Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:20:
Nou, ik kon dus nog wel gewone penlights gebruiken met die extra batterijen pack, maar die batterijen die er standaard inzitten gingen dus geen 15 uur mee. Sterker nog, veel korter dan 15 uur, en dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
Het is tót 12 uur met die platte batterijen, dus op laag volume, displayverlichting uit, weinig/geen cd spelen maar tuner gebruiken enz. enz. DAN gaan ze 15 uur mee. Tligt er maar net aan wat je er mee doet. En met die penlites tót 23 uur.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste heren ;)
ik wil er ook 1 gaan kopen maar dat de batterijen lang meegaan is echt van belang voor me.
Ik heb nu een napa mcd380 waarvan de batterijen net 2 uur ofzo meegaan :S

Ik heb gelezen dat de slimX 15 uur meegaat standaard met minimaal gebruik...
Kan iemand mij vertellen hoe lang de standaard accu packs die erin zitten ongeveer meegaan als ik mp3 luister op 192kbps

en hoelang als ik die extra batterijen gebruik...

thnx iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
7 uur zonder battpack, 10 uur met
schat ik :) nog nooit echt helemaal 'opgebruikt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan das lang zat bedankt voor je info :D

dan ga ik nu op vakantie >:)
mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is tót 12 uur met die platte batterijen, dus op laag volume, displayverlichting uit, weinig/geen cd spelen maar tuner gebruiken enz. enz. DAN gaan ze 15 uur mee. Tligt er maar net aan wat je er mee doet. En met die penlites tót 23 uur.
Ik ben vorige maand met de auto naar Zuid-Frankrijk gereden. Vanaf thuis de slimx aangezet (altijd zonder verlicht display) en nooit geskipt of ge-ffwd (het was een goeie top220 van 2000 cd). Ik speelde een mp3-cd met nummers varierend van 128 tot 192 kbps. De batterijen waren volledig opgeladen. De ideale test dus. (ik had nog geen carkit power adapter). Ik denk dat ze al bij al maar zo'n 7 uur mee zijn gegaan! (het was wel 30 graden, maar dat maakt niet uit denk ik). Gelukkig had ik de penlite houder bij. Met DURACELL's erin ging deze nog langer mee dan de interne batterijen! Maar al bij al, het blijft een prima speler, ik heb maar 1 cd'tje nodig gehad om 1250km verder te geraken :*) :9 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Met de internet batterijen heb ik 9 uur gehaald... zat dagelijks op de trein en heb het de eerste wekrn op de voet gevolgt hoe lang ie meeging :D

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Allereerst nog WEDEROM MIJN complimenten aan de makers. kheb hem nu 5 maanden, en nog steeds NIETS dat me teleurstelt.
Alleen de batterijen doen wel raar. ook al laad ik hem op, als ik hem aan zet, zie ik de batterij indicator op de helft staan. Later als ik weer kijk op vol.
Maar na een uur zie ik hem knipperen, (ten teken dat ie leeg is) maar na een minuut staat ie weer op 3 kwart :?
Iemand een id hoe dit komt? Zijn de batterijen al op? (ook al houdt hij door dit wispelturige gedrag het nog ERG lang uit hoor!)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• yohan
456 schreef op 15 augustus 2002 @ 12:03:
Allereerst nog WEDEROM MIJN complimenten aan de makers. kheb hem nu 5 maanden, en nog steeds NIETS dat me teleurstelt.
Alleen de batterijen doen wel raar. ook al laad ik hem op, als ik hem aan zet, zie ik de batterij indicator op de helft staan. Later als ik weer kijk op vol.
Maar na een uur zie ik hem knipperen, (ten teken dat ie leeg is) maar na een minuut staat ie weer op 3 kwart :?
Iemand een id hoe dit komt? Zijn de batterijen al op? (ook al houdt hij door dit wispelturige gedrag het nog ERG lang uit hoor!)
Mag jij je slimx wel es na laten kijken. Hij is wel es een beetje in de war maar niet constant. Je kunt er redelijk op vertrouwen. Die indicator!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Bij het opladen is het wel zo dat de indicator al snel vol is, terwijl die nog niet klaar is met opladen. Je kan beter wachten totdat het schermpje leeg is, dan is die echt klaar met opladen.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 15:53
De indicator meet de geleverde spanning van de batterijen/accu's. Die loopt iets terug naarmate de batterij leger raakt. Wanneer de de speler nou je opspint zorgt hij ineens voor een spanningspiek. Waarna de spanning een beetje inzakt. Hierdoor geeft de indicator soms opeens een knipperende status aan. Op het moment dat je speler weer een volle buffer heeft en dus je cd stop zet, stabiliseerd de batterij zich weer waarna de spanning weer iets oploopt. En dus de indicator ook een andere status aangeeft.

