Deze moeten jullie lezen :D

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Terug naar hoofd thread (Microchip biedt slechtzienden kans op zicht)

Wat heeft dit met CS te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hm die's totaal overbodig :)
m'n muis zat heel dicht bij de del knop......
heb em maar laten staan :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Karma 0 (#11041)

goh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
waaar blijft de '0 - fantasievol' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 12:57 schreef gellie het volgende:
hm die's totaal overbodig :)
Meen je dat nu echt? :? Waarom dan? Dan ben je namelijk echt aan het censureren en kunnen we meteen wel stoppen met modereren.

Ik zal het nog sterker vertellen: in die reactie staan geen flames en ook geen trollen, dus naar mijn mening hoort ie sowieso niet op -1. Het is dat dat laatste stuk wel erg fantasievol is, maar als dat er niet gestaan had, had ik er nog over gedacht om hem naar +1 te modden, een half puntje voor de moeite en een half puntje voor de constatering dat de 'rijken' zouden winnen (hoewel dat al eerder in dat draadje gezegd is). Ik neem hier wellicht een gewaagd standpunt in, maar toch... 't is het discussiëren waard...

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

M'n eerste gedachte:

"Zou hij wel eens paddestoelen eten?"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op maandag 28 januari 2002 12:59 schreef dennisdotcom het volgende:
Karma 0 (#11041)

goh
Registratiedatum 24-02-2001 11:47
Laatste posting 27-01-2002 22:46
Aantal reacties 460
Gemiddelde per dag 1.5 postings
Reacties totaalscore 140
Karma 0 (#11043)
Tweakotine 124 (#1631)
Status Feut
:?

We hadden het laatst toch over verschillen tussen de totaalscore en het karma? :?
Toch raar dat iemand die er zo lang is dit soort postings plaatst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Korenwolf: Nee dat was de eerste snelle reactie die ik had toen ik em las, wat is dat nou maar lees je em door snap je het wel weer waar hij op doelt
mind the smilies, ik heb juist om wat jij dus nu zegt ook express laten staan.
Er zit opzich wel wat in die reactie alleen is het op de verkeerde manier neer gezet.

Edit: toevoeging, de schrijfwijze van de bewuste reactie zette mij effe op een dwaalspoor :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 28 januari 2002 12:57 schreef gellie het volgende:
Dat je d'r uberhaupt aan denkt vinnikal jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik heb volgens mij een onzinreactie hiero.
Ik ben toch niet zo scheel dat ik dat gemist heb? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 15:00 schreef Netman867 het volgende:
Ik heb volgens mij een onzinreactie hiero.
Ik ben toch niet zo scheel dat ik dat gemist heb? :?
Waarom post je dat hier? Deze thread gaat toch over een andere posting?

On-topic: Ik vind die reactie zo ver gaan dat 'ie bijna irritant is. Maar geen troll, geen flamebait, hooguit "0-overbodig" of in het ergste geval "0-Offtopic" toch?
En paddestoelen doen wonderen ja :P . +6 psychedelisch ;) Nou ja, eigenlijk meer :r , ik ga nooit verder dan roken, zuipen en een wiedje af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 28 januari 2002 15:51 schreef Nemesis het volgende:

[..]

Waarom post je dat hier? Deze thread gaat toch over een andere posting?
Lijkt me niets mis mee dat ie dat hier plaatst :?

Het draadje an sich krijgt sowieso wel wat aandacht door middel van het oplichten van 1 reactie.

Imho is het niet echt vreemd om een andere reactie uit eenzelfde draadje hier te plaatsen. Verder gaan de topics hier (vaak) nogal snel OT, meer daarover kun je lezen op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/17#17

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op maandag 28 januari 2002 13:44 schreef Jaymz het volgende:
Dat je d'r uberhaupt aan denkt vinnikal jammer ;(
Eerlijk gezegd is dat precies wat ik ook bedoelde, ja... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op maandag 28 januari 2002 20:05 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is dat precies wat ik ook bedoelde, ja... :{
Gellie de admin-neuroot :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 18:09 schreef Renegade het volgende:

[..]

Lijkt me niets mis mee dat ie dat hier plaatst :?

Het draadje an sich krijgt sowieso wel wat aandacht door middel van het oplichten van 1 reactie.

