Toon posts:

[html] Rij in tabel te hoog door inputvelden???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met een nieuwe layout van mijn site, maar stuit nu op een voor mij raar probleem.
Ik heb een nieuwe rij gemaakt om de invoervelden en een verzendbutton van de nieuwsbrief in te zetten. Volgens mij is de code goed (zie hieronder), maar het lijk net alsof er een extra rij wordt ondergezet. Het rare is, in Netscape 6.1 is het wel goed, maar in IE 5.5 en Netscape 4.7 niet.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, want na veel gezoek en veranderingen, krijg ik het helaas niet voor elkaar.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<table BORDER="0" WIDTH="730">
<tr>
<td width="100" VALIGN=TOP ><form action="http://www.accountantsonline.nl/cgi-bin/maillist/mail.cgi" method="POST">
<INPUT TYPE="hidden" name="action" value="Subscribe">Naam:</td>

<td width="225" VALIGN="TOP"><input type="text" class="zoeken" size=10 name="subscribername"></td>

<td width="100" VALIGN="TOP">E-mailadres:</td>

<td width="225" VALIGN="TOP"><input type="text" name="address" size=10 class="zoeken"></td>

<td width="100" VALIGN="TOP"><input type="submit" class="verstuur" onfocus="this.blur()" value="Inschrijven"></form></td>
</tr>
</table>

zie hier het mislukte resultaat

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

dominic

will code for food

Zowieso alle enters tussen de regels weghalen, dit wil in IE nog wel eens voor extra ruimte tussen de cellen zorgen.

(Dus geen witregels binnen de code van een tabel maken)

Download my music on SoundCloud

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:41
<form style="margin-bottom: 0px;">

:z :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 januari 2002 12:46 schreef dennisdotcom het volgende:
<form style="margin-bottom: 0px;">

:z :)
Als je het weet is het makkelijk ;)