Exile Computers, wat is er mee?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Weet iemand wat het is met Exile Computer Solutions? Ik heb een heleboel spullen gekocht daar van de zomer, doen het allemaal goed, maar mensen zitten nu te zeuren, dat ze niet reageren, versturen, etc.

Nu is een van mijn geheugens kapot die ik bij hun gekocht heb, gemaild, maar al twee weken lang geen antwoord.

Wat moet ik doen?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:21 schreef Darkvater het volgende:
Weet iemand wat het is met Exile Computer Solutions? Ik heb een heleboel spullen gekocht daar van de zomer, doen het allemaal goed, maar mensen zitten nu te zeuren, dat ze niet reageren, versturen, etc.

Nu is een van mijn geheugens kapot die ik bij hun gekocht heb, gemaild, maar al twee weken lang geen antwoord.

Wat moet ik doen?
Al geprobeerd telefonisch contact te zoeken??

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
platbellen. zijn ze nou helemaal gek geworden.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Langsgaan...als het zo'n vaag zolderbedrijfje is schrikken ze zich kapot! vinden ze echt niet tof dan.

Dat is echt vet >:)
Niet fokken met tweakers :Y)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Eventueel aanklagen of naar de consumentenbond gaan als ze echt niet willen luisteren.

* TERW_DAN denkt nu: Knokploeg©

Verwijderd

Het is een regelrechte ramp om met Exile zaken te doen!Ik en een kennis van mij hebben een YSTech fannetje bij Exile besteld, bij mij is het geld al van 15-1-2002 van mijn rekening afgeschreven en heb nog steeds niets ontvangen.Mijn kennis heeft na mij besteld en heeft wel ontvangen echter een verkeerd type!
Ik heb al een aantal keren gemaild, GEEN ENKELE REACTIE en echt al lang geleden.Kennis van mij heeft ook gemaild en is zeker niet onzinnig ofzo want hij wil gewoon omruilen voor het juiste type maar krijgt ook geen reactie!
Als dit nog veel langer duurt zijn wij genoodzaakt om in de auto te stappen en om naar Heerenveen af te reizen, een afspraak kunnen we ook niet maken want er wordt nergens op gereageerd.Voor ons is dit een enorme reis(woon zelf in Terneuzen - Zeeuws Vlaanderen) maar als het moet dan moet het maar want wij laten niet met onze voeten spelen.Dit is voor ons in ieder geval de allerlaatste keer dat wij zaken doen met Exile.De site ziet er goed uit maar dat is dan ook alles.Ik denk dat we met z'n allen samen iets moeten ondernemen tegen Exile!!

Mario

Verwijderd

Langsgaan bij dat bedrijf is denk ik absoluut de beste optie.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:50
ik heb er al schijven, koelers, fans, en branders besteld, wordt idd niet echt gereageerd op je vragen maar de pakketjes zijn bij mij wel alle 3 de keren binnen 3/4 dagen aan gekomen.

[edit] en de npd zuigt

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
klote :(
Ik moet ook meer actie ondernemen, denk ik >:)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

tis echt vaag de laatste tijd jah...

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik had er een brander willen bestellen. Als je bij hun vooruitbetaald hoef je namelijk geen rembourskosten te betalen. Na wat ik echter de laatste tijd op Tweakers langs zie komen begin ik toch wel even twijfels te krijgen. :( En dat terwijl ik met de vorige bestelling (ongeveer een maand geleden) geen problemen heb gehad. :)

Wanbeleid is ook beleid.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-04 11:48
Het is een bedrijfje dat in een pandje naast een BP Wasstraat zit ;) D'er zit eigenlijk altijd wel iemand te werken - meestal een kerel, soms vergezeld door een vrouw. Voordat ze naar hun nieuwe pand verhuisden was het een woonkamerwinkel :) Ik ben er destijds een paar keer geweest om wat geheugen op te halen...

Je mag officieel niet langskomen zonder afspraak (je hebt ook kans dat er niemand is) - het is geen winkelpandje, maar ik ben er tot nu toe 2 keer ff langsgereden, naar binnen gelopen en het was geen probleem (maar dat was waarschijlijk omdat ik iets kocht).

Ik hoor heel veel slechte verhalen over Exile, mja ik woon er niet zo ver vandaan dus ik kan er nog langsgaan...

Geef mij maar een Warsteiner.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-04 20:47

bloasfist

Slot-A Crew

Ik heb er lang geleden eens m'n 30gb dmax60+ 7200rpm schijfje gekocht. Niks aan het handje. Binnen 3 dagen thuis, netjes verpakt en voor de juiste prijs. Goed dat ik dit hoor. Ik bedenk me nu wel 2 keer voordat ik er nog eens iets ga bestellen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Ik weet ook niet hoe het zit ....Tijd terug Mobo en geheugen met cooler besteld en binnen paar dagen netjes binnen.Alleen de cooler (GW wkb68)heb ik zelf de clips afgebroken :( .Mailtje gestuurd ,omdat volgens globalwin dit opgelost moet worden via leverancier,maar nog geen reactie.Dit is al zo'n 2 weken terug.Probeer het nog wel eens ...en anders bellen ja

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:25 schreef terw_dan het volgende:
Eventueel aanklagen of naar de consumentenbond gaan als ze echt niet willen luisteren.

