 'dit slaat toch nergens op?" aankomt :{

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, dat kan wel zijn, maar denk je dat als ik een kloon zou maken, ik zo stom zou zijn om zo'n naam te kiezen?
Dan zou ik ook een naam uitkiezen die totaal nergens op lijkt. :)

En als ik een kloon zou nemen, zou ik dat dan niet doen om hier wat keet te gaan bouwen? :?
En bouwt SunStorm's_Sletje keet? :?
Nee, hij stelt net zoals iedere andere tweakers vragen over dingen die hij niet weet en graag zou willen weten.
Waarom zou ik een kloon oprichten voor iets dat ik ook met mijn eigen account kan? :?

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je zal de eerste niet zijn met 2 usernames die erg veel op elkaar lijken en die, zonder keet te maken, door elkaar heen posten :{

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

wat was er onduidelijk aan deze passage in je mail?
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen.
en waarom bedankt jouw vriend dan voor een oplossin die aan jou gegeven wordt?

[topic=389458]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

hij zegt toch net dat hij wel eens per ongeluk onder zijn account heeft gepost omdat ze dat op dezelfde pc doen...

Ik ken ze alletwee i.r.l. en het is echt zo hoor! :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft niet kunnen reageren op het emailtje omdat het emailadres waar jullie het heen gestuurd hebben van een vriend is, en dus heeft hij de meel niet kunnen controleren.
Als jullie nou in zijn profiel gekeken hadden, hadden jullie gezien dat daar een ander meeladres in staat, namelijk dat van zichzelf.
Hadden jullie dan daar een meeltje heen gestuurd, dan ben ik ervan overtuigd dat hij had gereageerd.

En hij bedankt niet voor een antwoord dat aan mij gegeven is, hij bedankt voor een antwoord dat aan hemzelf gegeven is, omdat hij per ongeluk dat topic onder mijn account geopend heeft.

Omdat wij tevens collega's zijn, internetten wij op ons werk vaak op dezelfde computer, en hij heeft dan ook wel eens per ongeluk onder mijn account gepost omdat ik nog ingelogd was.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Sletje is een scheldwoord :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 14:25 schreef DeX het volgende:
Sletje is een scheldwoord :?
Wij vatten dat iets anders op.

En zou ik me echt zoveel moeite doen om te zorgen dat ik weer mijn kloon kan gebruiken?
Dan zou ik toch gewoon een ander account aanmaken, of niet soms? :?

Ow, en kijk, SToFFeL heeft in zijn ondertitel staan dat SunStorm een mietje is. Is hij nu ook een kloon van mij? :?

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 14:52 schreef SunStorm het volgende:

[..]

Wij vatten dat iets anders op.

En zou ik me echt zoveel moeite doen om te zorgen dat ik weer mijn kloon kan gebruiken?
Dan zou ik toch gewoon een ander account aanmaken, of niet soms? :?

Ow, en kijk, SToFFeL heeft in zijn ondertitel staan dat SunStorm een mietje is. Is hij nu ook een kloon van mij? :?
Tjonge, jij bent erg populair hier. :D
Maar SToFFeL post neem ik aan niet onder het zelfde IP en bedankt niet op een vraag die jij steld! :D

Stuur gewoon een mail naar de bemiddelaar, leg het uit, en dan komt er wel wat uit.. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ondertussen al gedaan, en die vriend van me zal zelf ook nog wel een meeltje sturen. :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 28 januari 2002 16:53 schreef SunStorm het volgende:
Heb ik ondertussen al gedaan, en die vriend van me zal zelf ook nog wel een meeltje sturen. :)
je bent toch wel op de hoogte van het feit dat er een leugendetector voor e-mail bestaat he ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik heb beide mails ontvangen, ik ga er mee aan de slag en kom er z.s.m. op terug :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:16

bonzz.netninja

Niente baffi

de spanning is om te snijden

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1