Ik wil een gat in maken die precies voor het gat van de fan in mijn kast zit... hoe krijg ik die 2 ongeveer gelijk?
Ik snap je ook niet. Leg het eens beter uit of geef anders een aantal foto's
We zijn bereid te helpen, maar dan moeten wij ook snappen waar het over gaat.
We zijn bereid te helpen, maar dan moeten wij ook snappen waar het over gaat.
uh
De manier van maken is niet het probleem.
het bepalen van de plaats waar het gat moet komen, ik weet niet waar ik het af moet tekenen
het bepalen van de plaats waar het gat moet komen, ik weet niet waar ik het af moet tekenen
uuhhh, je wordt er niet echt duidelijker op.Op maandag 28 januari 2002 13:29 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
uh
Maar ik denk dat je bedoelt dat je een fan heb geplaatst en dat je nu het gat ervoor eruit wilt halen. De beste manier denk ik is om de fan aan de binnenkant tegen je kast de houden en een lijntje te zetten bij de bovenkant én de zijkant.
Dan kan je aan de hand van de grote van de fan het midden bepalen.
Daar moet je dan een klein gaatje boren (bijv. 3 of 4 mm) en daarna met een gatenboor het gat boren.
Suc6!
ik denk dat hij bedoeld dat hij precies een gat in zijn kast wil boven zijn cpu fan.
Maar dat is dus makkelijk meten is weten!
volgens bedoelt ie dat ja...Op maandag 28 januari 2002 13:36 schreef 911GT2 het volgende:
ik denk dat hij bedoeld dat hij precies een gat in zijn kast wil boven zijn cpu fan.Maar dat is dus makkelijk meten is weten!
dus gewoon ff de meetlat erbij!
bedoel je eengat in het frontje van je kast
Misschien heeft hij een computermeubel (ook wel kast genoemd) waarin hij een computer heeft staan. Dat kan wel eens warm worden, dus is het een goed idee om een gat te maken in de wand van de kast waar de computer instaat.
hout? boren en zagen
kunststof? geen idee
hout? boren en zagen
kunststof? geen idee
ff nagelezen beetje onduidelijk jah 
Tis voor in het frontje van de kast...
daarachter was al iets voor een fan, en heb ik der een gehangen, maar die kan niet genoeg lucht aanzuigen en daarp, wil ik in die plastic kap een gat maken zodat die fan direct zijn lucht aan kan zuigen...
duidelijker?
Tis voor in het frontje van de kast...
daarachter was al iets voor een fan, en heb ik der een gehangen, maar die kan niet genoeg lucht aanzuigen en daarp, wil ik in die plastic kap een gat maken zodat die fan direct zijn lucht aan kan zuigen...
duidelijker?
Duidelijker
ik had em goed!!!Op maandag 28 januari 2002 14:27 schreef KeRsTmAnNeKe een heel verhaal:
weer een post erbij
[ontopic]
ventilator eruit halen, een potlood pakken en een rodje op je frontje aan de binnen kant tekenen en dat uitzagen
snapie
FOUT! gaat niet want er zit een rooster voorOp maandag 28 januari 2002 15:16 schreef thijz het volgende:
[..]
ik had em goed!!!
weer een post erbij
[ontopic]
ventilator eruit halen, een potlood pakken en een rodje op je frontje aan de binnen kant tekenen en dat uitzagen
snapie
het centrum van het Fangat zoeken en door het rooster een puntje in het plastic prikken, dan heb je een punt voor je 7-gatenzaag
LOL..zo'n ding is voor 1 gat, er zitten 7 zagen op, 7 maten. Je gebruikt er maar 1 van de 7.Op dinsdag 29 januari 2002 10:56 schreef glo0mdud3 het volgende:
7 gatenzaag? hij wil maat 1 gat begrijp ik??
@MrBee_RC
Pagina: 1