If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Misschien, ik heb sowieso de proxy instellingen van Chello uit staan. Kun jij als het goed is ook doen bij je InternetOpties van IE.
Als ik proxy uit zet doet nix het meer
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
MAAR DAT KAN NIET!!!
Hmm, vaag, ik heb nu net de proxy weer ff uigeschakeld en nu kan ik wel internetten. Het probleem is nu ook verholpen. Wel raar dat het gisteren en eergisteren niet werkte.
Kijk op de Chello page voor werkzaamheden.
DuH!
DuH!
Verwijderd
woon in Purmerend en gebruik proxy.ams.chello.nl duh... len heb nergens last van
deze zal wel sneller zijn??
Verwijderd
chello proxy voor gelderland heeft regelmatig kuren, meestal is het t beste hem uit te zetten als ie traag wordt of nix doet, maar vandaag beter wel aan zetten de snelheden komen bij mij uit nijmegen boven de 600 kb/s
Pagina: 1