Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Al geprobeerd telefonisch contact te zoeken??Op maandag 28 januari 2002 13:21 schreef Darkvater het volgende:
Weet iemand wat het is met Exile Computer Solutions? Ik heb een heleboel spullen gekocht daar van de zomer, doen het allemaal goed, maar mensen zitten nu te zeuren, dat ze niet reageren, versturen, etc.
Nu is een van mijn geheugens kapot die ik bij hun gekocht heb, gemaild, maar al twee weken lang geen antwoord.
Wat moet ik doen?
Dat is echt vet
Niet fokken met tweakers
* TERW_DAN denkt nu: Knokploeg©
Verwijderd
Ik heb al een aantal keren gemaild, GEEN ENKELE REACTIE en echt al lang geleden.Kennis van mij heeft ook gemaild en is zeker niet onzinnig ofzo want hij wil gewoon omruilen voor het juiste type maar krijgt ook geen reactie!
Als dit nog veel langer duurt zijn wij genoodzaakt om in de auto te stappen en om naar Heerenveen af te reizen, een afspraak kunnen we ook niet maken want er wordt nergens op gereageerd.Voor ons is dit een enorme reis(woon zelf in Terneuzen - Zeeuws Vlaanderen) maar als het moet dan moet het maar want wij laten niet met onze voeten spelen.Dit is voor ons in ieder geval de allerlaatste keer dat wij zaken doen met Exile.De site ziet er goed uit maar dat is dan ook alles.Ik denk dat we met z'n allen samen iets moeten ondernemen tegen Exile!!
Mario
[edit] en de npd zuigt
Ik moet ook meer actie ondernemen, denk ik
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Wanbeleid is ook beleid.
Je mag officieel niet langskomen zonder afspraak (je hebt ook kans dat er niemand is) - het is geen winkelpandje, maar ik ben er tot nu toe 2 keer ff langsgereden, naar binnen gelopen en het was geen probleem (maar dat was waarschijlijk omdat ik iets kocht).
Ik hoor heel veel slechte verhalen over Exile, mja ik woon er niet zo ver vandaan dus ik kan er nog langsgaan...
Geef mij maar een Warsteiner.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Verwijderd
/me denkt : meldOp maandag 28 januari 2002 15:25 schreef terw_dan het volgende:
Eventueel aanklagen of naar de consumentenbond gaan als ze echt niet willen luisteren.
* TERW_DAN denkt nu: Knokploeg©
Verwijderd
Ik heb zelf ook zaken gedaan met Exile en het is altijd moeizaam.
Ik heb net ook maar besloten gewoon een HP notebook te kopen voor 400 euro meer dan dezelfde configuratie bij een bedrijfje wat supergoedkoop is , maar net open is en net zo snel -weg garantie- weer dicht is.
Zelf houdt ik de regel er maar op na de duurdere dingen bij een goed bedrijf (en van een A-merk) te kopen , dan maar iets duurder.
Een goedkoop onderdeel kan me niet zo veel schelen.
Verwijderd
Tot nu toe geen enkele reaktie gehad!!! En da's na een mailtje of 10 in zo'n 25 dagen tijd!
Tenzij je in de buurt woont en dus zelf vrhaal kan gaan halen zou ik er dan ook helemaal nix bestellen. Voor mij was het iig de eerste en de laaste keer.
Misschien zitten ze toch Tweakers te lezen?
Verwijderd
Verwijderd
Kheb dus net feedback terug gekregen, en dit was wat hij me vertelde:
Dat hij problemen heb met ze provider dat hij wel alle mailtjes ontvang maar als hij erop reply, dat ze gewoon niet aankomen, ik heb dus vermeld van dat ik geen 1 mail heb gekregen, en ik krijg toen via omweg antwoord op me vraag.
Hij probeer het zo snel mogelijk te fixxen terwijl het volgende de provider moet werken.
- Dat hij iedre keer van naam verander weet ik nie, maar ik heb vorig jaar iets besteld en het heette nog steeds exile.