Veel skippen zorgt voor groter schommelingen in de statusindicator, is mijn ervaring. Dit geld overigens voor meer aparatuur. Mijn minidisk had er ook "last" van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 18:57:
ik heb zelf ook besloten om een iRiver IMP-350 te kopen.
........

de online-winkel is: http://www.mp3playerstore.com/buy_it_now__/slimx.htm
heeft iemand ervaring met deze shop? of zeggen jullie meteen al: niet doen!!
laters
Ik heb de mijne door amazon op een adres in de US kunnen laten bezorgen; Ze wilden het niet naar NL verschepen. De kans is groot dat deze shop hetzelfde heeft

Volgens mij heeft de fabrikant een clausule in het contract met de Amerikaanse zaken opgenomen om het verschepen naar de EU te verbieden.

Verwijderd

dit is juist één van de weinige online-winkels die wél naar europa bezorgen, iig de einge die ik heb kunnen vinden.
"Shipping Fees:
(if you live Outside the United State
or Canada use International Shipping)
DHL International Worldwide express ($29.00) "
maar ik vinbd het een beetje link om zomaar iets van $180 tebestellen van een onbekende site. geen enkele GoT'er heeft ervaring met deze site of kent een andere betrouwbare en goedkope?
laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sites van Europese winkels die de iRiver verkopen wordt "Europese versie" vermeld. Volgens mij kan dit uitsluitend slaan op de AC adapter naar 4,5v. Het zou dus kunnen zijn dat een adapter uit de US of Can niet geschikt is voor 220. Even rekening mee houden misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 18:50:
beste heren ;)
ik wil er ook 1 gaan kopen maar dat de batterijen lang meegaan is echt van belang voor me.
Ik heb nu een napa mcd380 waarvan de batterijen net 2 uur ofzo meegaan :S

Ik heb gelezen dat de slimX 15 uur meegaat standaard met minimaal gebruik...
Kan iemand mij vertellen hoe lang de standaard accu packs die erin zitten ongeveer meegaan als ik mp3 luister op 192kbps

en hoelang als ik die extra batterijen gebruik...

thnx iig
Als je voor echt lange batterij tijd gaat moet je voor de gein eens naar de Sony's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:27:
Op sites van Europese winkels die de iRiver verkopen wordt "Europese versie" vermeld. Volgens mij kan dit uitsluitend slaan op de AC adapter naar 4,5v. Het zou dus kunnen zijn dat een adapter uit de US of Can niet geschikt is voor 220. Even rekening mee houden misschien?
Hmmz, volgens mij bedoelen ze daarmee dat die versie alleen Europese tekens aan kan en geen chinese tekens en zo. Daar is een andere versie voor die buiten Europa wel te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dus geen iRiver SLIMX in USA kopen :(

Ik heb eerst alle nederlandse en belgische MP3 shops langs gegaan waar de laagste prijs 245,- + 5,- euro verzenden was

Toen ben ik gaan kijken in de USA waar ik op mp3player store uit kwam ik bestelde
voor 149,- + 29, US Dollar voor verzending DHL goedkoop (dacht ik !)

Ik kreeg het pakket na 13 dagen binnen redelijk verpakt.Maar wat blijkt nu geen 220Volt adapter maar een 110 volt exemplaar (en dat is lastig want de batterijen moeten worden opgeladen).Dus speciale adapter besteld voor 15,- euro

Maar nu komt het ergste krijg ik gisteren een rekening van DHL voor de Invoerrechten 10% en 19% BTW (over alles dus ook de verzending) totaal ben ik nu 260,- Euro verder en heb ik spijt , erge spijt ;( ook omdat ik maar 3 maanden garantie heb en mijn FM tuner ook nog niet goed werkt omdat het een USA versie is Dom Dom Dom.