* TERW_DAN denkt nu: Knokploeg©
/me denkt : meld

Verwijderd

Dat vind ik ook het waardeloze van die -20 in een dozijn- computerbedrijfjes-, de een nogmeer obscuur dan de andere.

Ik heb zelf ook zaken gedaan met Exile en het is altijd moeizaam.

Ik heb net ook maar besloten gewoon een HP notebook te kopen voor 400 euro meer dan dezelfde configuratie bij een bedrijfje wat supergoedkoop is , maar net open is en net zo snel -weg garantie- weer dicht is.

Zelf houdt ik de regel er maar op na de duurdere dingen bij een goed bedrijf (en van een A-merk) te kopen , dan maar iets duurder.
Een goedkoop onderdeel kan me niet zo veel schelen.

Verwijderd

kheb er tijd trug nog wat besteld, waren geen echte probs, goeie service enzo.. kwam mezelfs ophalen van CS, maar nu jah vreemd, khoop dat als die ene kerel langs gaat een beetje info kan verschaffen??

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:53

JWO

exile is is niet altijd exile geweest, het is al een stuk of 2 a 3 keer verhuisd en een andere naam gekregen zegt genoeg denk ik.... :r

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 17:00

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb in december 2 harde schijven besteld. Eentje ervan had meteen na installatie bad sectors, en een slechte SMART-status. Ik ben dus al zowat een maand aan het mailen om dat ding om te ruilen.
Tot nu toe geen enkele reaktie gehad!!! En da's na een mailtje of 10 in zo'n 25 dagen tijd!

Tenzij je in de buurt woont en dus zelf vrhaal kan gaan halen zou ik er dan ook helemaal nix bestellen. Voor mij was het iig de eerste en de laaste keer.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Hehe, ik heb net een email terug :)
Misschien zitten ze toch Tweakers te lezen?

Verwijderd

hmmz helaas kzou nu toch echt de bestelling moeten cancelen, jammer..

Verwijderd

Exile is de site die (o.a. aan mij) aan z'n hele klantenbestand wormen verstuurde. (Ik geloof dat 't Nimda was of zoiets) Toch wel een serieus brevet van onvermogen dacht ik.

Verwijderd

Ok ik heb dus nu het verhaal wat het probleem bezorgd.

Kheb dus net feedback terug gekregen, en dit was wat hij me vertelde:

Dat hij problemen heb met ze provider dat hij wel alle mailtjes ontvang maar als hij erop reply, dat ze gewoon niet aankomen, ik heb dus vermeld van dat ik geen 1 mail heb gekregen, en ik krijg toen via omweg antwoord op me vraag.

Hij probeer het zo snel mogelijk te fixxen terwijl het volgende de provider moet werken.

- Dat hij iedre keer van naam verander weet ik nie, maar ik heb vorig jaar iets besteld en het heette nog steeds exile.

- ander pand is waar, maar als je goed draai ga je uitbreiden.

- Service is altijd perfect geweest, en na me reply merk ik dat dit nog steeds zo is.

- als je nu nog steed wacht op reply, mail in alle redelijkheid dat je echt never te nimmer een reply heb gekregen op je mail, en dat je graag op de hoogte wil gehouden worden.

Zo khoop dat nu alle vragen uit de wereld zijn geholpen, ik ben blij nu wat gehoord te hebben omdat ik bijna moest deserteren naar een andre party..

Ondanks ik in hart en nieren een randstatter ben, kan ik zegge Frieslan' Bobbe ofzo.. hehe

Verwijderd

Je kunt mij nog meer vertellen maar het maakt op mij nogal een sloppy indruk allemaal. Als je weet dat je mailtjes niet aankomen (en daar kom je snel genoeg achter lijkt me) en je bent nota bene een !internetwinkel! dan neem je desnoods een tijdelijke Hotmailaccount of je switcht als de wiedeweerga van provider maar je zorgt dat je kunt mailen. Simpel. En dat wormverhaal deed voor mij de deur dicht. Major fuckup toch wel. Verder hebben ze geen telefoonnummer of naam vermeld op de hele site, (en als ik me niet vergis tot voor kort ook geen adres) en wat voor indruk maakt dat nou? Nou ja, ieder moet shoppen waar 'ie wil natuurlijk.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:22

MaxxMark

HT is Tof!

Ik heb zelf een heel systeem bij exile besteld, en vooruit betaald.. nou heb ik ene postbank rekening en zij een rabobank en dat staat bekend als erg traag ( veel ervaring mee, duurt een dag of 5 a 6 voordat et bij de rabobank aan is gekomen...) nadat dat er was kwam mijn bestelling keurig een dag later ongeveer aan..

Zelf tussendoor nog gemailed (mede doordat de site opeens weg was) maar werd toen keurig terug gemailed met de melding dat er niets aan de hand is en dat zodra het geld er is het opgestuurd wordt..