- ander pand is waar, maar als je goed draai ga je uitbreiden.
- Service is altijd perfect geweest, en na me reply merk ik dat dit nog steeds zo is.
- als je nu nog steed wacht op reply, mail in alle redelijkheid dat je echt never te nimmer een reply heb gekregen op je mail, en dat je graag op de hoogte wil gehouden worden.
Zo khoop dat nu alle vragen uit de wereld zijn geholpen, ik ben blij nu wat gehoord te hebben omdat ik bijna moest deserteren naar een andre party..
Ondanks ik in hart en nieren een randstatter ben, kan ik zegge Frieslan' Bobbe ofzo.. hehe
Verwijderd
Zelf tussendoor nog gemailed (mede doordat de site opeens weg was) maar werd toen keurig terug gemailed met de melding dat er niets aan de hand is en dat zodra het geld er is het opgestuurd wordt..
Zelf vond ik het prima service, en zo hoor ik dat van velen op mijn werk die er ook bestellen..
Misschien dat het nu minder is... En ik zal dan ook voor de zekerheid maaronder rembours bestellen als ik weer wat bestel.. just to be sure
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Verwijderd
Verwijderd
Heb een paar weken geleden bij Exile een windowkit besteld (ben een beetje lui
Na een paar mailwisselingen nog steeds nix gehoord. Kreeg als reactie dat ik bericht zou krijgen als het geld binnen was. Hoefde me aldus Exile verder nergens zorgen over te maken, want het duurde altijd lang om geld over te maken via de giro (ik heb een ABN AMRO rekening!?!)
Nu blijkt dat de bewuste kit niet meer op de site van Exile is terug te vinden, volgens mij hebben ze dus gewoon een leveringsprobleem maar dat kunnen ze dan natuurlijk gewoon ff zeggen en het geld terugstorten.
Heeft iemand onlangs nog (soortgelijke) ervaringen met Exile gehad? Zo ja is dat nog opgelost?
Verwijderd
Misschien kunne we een landelijk meldpunt maken waarna we met 38 bussen vol tweakers richting Exile gaan! Kan op zich best gezellig worden!
Verwijderd
Ik heb er zaterdag ff Maxtor 80 gig besteld. Blijkbaar maakte ik een foutje bij het online bestellen, want de factuur die ik teruggemailed kreeg was leeg, ik scheen dus voor €0,00 besteld te hebben.
Toen heb ik zondag hun gemailed en mijn "foutje" uitgelegt, daarop kreeg ik gisteren dus netjes een mailtje dat idd de bestelling niet goed was doorgekomen, maar dat ik bericht zou krijgen wanneer mijn HD wordt verstuurd.
Tis nu dinsdag, mischien nog niet erg laat voor een mailtje, maar ik schrok wel toen ik deze topic tegenkwam!
Verwijderd
Lijkt me een geweldig idee was mijn geld toch nog ergens goed voor. Kunnen we de bussen mooi inrichten voor een lan-party. Is dat overigens al gedaan een mobiele lan-party, lijkt me wel mooie stunt?Op dinsdag 16 april 2002 17:18 schreef CompBreaker het volgende:
Waar zit die club dan eigenlijk?
Misschien kunne we een landelijk meldpunt maken waarna we met 38 bussen vol tweakers richting Exile gaan! Kan op zich best gezellig worden!
Wie waarschuwt de pers?
Heb overigens ff gecheckt op kvk en ze zijn niet failliet of in surseance, dus dan gaan we niet voor nix
Verwijderd
/me is ff naar www.leeuwardercourant.nl om de lokale pers op de been te brengen!
Verwijderd
Verwijderd
Algemene indruk 8.0
Service 8.0
Technische kennis 8.4
Levering 7.9
Kennelijk is het ooit wel wat geweest
Ik vind het nu in elk geval om te
Ga ze toch deze link maar ff sturen
Toch nog ff de busreis:
Weet iemand hoeveel Pc's je aan de accu van een rijdende bus kan hangen? Wellicht wil APC sponsoren
Dit topic is gesloten.
![]()