Conclusie NIET doen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:43:
Hmm, ik heb m'n SlimX'je natuurlijk meegenomen op vakantie naar Australië. Ik ben nu in Hong Kong waar je gratis kan internetten op het vliegveld :). Jammer genoeg kom ik een dag later thuis dan geplant omdat het vliegtuig uit Cairns (Australië) niet kon vertrekken wegens defecte motor. Hoe dan ook, daar gaat het nu even niet om, het gaat namelijk om de batterijen. Je maakt mij namelijk niet wijs dat die 15 uur mee zouden moeten gaan. Ik had de batterijen voor de vlucht van Cairns naar Hong Kong opgeladen totdat het schermpje uit was. En nog ver voordat ik in Hong Kong was waren de batterijen alweer leeg. Meer mensen met dit probleem?
Als je mp3s afspeeld gaat hij echt wel lang mee hoor.
Ik ben 4 weken op vakantie geweest, was een erg lange reis.
Maar heb constant lekker muziek kunnen luisteren.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen mp3 heb geluisterd.
Dan haal je die 20 makkelijk met extra voeding (met GP 1600 mAh)

Maar speelde jij dan ook mp3???
Hadjij die verlichting ook uit staan scheeld ookflink wat batterijen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
johan16 schreef op 08 augustus 2002 @ 14:07:
Technisch vraagje, misschien ben ik wel heel dom maar is RDS iets wat hardwarematig wordt ontvangen of kan het via software door de tuner worden ontvangen. In het laatste geval zouden ze de nieuwe firmware met RDS kunnen doen! :)
Weet niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 18:48:
[...]

Als je mp3s afspeeld gaat hij echt wel lang mee hoor.
Ik ben 4 weken op vakantie geweest, was een erg lange reis.
Maar heb constant lekker muziek kunnen luisteren.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen mp3 heb geluisterd.
Dan haal je die 20 makkelijk met extra voeding (met GP 1600 mAh)

Maar speelde jij dan ook mp3???
Hadjij die verlichting ook uit staan scheeld ookflink wat batterijen!!!!
Op een gegeven moment heb ik die verlichting wel uitgezet jah, maar het scheelde niet echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 12:07:
[...]

Op een gegeven moment heb ik die verlichting wel uitgezet jah, maar het scheelde niet echt veel.
Dat is niet waar, de verlichting neemt extreem veel. Net als de Shuffle stand bij afspelen en vaak doorspoelen/andere track kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 13:07:
Waarom dus geen iRiver SLIMX in USA kopen :(

Ik heb eerst alle nederlandse en belgische MP3 shops langs gegaan waar de laagste prijs 245,- + 5,- euro verzenden was

Toen ben ik gaan kijken in de USA waar ik op mp3player store uit kwam ik bestelde
voor 149,- + 29, US Dollar voor verzending DHL goedkoop (dacht ik !)

Ik kreeg het pakket na 13 dagen binnen redelijk verpakt.Maar wat blijkt nu geen 220Volt adapter maar een 110 volt exemplaar (en dat is lastig want de batterijen moeten worden opgeladen).Dus speciale adapter besteld voor 15,- euro

Maar nu komt het ergste krijg ik gisteren een rekening van DHL voor de Invoerrechten 10% en 19% BTW (over alles dus ook de verzending) totaal ben ik nu 260,- Euro verder en heb ik spijt , erge spijt ;( ook omdat ik maar 3 maanden garantie heb en mijn FM tuner ook nog niet goed werkt omdat het een USA versie is Dom Dom Dom.

Conclusie NIET doen !
hehe, eindelijk een duidelijke reactie. heel erg bedankt, nu ben ik der uit.
ik had idd weleens ergenst iets gelezen over die invoerrechten enzow, maar nooit geweten dat dat zoveel was.
nog 1 laatste vraag: waar heb jij em voor 245 ero's gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mp3spelers.nl dat is de importeur van nederland van iriver (tenminste dat staat op www.iriver.nl en op www.iriver.com.hk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn remote van mijn SlimX. Er zit nu al een los contactje bij de aanhechting van het snoertje vanuit de player naar de remote. Dit resulteert in slecht geluid (zoals bij een kapotte hoofdtelefoon). Ik heb hem nu vier maanden ofzo en dit lijkt me niet echt normaal. De SlimX is aangeschaft bij mp3cdspeler.nl. Iemand ervaring met hun service bij dergelijke zaken? Ik weet nl. niet of dit onder de garantie valt.

