Toon posts:

VIA Apollo MVP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het op de site van Via niet echt vinden en d8 vraag het ff hier kan ik in deze mobo 128mb Sdram stoppen (en het moet dan wel werken) en hoeveel mhz fsb heeft deze?
Alvast bedankt!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kijk gewoon op de site van je mobo fabrikant.

de mvp3 is super seven. dat is tot 100 MHz.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het niet vinden op die site dan moet ik zo'n bout pdf bestandje downloaden en daar kan ik nix op vinden.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat voor mobo is het dan?

Verwijderd

volgens mij is dat in je vorige topic al beantwoordt...

=> [topic=392471]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

de chipset kan volgens de VIA site in principe max. 768MB SDRAM aan, het hangt van je mobo (aantal slots, cache, ...) af hoeveel het werkelijk wordt. Dus: post je mobo type dan kunnen we wat meer uitvinden.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Sandra zegt dat het een epox vt82c598 for via apollo mvp3
maar heb op de sit van epox gekeken voor de vt82c598 maar kan er nix over vinden

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ík heb wat gevonden vt82c598 hoort bij de chipset ik kan niet meer vinden als dat en ik weet alleen dat het moederbord van epox (pronix) is.
De chipset ondersteund 1GB geheugen maar ja das alleen de chipset.
:? :? :? :? :?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

idd. het hangt ook af van het aantal slots en volgens mij ook van de cachegrootte.

in je oude topic is het volgens mij al duidelijk gesteld door BAUR:
[topic=392471]

en volgens mij moet je hiermee ook een heel end komen:
[topic=154231]

Verwijderd

Topicstarter
Dat ding heeft 3 slots maar ik vraag alleen of er reepjes van 128 inpassen ik kan het in mijn vorige totic echt niet vinden
alleen wat mijn chipset ondersteund
het is trouwens 256 Kb cache

Verwijderd

Topicstarter
Ho ik heb het gevonden (instaleer de nieuwe sandra en plots geeft hij aan dat hij 512 pipeline burst cache heeft dus er passen in dat geval 128 mb reepjes in toch?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

lijkt me stug dat er 256KB cache op zit, alle MVP3 borden op de Epox site (zie eerdere link) hebben 512KB/1MB/2MB ... maar goed, ze spreken in alle manuals over 2 of 3 DIMM sloten voor max. 128MB per slot dus 256MB of 384MB totaal. Oftewel: hop hop, erin met die 128MB!!!

edit:

zie je wel ;) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt heb ik het eindelijk toch gevonden!
Was bij mijn eigen mobo makkelijker te vinden maar ja
beetje zoeken helpt!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

inderdaad, stuur maar een bedankje voor het opgeknapte werk wat je net zo goed zelf had kunnen doen :) maar ik deed ut met liefde hoor, echwaar :D

Pagina: 1