d.m.v. een loopje in asp maak ik een hele lijst checkboxes aan (nu 19, kunnen er meer of minder worden)
deze wil ik in samenvoegen in de value van een hidden input veld genaamd 'bronnen'. Ik dacht dit als volgt te kunnen doen, maar dit werkt dus niet:
Andere opties heb ik ook geprobeerd (bijv. if (f.x1.value != '') en if (f.x1.value == 1)). Tevens heb ik geprobeerd door alle checkboxes dezelfde naam te geven en dan een array door te geven aan mijn asp, maar ook dat geeft nix terug. Wie helpt mij uit de brand??
code:
1
2
3
| <input type='checkbox' name='x1' value='1'> Optie 1<br> <input type='checkbox' name='x2' value='2'> Optie 2<br> ... |
deze wil ik in samenvoegen in de value van een hidden input veld genaamd 'bronnen'. Ik dacht dit als volgt te kunnen doen, maar dit werkt dus niet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if (f.x1.checked)
{
f.bronnen.value = f.bronnen.value + f.x1.value + ';';
}
if (f.x2.checked)
{
f.bronnen.value = f.bronnen.value + f.x2.value + ';';
}
etc. |
Andere opties heb ik ook geprobeerd (bijv. if (f.x1.value != '') en if (f.x1.value == 1)). Tevens heb ik geprobeerd door alle checkboxes dezelfde naam te geven en dan een array door te geven aan mijn asp, maar ook dat geeft nix terug. Wie helpt mij uit de brand??