Is de Chello proxy traag ofzo?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik ben vorige week van Gelrevision overgezet op Chello, nu gaat al het internet verkeer via een proxy (die ik niet uit kan zetten).
Als ik op het forum iets post en terug keer naar de draad dan staan er nog steeds de oude berichten (dus niet mijn vers-ingerammelde stukje). Soms moet ik wel een uur ofzo wachten voordat het zaakje geupdate wordt. Zou dit kunnen liggen aan de proxy bij Chello? De proxy is bdw proxy.arnhem.chello.nl

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Misschien, ik heb sowieso de proxy instellingen van Chello uit staan. Kun jij als het goed is ook doen bij je InternetOpties van IE.

• FatalError
  • Nu online
Als ik proxy uit zet doet nix het meer :(

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
ik heb ook kwello, en die proxy is inderdaad traag, zet hem uit !!!

• FatalError
  • Nu online
MAAR DAT KAN NIET!!! :(

• FatalError
  • Nu online
Hmm, vaag, ik heb nu net de proxy weer ff uigeschakeld en nu kan ik wel internetten. Het probleem is nu ook verholpen. Wel raar dat het gisteren en eergisteren niet werkte.

• Mior
  • Laatst online: 15-08 00:58
:) Told ya !

• PcDealer
  • Laatst online: 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Kijk op de Chello page voor werkzaamheden.
DuH!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

woon in Purmerend en gebruik proxy.ams.chello.nl duh... len heb nergens last van :) deze zal wel sneller zijn??

Verwijderd

chello proxy voor gelderland heeft regelmatig kuren, meestal is het t beste hem uit te zetten als ie traag wordt of nix doet, maar vandaag beter wel aan zetten de snelheden komen bij mij uit nijmegen boven de 600 kb/s
Pagina: 1