Zelf vond ik het prima service, en zo hoor ik dat van velen op mijn werk die er ook bestellen..

Misschien dat het nu minder is... En ik zal dan ook voor de zekerheid maaronder rembours bestellen als ik weer wat bestel.. just to be sure :Y)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik vind die slechte verhalen over Exile echt vreemd. Afgelopen jaar een compleet systeem besteld en dat is op een prima manier allemaal verlopen. John was altijd vriendelijk aan de telefoon en nam de tijd om alle componenten door te spreken. Ben heel verbaasd dat het nu zo mis gaat, kan me niet voorstellen dat 't onwil is.

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 21:51
Ik heb zondag een moederbord besteld, en vooruitbetaald....nog niks gehoord....SPANNUND! :o

Verwijderd

Toch maar weer even over beginnen.
Heb een paar weken geleden bij Exile een windowkit besteld (ben een beetje lui :) ) en direct het geld overgemaakt. |:(

Na een paar mailwisselingen nog steeds nix gehoord. Kreeg als reactie dat ik bericht zou krijgen als het geld binnen was. Hoefde me aldus Exile verder nergens zorgen over te maken, want het duurde altijd lang om geld over te maken via de giro (ik heb een ABN AMRO rekening!?!) :?

Nu blijkt dat de bewuste kit niet meer op de site van Exile is terug te vinden, volgens mij hebben ze dus gewoon een leveringsprobleem maar dat kunnen ze dan natuurlijk gewoon ff zeggen en het geld terugstorten. :(

Heeft iemand onlangs nog (soortgelijke) ervaringen met Exile gehad? Zo ja is dat nog opgelost?

Verwijderd

Mail de link van dit topic ff naar Exile, doet vast wonderen.

Verwijderd

Waar zit die club dan eigenlijk?

Misschien kunne we een landelijk meldpunt maken waarna we met 38 bussen vol tweakers richting Exile gaan! Kan op zich best gezellig worden! :+

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb van iemand gehoord dat ze er met ze tweeen zitten. Hjj heb ze 3x gemailt, ze hadden de eerste 2 mailtjes niet gehad zeiden ze. Het ging om een Maxtor 40 gig schijf, die bij het opstarten een dikke S.M.A.R.T error gaf. Hij heeft nu, na pas een paar weken antwoord en hij heeft zijn schijf opgestuurt. Ze bieden hem een nieuwe IBM 60GXP 40 gig aan voor een kapot gegane Maxtor DM60+ 40 gig. Ze kunnen ook een Maxtor (dezelfde, maar dan nieuw) opsturen, maar dan moeten ze hem bestellen. Ik heb dus ook nog een offtopic vraagje. Doen?

Verwijderd

Hij zit in Heereveen.

Ik heb er zaterdag ff Maxtor 80 gig besteld. Blijkbaar maakte ik een foutje bij het online bestellen, want de factuur die ik teruggemailed kreeg was leeg, ik scheen dus voor €0,00 besteld te hebben.

Toen heb ik zondag hun gemailed en mijn "foutje" uitgelegt, daarop kreeg ik gisteren dus netjes een mailtje dat idd de bestelling niet goed was doorgekomen, maar dat ik bericht zou krijgen wanneer mijn HD wordt verstuurd.

Tis nu dinsdag, mischien nog niet erg laat voor een mailtje, maar ik schrok wel toen ik deze topic tegenkwam!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 17:18 schreef CompBreaker het volgende:
Waar zit die club dan eigenlijk?

Misschien kunne we een landelijk meldpunt maken waarna we met 38 bussen vol tweakers richting Exile gaan! Kan op zich best gezellig worden! :+
Lijkt me een geweldig idee was mijn geld toch nog ergens goed voor. Kunnen we de bussen mooi inrichten voor een lan-party. Is dat overigens al gedaan een mobiele lan-party, lijkt me wel mooie stunt?

Wie waarschuwt de pers? :P

Heb overigens ff gecheckt op kvk en ze zijn niet failliet of in surseance, dus dan gaan we niet voor nix :)

Verwijderd

Jaaaaahh, en dan correspondentie in de Leeuwarder Courant (komt ook in Heerenveen). >:)

/me is ff naar www.leeuwardercourant.nl om de lokale pers op de been te brengen!

Verwijderd

ik heb al een paar keer 256 DDR besteld op de site steeds geen meeltje gekregen, dan denk ik ook van: Steek die geheugen dimm dan ook maar lekker in je r**t ik bedoel als ze het niet willen verkopen...dan maar niet. Ik bestel even snel bij een ander pc bedrijf.

Verwijderd

Heb nog ff gekeken bij de shopsurvey:

Algemene indruk 8.0
Service 8.0
Technische kennis 8.4
Levering 7.9

Kennelijk is het ooit wel wat geweest
Ik vind het nu in elk geval om te :r :r

Ga ze toch deze link maar ff sturen >:)

Toch nog ff de busreis:
Weet iemand hoeveel Pc's je aan de accu van een rijdende bus kan hangen? Wellicht wil APC sponsoren

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En hier hebben we nou die prachtige ShopSurvey voor..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.