Ik het probleem voorgelegd aan mp3cdspeler.nl en kreeg te horen dat ik 'em gewoon op kon sturen inclusief de speler (voor het geval het daar aan lag). Dit heb ik donderdagmiddag gedaan en zaterdagochtend: "DING DONG" de postbode met m'n SlimX!!! Ze hebben me gewoon een nieuwe remote gegeven. Echt een superservice daar bij die gasten!!! :) :) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2002 16:40 . Reden: Al geregeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 12:55:
Ik heb een probleem met mijn remote van mijn SlimX. Er zit nu al een los contactje bij de aanhechting van het snoertje vanuit de player naar de remote. Dit resulteert in slecht geluid (zoals bij een kapotte hoofdtelefoon). Ik heb hem nu vier maanden ofzo en dit lijkt me niet echt normaal. De SlimX is aangeschaft bij mp3cdspeler.nl. Iemand ervaring met hun service bij dergelijke zaken? Ik weet nl. niet of dit onder de garantie valt.
Service daar is echt super. Gewoon opsturen die remote. Wel ff aangetekend en/of verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Als je echt goed gebruikt wilt maken van de SlimX moet je eigenlijk een 800 Mb cd (of 870 mb cd) gebruiken. Die heb ik wel alleen weet iemand of ze er ook in cd-RW zijn? Anders wordt het zo'n duur grapje als je elke week je cd wilt updaten.... B)

Bedankt alvast :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan16 schreef op 24 augustus 2002 @ 22:47:
Als je echt goed gebruikt wilt maken van de SlimX moet je eigenlijk een 800 Mb cd (of 870 mb cd) gebruiken. Die heb ik wel alleen weet iemand of ze er ook in cd-RW zijn? Anders wordt het zo'n duur grapje als je elke week je cd wilt updaten.... B)

Bedankt alvast :9~
Luister jij nooit twee keer naar hetzelde liedje?
Ik heb nu 5 cd's vol mp3tjes. Daar kan ik echt wel een eindje meer voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
Damn, die SlimX is echt uber-chill, heb m vandaag binnen gekregen, hoe dun, hoe geil, hoe goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de IMP-400 SlimX te bewonderen:
http://www.mpwiz.com/

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil met de IMP-350. Het enige wat ik zie is dat ie er wat anders uitziet, maar als ik naar de features kijk dan is ie precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA maar hij ziet er wel iets mooier uit.

Maar ben erg blij met die ik nu heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zow zow die 400 ziet er idd erg mooi uit, maar dat glimmende is niet echt mijn smaak.
De slimx 350 is daarom ietsje mooier.
nofi uiteraard.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ik vind de 350 ook mooier; alleen is de remote wel erg cool. Volgens mij werkt die remote met het zelfde plugje als bij de 350 dus kunnen we wel los erbij bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vind die zilveren net een WC bril (maar dat vind ik van de Soul DMP201) ook al zijn het wel super mooie afgewerkte spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
johan16 schreef op 02 september 2002 @ 19:18:
Ik vind de 350 ook mooier; alleen is de remote wel erg cool. Volgens mij werkt die remote met het zelfde plugje als bij de 350 dus kunnen we wel los erbij bestellen :D
Het plugje is idd hetzelfde... maar als je naast de plug op de speler kijkt zit er nog een jog-diall.... volgens mij is dat een missende knop op de remote (??) En t is ook nog eens: '4-lines' dus of de 350 dat aankan...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
OMFG die rode imp-400 is MOOI :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rooie!!! :9 :9 :9 :9

Verwijderd

Jongens ik heb me imp-350 binnen gehad vandaag met software versie 1.05 maar op me display van de afstandsbediening zit een streep door het scherm, net iets boven het midden van de track title echt onwijs irritant dus....
Kan ik dit verhelpen door firmware upgrade te doen naar 2.02 of moet ie gewoon terug gestuurd worden??
Iemand anders dit probleem ook gehad??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:34:
Jongens ik heb me imp-350 binnen gehad vandaag met software versie 1.05 maar op me display van de afstandsbediening zit een streep door het scherm, net iets boven het midden van de track title echt onwijs irritant dus....
Kan ik dit verhelpen door firmware upgrade te doen naar 2.02 of moet ie gewoon terug gestuurd worden??
Ik heb ook een streep over m'n schermpje, maar die van mij is verticaal over 't scherm, heb er niet echt last van, maar 't is ook weer niet erg mooi. Ik heb al de contactjes uitgeblazen en zo, misschien dat het daar aan lag, maar niet dus :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:34:
Ik heb ook een streep over m'n schermpje, maar die van mij is verticaal over 't scherm, heb er niet echt last van, maar 't is ook weer niet erg mooi. Ik heb al de contactjes uitgeblazen en zo, misschien dat het daar aan lag, maar niet dus :).

