Linksys BEFSR41 rout. & MSN disconnects ?

Pagina: 1
Acties:

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Hello all!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook problemen hebben met de linksys BEFSR41 router.
Alles werkt naar behoren, alleen mijn verbinding met MSN verbreekt iedere keer (you cannot type a message because you have not signed in). Dit gebeurt iedere keer nadat je de messenger 15 minuutjes niet gebruikt heb.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over het produkt, al lees ik op usenet vele posts van anderen met problemen.

Is er iemand die mij hierover wat kan vertellen (of ervaringen met de BEFSR41 in het algemeen) ?
Want anders overweeg ik om hem in te ruilen voor een VIGOR 2200E.

Thanks!

Geert

Like this yall...

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit probleem heb ik ook. Maar wat ik er aan ga doen weet ik nog niet. Heb al gemaild naar linksys. Heb trouwens wel iedere keer de nieuwste firmware maar dat lijkt niets te helpen.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

heb dezelfde router, heb hier geen problemen, welke firmware heb je ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 13:57 ]

Verwijderd

had dit probleem ook, nadat ik de firmware had geupdate bleek het probleem opgelost te zijn :)

ff proberen dus :*)

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
heb het ook gehad naar een firmware update deed ie het were normaal

Maar sinds een paar dagen doet ie weer zo vaag :|

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik heb de nieuwste firmware erop gehad. Maar ik las op andere sites weer dat de hele oude firmwares het beter deden. Maar dat viel ook tegen. Welke firmware gebruiken jullie?

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Had precies het zelfde probleem met msn, gebruik nu Trillian en daar heb ik het probleem niet meer mee.

Ik gebruik op dit moment firmware versie 1.42.4, Feb 21 2002 omdat nieuwere versies problemen gaven.

Verwijderd

mrFreeZe schreef op 28 January 2002 @ 11:51:
Hello all!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ook problemen hebben met de linksys BEFSR41 router.
Alles werkt naar behoren, alleen mijn verbinding met MSN verbreekt iedere keer (you cannot type a message because you have not signed in). Dit gebeurt iedere keer nadat je de messenger 15 minuutjes niet gebruikt heb.

Ik ben eigenlijk wel tevreden over het produkt, al lees ik op usenet vele posts van anderen met problemen.

Is er iemand die mij hierover wat kan vertellen (of ervaringen met de BEFSR41 in het algemeen) ?
Want anders overweeg ik om hem in te ruilen voor een VIGOR 2200E.

Thanks!

Geert
nope geen problemen hier zolang je upnp maar gebruikt werkt alles perfect

Verwijderd

Ik kreeg problemen na een firmware upgrade naar 1.44.2 (Netwerk en internet 'bevroor' na verloop van tijd)

Mijn problemen waren opgelost nadat ik de oude FW 1.42.7 had geinstalleerd.

Wellicht heb je hier iets aan.
Succes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 19:35 ]

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-05 11:21
Ik moet zeggen dat ik ook problemen met de laatste firmware versie heb.
1.45.7, Jul 31 2003

Niet alleen MSN, maar de hele LAN connectie verdwijnt!
Heb een Linksys BEFSR41 Ver 2.1

Iemand anders ook nog?
Pagina: 1