Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lekker is dit hier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel een vraag over iets dat niet werkt zoals ik heb gelezen. En moet ik maar weer een boek gaan lezen. Dus niemand hier in vervolg nog een vraag stellen. Staat allemaal wel ergens in een boek dus leer het daar maar uit!!!!!!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

P&W -> LA
daar mag je klagen :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

URL: [topic=394216]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28
Misschien moet je eens zoeken op JOIN...
Zucht

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Door brianpepejeans - maandag 28 januari 2002 12:58

--------------------------------------------------------------------------------

php:
--------------------------------------------------------------------------------

[knip]
Flinke lap code.
[/knip]

zo wil ik ze laten zien maar er gebuert nu helemaal niks.
hoe kan dit?
of wordt deze ook direct gesloten.
Als je een topic opend omdat je denkt dat jouw vraag niet beantwoord was dan was het wel een vreemde opening.

Bezoek eens MSDN ofzo, daat staat alles wat je maar bedenken kunt.
Een must voor de beginnende progger. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

En met zo een topic meen je je gelijk te krijgen??

Overigens is die vraag idd. erg basic.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Toch wel best moeilijk hoor zo'n heel Hoofdstuk 1 lezen van elk willekeurig SQL boek.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Toch wel lastig, zo'n forum waar ze ook wat kennis van de user verwachten :{

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 28 januari 2002 13:35 schreef OProg het volgende:
nee helemaal niet
we verwachten geen kennis imho
we verwachten inzet en initiatief dat zijn de 2 keywords in de devschuur voor mij

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 28 januari 2002 13:36 schreef D2k het volgende:

[..]

nee helemaal niet
we verwachten geen kennis imho
we verwachten inzet en initiatief dat zijn de 2 keywords in de devschuur voor mij
Basiskennis komt door inzet en initiatief.
Toch wel best moeilijk hoor zo'n heel Hoofdstuk 1 lezen van elk willekeurig SQL boek
Als een user zelf deze 2 dingen toont heeft hij dit gedaan :{

Je hoort mij ook niet zeggen dat iedereen alles moet weten. Maar als ik bijv. door WOS blader en ik vragen zie die je in de Computer Idee nog niet eens tegenkomt is er een dusdanig gebrek aan kennis. Deze is met, al is het maar een klein beetje inzet, te bemachtigen :{

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

brian,
je valt de laatste tijd erg negatief op in de devschuur, en dat heb ik al een aantal keren over proberen te brengen.

Alles wat jij wilt is met een beetje zoekwerk, wat moeite en gezond verstand op te lossen. We kunnen het allemaal wel voorkauwen maar daar leer je niets van. Daarom: lees een boek, gebruik de search lees tutorials whatever

Maar kom niet met dit soort vragen aanzetten, deze gaan namelijk op slot.. En zolang jij er zelf niets voor doet zullen die op slot blijven gaan.

Het spijt me dat ik dit bericht zo "hard" moet typen maar ik hoop dat het nu tot je doordringt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 28 januari 2002 14:16 schreef wasigh het volgende:
Het spijt me dat ik dit bericht zo "hard" moet typen maar ik hoop dat het nu tot je doordringt
Nog even als aanvulling hierop.

Als je er een beetje moeite voor doet lukt 'de rest' over het algemeen veel sneller. Parse errors los je dan vaak binnen een halve minuut op, gewoon omdat je weet welke dingen er fout kunnen zijn. En kleine uitbreidinkjes heb je dan zo gemaakt.

Kortom: Nog eens meer plezier voor jezelf ook. Met als gevolg dat je daarna een ervaren programmeur bent, die ook nog eens andere users kan helpen hier ;)

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:35 schreef OProg het volgende:
Heb je niks beters te doen dan op users te fitten? Maak jezelf nuttig en ga buiten spelen. :Z
Pagina: 1