Ik heb de windows 98 systeemmonitor ingesteld om mijn dial-up adapter (ja lache he dat casema) in de gaten te houden, en wat schetste mijn verbazing... alle uploads, ja al het uitgaande verkeer gaat nooit sneller dan 7000 bytes/s... ja precies 7000 bytes!
Wat is dit nou weer?
Bij ons hebben ze dus niet die 2 abbo's waar die beperkingen gelden, maar kennelijk doen ze het stiekem dus wel!
Iemand die hier meer vanaf weet of andere ervaringen heeft?
P.S. ja ik zit in een mazzelwijk, maar het draait ook nog maar net in Zoetermeer...
Update: ik ging net wat downloaden, en vanaf de 7000 bytes gaat dat OOK in stappen van 1000 bytes/s, dus 8000, af en toe 9000, 10000 en 11000... dit is toch niet te geloven??? Je moet wel een vreselijke DAGOBERT zijn als je een 115,2 kbps lijntje gaat zitten afknijpen!!

Ik ben echt kwaad op casema!
Wat is dit nou weer?
Bij ons hebben ze dus niet die 2 abbo's waar die beperkingen gelden, maar kennelijk doen ze het stiekem dus wel!
Iemand die hier meer vanaf weet of andere ervaringen heeft?
P.S. ja ik zit in een mazzelwijk, maar het draait ook nog maar net in Zoetermeer...
Update: ik ging net wat downloaden, en vanaf de 7000 bytes gaat dat OOK in stappen van 1000 bytes/s, dus 8000, af en toe 9000, 10000 en 11000... dit is toch niet te geloven??? Je moet wel een vreselijke DAGOBERT zijn als je een 115,2 kbps lijntje gaat zitten afknijpen!!
Ik ben echt kwaad op casema!