Overigens heb ik Firmware 2.02, dus ik denk dat een firmware upgrade niet veel zal hebben.

Verwijderd

hhmm mwjah ik heb mp3cdspeler ook ff gemailed om te vragen dus ik wacht hun reactie nog ff af.

Alsie verticaal was had ik denk ik ook niet zo erg gevonden maar hij loopt nu psies door me track title :(

• yohan
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:55:
hhmm mwjah ik heb mp3cdspeler ook ff gemailed om te vragen dus ik wacht hun reactie nog ff af.

Alsie verticaal was had ik denk ik ook niet zo erg gevonden maar hij loopt nu psies door me track title :(
Een streep (verticaal, horizontaal, diagonaal, gestreept gestippeld hoe dan ook) is natuurlijk nooit okee. Dus als je em zo nieuw gekregen hebt mét streep, meteen terugsturen. Ik heb em trouwens al een half jaar en (nog) geen streep..

Verwijderd

MjAh stuur um morgen terug wel balen man wilde meteen gebruiken maarja

Verwijderd

nu wilde ik ff firmware 2.02 erop zetten dus ik gedownload uitgepakt upgrade geklikt, kwam de .hex file eruit, ik die cd erin krijg ik heel ff loading en dan de melding NO DISC :S dus ik krijg die firmware er niet op hoor...

En jah ik heb de type 1 dus de 8 mb versie. Wie kan mij hier ff uithelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer gewoon nog een keer die cd te branden, misschien dat ie niet helemaal goed gebrand was of zo.
Misschien is er wel meer mis met die speler hoor, gewoon terugsturen die hap. Aan de reactie's in deze tread te zien is de service wel goed.

Mijn speler doet het nog prima, al vanaf maart veel plezier van, alleen had de radio vanmiddag in de trein weinig ontvangst, :(

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
--- NIEUWS ---

Een tijdje terug meldde ik op dit forum dat het leuk zou zijn om een losse remote-control (van de nieuwe iMP-400) te kopen en die aan te sluiten op de 350. Daar kwamen wat reacties op dat dat niet mogelijk zou zijn enzo. Ik vond het volgende op de (overigens compleet vernieuwde) website www.iriver.com!

----
Dear All

Usually this forum will not be answered by iRiver if there isn't any special issue or answer needed. So please understand.

The most frequent question at present is
' Can I use iMP-400 remote for iMP-350?'

The answer is 'Yes'

The availability and the price will be updated by each regional iRiver website later. So please kindly wait.

Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-09 18:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb me Slim-X verkocht.
Waarom? Ik gebruikte hem nooit meer, eigenlijk mede doordat ie zo breed is. Ga in de toekomst eens kijken naar een iPod of Flash player. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware uit 2.10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 20:27:
Er is een nieuwe firmware uit 2.10 :)
Thnx voor de tip! Heb hem gelijk geupgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware uit 2.10
kan niemand mij dan ff helpen :(
Lukt me nog steeds niet om firmware te upgraden
Ik heb met nero gebrand, data cd op mmore cd's. Verschillende speeds geprobeerd en ook op rw geprobeerd maar hij blijft maar zeggen "NO DISC"

zwaar kut want daarom heb ik um mede gekocht, voor het upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die mmore schijfjes blauwig van kleur? Ik heb daar ook last mee gehad om mp3 cd's te laten herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 21:16
Ik lees dat somige mensen op 192Kbits willen luisteren, maar ik moet zeggen dat ik het verschil niet hoor, zelfs niet als er voor ga zitten, verder is het als je bezig bent hellemaal onmogelijk voor de doorsnee gebruiker (als je bijv in de bus/fiets/bezigt bent.