Imho is het niet echt vreemd om een andere reactie uit eenzelfde draadje hier te plaatsen. Verder gaan de topics hier (vaak) nogal snel OT, meer daarover kun je lezen op: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/17#17
Ik vind off-topic binnen een draad minder erg dan een off-topic wat een compleet nieuw topic zou moeten zijn. Er is totaal geen overeenkomst met de oorspronkelijke posting en enorm "van-de-hak-op-de-tak".
Trouwens beetje raar dat in de FAQ moet staan dat draden snel OT kunnen raken, maar om je erop te beroepen ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 30 januari 2002 13:23 schreef Nemesis het volgende:

[..]

Ik vind off-topic binnen een draad minder erg dan een off-topic wat een compleet nieuw topic zou moeten zijn. Er is totaal geen overeenkomst met de oorspronkelijke posting en enorm "van-de-hak-op-de-tak".
Trouwens beetje raar dat in de FAQ moet staan dat draden snel OT kunnen raken, maar om je erop te beroepen ?!?
Oh. Dat het 'niet zo heel erg' is, als je in een TMF- draad die over artikel één gaat, en waar veel off-topics instaan, een enkele offtopic reactie uit een andere draad neerzet. En verder is het een 'historisch geaccepteerd fenomeen' dat draadjes die hun 'doel hebben bereikt' meestal off-topic gingen (meestal wel naar aanleiding van een reactie uit de betreffende draad maar als er een serieuze reactie wordt geplaatst, het 'off-topic'zijn meteen over is.)

Maar dat is al ruim een jaar zo, dus ik kan me voorstellen dat je dit fenomeen 'niet hebt zien groeien' :)

Ik heb dit overigens in de FAQ opgenomen om slotjesroepers en SU posters voor te zijn. 'T is geen vrijbrief om offtopic te gaan omdat het mag van de FAQ Sterker nog: het is niet eens beleid ofzo. 't is gewoon eventjes uitleggen dat het wel eens kan gebeuren !

Overigens: Ik vinnut de laatste tijd af en toe nèt een beetje te gezellig om eerlijk te zijn. Ik ben nu aan het aankijken of dit "gladstrijkt", of dat een tijdelijke verharding mijnerzijds nodig is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 14:23 schreef Jaymz het volgende:

Overigens: Ik vinnut de laatste tijd af en toe nèt een beetje te gezellig om eerlijk te zijn. Ik ben nu aan het aankijken of dit "gladstrijkt", of dat een tijdelijke verharding mijnerzijds nodig is :7
Dat krijg je er van: als je soepel bent (door Off Topics toe te staan) dan loop je het risico dat het soms te gezellig wordt.

Wat ik doorgaans zie is dat uiteindelijk het topic weer gebruikt wordt waar het voor was.

Het is moeilijk om soepel om te gaan met regels, de FAQ te handhaven en Off Topics door de vingers te zien.

/me zou een verscherping spijtig vinden :)

Maar goed, het moet wel binnen de perken blijven, dat is waar, daar moet ik je gelijk in geven.

Ach, we komen er zelf wel uit :) en anders komt iemand ons daar wel bij helpen ;)

ik tiep ook maar wat

Edit: n.a.v. opmerking van Nielsz mijn afsluitende zin aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 30 januari 2002 15:41 schreef TgF het volgende:
[..]
T-minus 32 hours and counting...
En hiermee stimuleer je toch echt offtopic gebrouwel, want
a) ik wil nu weten wat er dan gaat gebeuren :)
b) de mensen die het al weten, gaan daar weer over lullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 15:44 schreef Nielsz het volgende:

[..]

En hiermee stimuleer je toch echt offtopic gebrouwel, want
a) ik wil nu weten wat er dan gaat gebeuren :)
b) de mensen die het al weten, gaan daar weer over lullen :)
:) dus heb ik mijn reactie aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Buiten het feit dat ik, net als TgF, een verscherping ook jammer zou vinden, wil ik even zeggen dat een 'tijdelijke' verharding volgens mij niet bestaat. Door je tijdelijk aan te passen kun je maar heel moeilijk het precieze punt bereiken wat je in gedachten hebt.
Het zal in de praktijk vaak doorschieten (óf mensen werken niet mee en daardoor wordt de sfeer grillig óf mensen werken te veel mee en durven bijna niet meer off-topic te gaan). /me moet eerlijk bekennen dat hij de grenzen zelf niet meer zou kunnen aanwijzen bij een verscherpt beleid. Daar bedoel ik mee dat ik dan zelf niet meer zou weten wat wél en liever niet meer mag...
T-minus 32 hours and counting...
En Nielsz heeft nog gelijk ook, want nu ben ik ook benieuwd, eigenlijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Ik durf echt bijna niet meer te vragen wat hij ermee bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ach.

