hallo ik heb een vraagje, ik heb nu een Tbird1100 op me KT133A mobo (K7T Turbo2) en die processor heeft een front side bus van 100/200, en van 100/200fsb naar 133/266fsb switchen moet je doen via een jumper er af te halen op dit mobo, nu haal ik binnenkort een xp1700 en vervang die voor de tb1100, hoe moet ik dan de pc risico-vrij booten voor de allereerste keer? eerst gewoon processor erin en dan booten met jumper erin op 100/200fsb en dan later als hij het doet pas switchen naar 133/266fsb? of maakt dit helemaal niks uit en kan ik ook al meteen de jumper eraf halen om em op 133/266fsb te laten draaien?
en hoe moet je naar 133fsb gaan? past hij dat automatisch aan in het bios? ik heb namelijk een optie om de fsb te overclocken in in het bios, dan kan je per mhz opkrikken, nu is zijn laagst 100 (staat hij standaard op) en zijn hoogst 132, als ik de nieuwe processor heb gaat ie dan standaard naar 133? of werkt het zo niet? alvast bedankt!
en hoe moet je naar 133fsb gaan? past hij dat automatisch aan in het bios? ik heb namelijk een optie om de fsb te overclocken in in het bios, dan kan je per mhz opkrikken, nu is zijn laagst 100 (staat hij standaard op) en zijn hoogst 132, als ik de nieuwe processor heb gaat ie dan standaard naar 133? of werkt het zo niet? alvast bedankt!