Ik heb hier niet alles gelezen, maar op mijn stereosetje luister ik wel in 192kbits omdat opslag dan niet z'n probleem is, bij de slimX zit je toch aan +700mb. Voordat ik ze brand op cd zet ik de albums die > dan 128 dan ook allemaal even in een de dir c:\mp3 (en die wel 128kbit zijn in \burn .

Ik heb een slordige one-liner geschreven (ik weet het, ziet er niet uit, maar het werkt):
dir c:\mp3\*.mp3 /b /s >list.txt && for /F "tokens=1,2,3* delims=\" %i in (list.txt) DO mkdir "c:\burn\%k" & c:\lame.exe --mp3input -h -b 128 "%i\%j\%k\%l" "c:\test\klaar\%k\%l"
Hij heeft z'n zijn beperkingen maar ik kon daardoor toch weer +- 200mb door vrij maken zonder hoorbare kwalteits verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
mmmm..
veel nieuwe features en fixes in de nieuwe 2.10 firmware.
Iedereen dus updaten die handel :)

http://iriver.com/downloa...Ì&strque=&field=Firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

welke moek nou hebben van die firmware? versie 1 of 2??

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Yukkie schreef op 17 september 2002 @ 14:34:
welke moek nou hebben van die firmware? versie 1 of 2??
2 vind ik persoonlijk beter :)

Wel grappg: ze hebben een paar suggesties van me doorgevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Roelemewoel schreef op 17 September 2002 @ 15:11:
[...]

2 vind ik persoonlijk beter :)

Wel grappg: ze hebben een paar suggesties van me doorgevoerd :)
Hij bedoelt natuurlijk: welk type firmware. En dat is dan type 1. Anders komt het niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip- ... moved... wrong topic 8)7

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 11:21:
[...]

kan niemand mij dan ff helpen :(
Lukt me nog steeds niet om firmware te upgraden
Ik heb met nero gebrand, data cd op mmore cd's. Verschillende speeds geprobeerd en ook op rw geprobeerd maar hij blijft maar zeggen "NO DISC"

zwaar kut want daarom heb ik um mede gekocht, voor het upgraden
Wat brand je op de cd? De exe of de .hex file die daaruit komt. Die laatste moet erop trouwens, in zijn eentje. Gewoon alleen die op een cdrw fikken en wel finilizen, dus geen multisession ofzo, anders herkent die hem niet. Als je xp gebruikt kun je ook de ingebouwde functie voor het fikken van een cd gebruiken. Dat werkte perfect voor mij.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah hier idem :)

Verwijderd

heb de .hex file altijd gebrandt idd maar ik ga is met rw proberen op brander beneden :)

want echt klote dat ut niet lukt :(

Verwijderd

Ik heb een aantal bugs ontdekt in de Firmware 2.10 voor de SlimX:

- De backlight instellingen voor adapter en accu zijn niet apart in te stellen. Als je bijvoorbeeld wilt dat de backlight bij gebruik van de adapter continu blijft branden dan gebruikt ie deze setting ook bij gebruik van de accu. In de vorige revisie kon je dit mooi apart instellen, maar nu hebben ze iets vreemds gedaan.

- Als je switched tussen het gebruik van de adapter en de accu dan blijkt het volume steeds op 40 gezet te worden. Dat is niet zo goed voor je oortjes ;).

Voor de rest is het wel een betere firmware, want je kunt nu de ID3-tag albumnaam toevoegen wat ie op het display weergeeft en de directory bladerfunctie tijdens afspelen werkt nu eindelijk wel!

Voorlopig gebruik ik nog ff de 2.02 totdat ze deze bugs verholpen hebben...

Verwijderd

ja ik heb nu ook 2.02 das nieuw voor mij had nog steeds 2.0 maar moet zeggen ziet er scher uit die 2.02 :)

Kei blits.

Alleen wat iets minder is dat me koptelefoontje kapot is gegaan van me.

En die van de slimx is zoek kan ik niet meer vinden.

Dus heb nu besloten om nieuwe te gaan halen verschijnlijk een Sennheiser MX300 alleen kan je ze helaas niet meer bij mprspelers bestellen.

Nu moet ik ff kijken waar ik dat moet doen.

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 15:19:
ja ik heb nu ook 2.02 das nieuw voor mij had nog steeds 2.0 maar moet zeggen ziet er scher uit die 2.02 :)

Kei blits.