Een tijdelijke verharding zie ik ook helemaal niet gebeuren. Ik dacht hooguit eventjes hardop.

En wat TgF z'n opmerking betreft; die lult wel vaker uit z'n nek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Het is moeilijk om soepel om te gaan met regels, de FAQ te handhaven en Off Topics door de vingers te zien.
Dat besef ik me al sinds ik die opmerking in de FAQ gezet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 16:12 schreef Jaymz het volgende:
Ach.

Een tijdelijke verharding zie ik ook helemaal niet gebeuren. Ik dacht hooguit eventjes hardop.

Tja, ik doe niet anders, maar ik zal mijn leven gaan beteren, anders krijg ik ruzie met jou :)
Op woensdag 30 januari 2002 16:13 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Dat besef ik me al sinds ik die opmerking in de FAQ gezet heb :)
Mij ging het er om de opmerking die je hier neerzette, de FAQ zijn de richtlijnen, als je daarin aangeeft een bepaalde soeplesse te voeren (zodanig dat het in de regels past en de gebruikers er ook mee kunnen leven) maar hier neerzet:
Dan wordt het lastig.

Of lees ik je verkeerd :?

iemand die blaat roept lult pas echt uit zijn nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ach.

Hehehe, om je eigen woorden te gebruiken:
Dat je d'r uberhaupt aan denkt vinnikal jammer
;(
;)

Maarre, GileX, Jaymz, aan je eerste spontane gedachtes kun je niet zoveel doen. Het gaat erom wat je vervolgens daadwerkelijk besluit en doet. :7
Daar zal ik me nu even niet verder over uitlaten, om de draad niet onnodig te doen verlengen. 8-)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Don't fear.

Ik dacht inderdaad hardop, maar verwoordde het een beetje verkeerd |:(

Om m'n eigen woorden aan te halen:
De TMF Mod, Jaymz, is nog steeds van mening dat deze sfeer gehandhaafd moet worden, zolang als deze in redelijkheid gehandhaafd kan worden.
En volgens mij is het nog steeds mogenlijk, om de sfeer zoalstie is, te handhaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Nou, mooi is dat. Hebben we een bemiddelaar die een beetje uit zijn nek staat te lullen. Of doe jij dat hier nu, Jaymz? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]... En verder is het een 'historisch geaccepteerd fenomeen' dat draadjes die hun 'doel hebben bereikt' meestal off-topic gingen (meestal wel naar aanleiding van een reactie uit de betreffende draad maar als er een serieuze reactie wordt geplaatst, het 'off-topic'zijn meteen over is.)

Maar dat is al ruim een jaar zo, dus ik kan me voorstellen dat je dit fenomeen 'niet hebt zien groeien' :)

Ik heb dit overigens in de FAQ opgenomen om slotjesroepers en SU posters voor te zijn. 'T is geen vrijbrief om offtopic te gaan omdat het mag van de FAQ Sterker nog: het is niet eens beleid ofzo. 't is gewoon eventjes uitleggen dat het wel eens kan gebeuren !

OK. Ik modereer meer :z dan dat ik rondhang op TMF, dus nee, ik had deze trend niet echt meegekregen.

Verder zie ik de fora ook graag zo vrij mogelijk :) , wat ik van TMF leech is idd vrijheid blijheid. Alleen vond ik het raar dat zodra er een onwijze OT voorbijkomt en er hierop gewezen wordt je de FAQ te zien krijgt :? ?
Grenzen die er nu zijn krijg je niet meer losser, enkel strakker en aangezien TMF naar behoren en genoegen functioneert lijkt me dat niet interessant. Ik zou alleen die regel over OT's uit de FAQ halen. Bezoekers die hier regelmatig leechen merken vanzelf wel hoe de sfeer hier is. En hoeveel lolbroeken gaan nu zieken in een moddereterforum >:) ?
Pagina: 1