Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
- NAC Breda -
1.2kb/sec max download ping met UT >600,packetloss 24% etc. etc. heb gewoon mijn modem weer uit de kast moeten halen....
Greetz Jur.
Verwijderd
hij valt alleen soms even weg das wel minder
Af en toe een dipje na 20:00
Na 24:00 is het inderdaad mogelijk om met 50+ KB/sec te downloaden...
- NAC Breda -
Verwijderd
M@tlok
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
How bad is it on a scale from one to Spurs
wanneer!
Als je nu al een password hebt, dan werkt het sinds de nacht van zaterdag op zondag niet meer.
Als je meer wilt weten dan moet je eens op de website van de Multiweb Gebruikers Groep kijken.
Daar kan je nog wel leuke dingen vinden over Sonera
The Ghost
Dat de beveiliging zo lek als een mandje is is wat minder...
- NAC Breda -
Verwijderd
De snelheid ligt meestal tussen de 35-45
Weet iemand trouwens wat de data-limiet is?
Verwijderd
Maar over de veiligheid van Sonera. Volgens mij ging dat bericht alleen over gebruikers die ook hun mail bij sonera hadden. Toch? Als ik mn mail ergens anders heb, dan zijn er toch geen problemen?
Maar het schijnt dat er ook data verkeer afgetapt is...
- NAC Breda -
Verwijderd
- NAC Breda -
Verwijderd
hi hi hi
Greetz
S (is back)
De verbindingen zijn zo verrot, dat je bijna een vaste lijn gaat aanvragen om je afkeer te kunnen uiten tegen wat hun service noemen.
The Ghost
maar quicknet, multiweb etc.
- NAC Breda -
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Check maar eens de betreffende nieuwsgroepen en de huidige hacks .. Elke keer hebben ze wel weer wat en ze zijn nooit te bereiken .. Multiweb was nog beter.
Rockwood (AKA Vossie)
There aint much room in a mushroom