Alleen wat iets minder is dat me koptelefoontje kapot is gegaan van me.

En die van de slimx is zoek kan ik niet meer vinden.

Dus heb nu besloten om nieuwe te gaan halen verschijnlijk een Sennheiser MX300 alleen kan je ze helaas niet meer bij mprspelers bestellen.

Nu moet ik ff kijken waar ik dat moet doen.
hier mischien? http://www.i12shop.nl/details.asp?ProdID=608

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of hier:

dixons

Kan je ook nog kiezen voor de MX400 ;)

Zijn dat echt zulke goeie dopjes, die mx300?
Waar zijn ze kwa kwaliteit een beetje mee te vergelijken? Ik gebruik de Sony MDR-E848 Of de oude (5 jaar oud ofzo) Sony dopjes die bij mijn discman zaten.

Verwijderd

Ik ben er er nu grooten deels zeker van dat ik de Sennheiser MX 500 hooftelefoon ga halen.

Ik heb een paar review van gelezen en daar komt toch wel een goede uitslag uit.

frequentiebereik 18-22.000 Hz
32 ohms
Maximale sound level 119 dB
Gewicht 6 gram
Dit ziet er ook goed uit :) en hij heeft 2 jaar garantie :)

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:26:
Ik ben er er nu grooten deels zeker van dat ik de Sennheiser MX 500 hooftelefoon ga halen.

Ik heb een paar review van gelezen en daar komt toch wel een goede uitslag uit.

frequentiebereik 18-22.000 Hz
32 ohms
Maximale sound level 119 dB
Gewicht 6 gram
Dit ziet er ook goed uit :) en hij heeft 2 jaar garantie :)
Kheb een Sennheiser T60, en icm de iriver is het een enorm goed geluid. Ondanks dat het er instabiel uitziet, kan het echt tegen een stootje, en is het niet kapot te krijgen.

Maar tevens moet ik zeggen dat ondanks de veel gebruikte iriver, er nog niets aan slijt op de dopjes van de bijgeleverde iriver zitten.!!

Tevens werkt firmware 2.10 PRIMA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag m'n iRiver gesloopt :( :( :( :( :( :( :(.

Ik kwam op school en 'k had 'm in m'n rugtas zitten en dan de afstandsbediening aan m'n broekzak zoals altijd. Er hing dus een redelijk lang draad van m'n rugtas naar m'n broekzak. 'k bleef dus met dat draad ergens achter haken, en hoppa klipje van de remote d'r af, de data kabel tussen de speler en de remote er uit aan de remote kant en de remote bungelde uit m'n tas. Toen baalde ik al, maar toen ik zag dat die kabel er dus niet goed in zat was ik al bang da'k een nieuwe moest halen. Maar goed, ik kon dat er weer in drukken en toen deed ie 't gewoon nog (ook geen strepen over 't scherm die 'k eerst wel had :?). Alleen nu is dat klipje er dus af, en 'k ben 't veertje kwijt. Misschien da'k nog een veertje uit een diskette kan slopen en kijken of die 't doet. Maar goed, op zich kan 't ook wel zonder.

Kortom, 't gaat allemaal weer lekker vandaag, 'k gooide vanochtend al thee over m'n bureau heen en een stukje op m'n toetsenbord. Maar 'k geloof dat die 't nog wel doet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO lekker dagje had jij vandaag!!!

Ik denk dat ik morgen vroeg de Sennheiser MX 500 ga halen.

MOet toch wat ik wil nl weer muziek op me fiets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, 't zit me echt mee vandaag. Naast m'n iRiver kapot en nou weer m'n toetsenbord. Gelukkig heb ik ook nog iets positiefs, 'k heb eindelijk m'n Laptop besteld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:47:
Hmmz, 't zit me echt mee vandaag. Naast m'n iRiver kapot en nou weer m'n toetsenbord. Gelukkig heb ik ook nog iets positiefs, 'k heb eindelijk m'n Laptop besteld :).
Ben ook op zoek naar een laptop, je hebt em vast online besteld? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.degreef.nl

Stond erg goed aangeschreven in de Shop Survey @ Tweakers.net :). Een Sony Vaio FX-701. Is een goed dingetje heb ik gehoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat daar dan nisk op vallen he :P

Lijkt me niet zo slim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens net 2.1 firmware er op gezet.

