Toon posts:

probleem met muziek cd maken (Nero)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een muziek cd samenstel en deze afluister nadat ik deze gebrand heb dan blijft de cd "hangen" op het eind van een nummer en wil dan niet starten met een volgende nummer en blijft steeds de laatste paar seconde van het vorige nummer herhalen. Als ik handmatig naar het nummer druk dan speelt dat nummer wel. Er zit twee seconde leegte tussen de nummers is dit tekort, of is er een andere oplossing.

lite on 24-12-40 en ik heb het branden op diverse snelheden geprobeerd maar dit maakt geen verschil

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

die 2 seconden zijn normaal.

bekijk dit eens.

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 17:28

FuzzyFocus

May the thong be with you...

In NERO kun kun je Disc At Once (DAO) aanzetten. Dan heb je niet meer van die vervelende 2 seconden spaties. Als je brand met de Wizzard, dan moet je die ff uitzetten. Vervolgens een vinkje zetten bij DAO.

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 13:13 schreef niwre het volgende:
Als ik een muziek cd samenstel en deze afluister nadat ik deze gebrand heb dan blijft de cd "hangen" op het eind van een nummer en wil dan niet starten met een volgende nummer en blijft steeds de laatste paar seconde van het vorige nummer herhalen. .
Ehhh, volgens mij gaat het hier niet om het 'standaard pauze-seconden probleem' hoor.... Dat die CD blijft hangen is wel een beetje vaag. Ik weet hier ff geen oplossing voor.

Verwijderd

Topicstarter
DAO staat aan en er is een selectie uit wav files gemaakt. Ik heb het op verschillende type cd roms geprobeerd en op verschillen cd spelers afgespeeld, niet fijn dus.