Werkt lekker moet ik zeggen :)

Ja super tot nu dan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
kan iemand dat imp-400 topic vinden?
ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een Iriver Imp 350 via mp3cdspeler.nl te bestellen. Nou kun je hem in 2 kleuren bestellen Violet en Zilver, zie je daar nog echt verschil in of niet (op de plaatjes kan ik het verschil niet opmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:03:
Ik ben van plan om een Iriver Imp 350 via mp3cdspeler.nl te bestellen. Nou kun je hem in 2 kleuren bestellen Violet en Zilver, zie je daar nog echt verschil in of niet (op de plaatjes kan ik het verschil niet opmaken)
ik zou toch maar even langs de opticien gaan ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/down/product/IMP350_1_b.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/down/product/IMP350_5_b.gif
je mag ook die van mij overnemen voor 175 euro? :) (paarse)
Ik ga in november toch de IMP-400 kopen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/down/product/iMP400-redwine04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
MaXiMizE schreef op 08 oktober 2002 @ 08:37:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
;( Waarom heb je nou die paarse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had alleen ff naar de plaatjes van Mp3cdspeler.nl gekeken, daar staan namelijk geen verschillende kleuren op...

I had hem al besteld, net ff een emailtje gestuurd of ik mijn bestelling nog kon annuleren. Dit kon gelukkig nog, ik wacht namelijk liever de ImP-400 even af want de AB die erbij zit is echt superstrak. (mp3cdspeler verwacht hem rond half-november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45
wicher schreef op 08 oktober 2002 @ 11:27:
[...]

;( Waarom heb je nou die paarse?
die paarse zoals je hem noemt is dus echt vet mooier dan dat saaie grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Laatst online: 07-04 11:50
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 14:34:
Ik heb vandaag m'n iRiver gesloopt :( :( :( :( :( :( :(.

Ik kwam op school en 'k had 'm in m'n rugtas zitten en dan de afstandsbediening aan m'n broekzak zoals altijd. Er hing dus een redelijk lang draad van m'n rugtas naar m'n broekzak. 'k bleef dus met dat draad ergens achter haken, en hoppa klipje van de remote d'r af, de data kabel tussen de speler en de remote er uit aan de remote kant en de remote bungelde uit m'n tas. Toen baalde ik al, maar toen ik zag dat die kabel er dus niet goed in zat was ik al bang da'k een nieuwe moest halen. Maar goed, ik kon dat er weer in drukken en toen deed ie 't gewoon nog (ook geen strepen over 't scherm die 'k eerst wel had :?). Alleen nu is dat klipje er dus af, en 'k ben 't veertje kwijt. Misschien da'k nog een veertje uit een diskette kan slopen en kijken of die 't doet. Maar goed, op zich kan 't ook wel zonder.

Kortom, 't gaat allemaal weer lekker vandaag, 'k gooide vanochtend al thee over m'n bureau heen en een stukje op m'n toetsenbord. Maar 'k geloof dat die 't nog wel doet :).
'k ook zo'n goeie dag. Vanochtend zat mp3 speler in mijn broek en klip aan mij riem. Ik loop langs de kachel en blijft dat (*vd) lange touwtje achter de kachel haken en nu is het draatje van de speler naar de remote uit de remote getrokken en is ie helemaal kapot nu kan ik weer lekker dokken voor een nieuwe remote :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik jou was zou ik zo'n ipod ding kopen of in ieder geval met hd want zo'n cd hebje echt zo vol maar je heb wel gelijk de 400 ziet er wel veel vetter uit dan de 350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 09 oktober 2002 @ 17:28:
[...]

Als ik jou was zou ik zo'n ipod ding kopen of in ieder geval met hd want zo'n cd hebje echt zo vol maar je heb wel gelijk de 400 ziet er wel veel vetter uit dan de 350
Zo'n cd'tje heb je inderdaad zo vol, maar ja dan stop er toch een nieuw cd'tje in... en de iriver 350 en 400 hebben allebei een fm-tuner en die heeft de ipod weer niet. En ik vind zelf de iMP-400 er mooier uitzien dan de I-pod maar ja das een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of die AB nu niet van plastic is?
Verder vind ik de imp350 er veel strakker uit zien hoor. En zoveel meer kan die imp400 eigenlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
456 schreef op 10 oktober 2002 @ 22:14:
Kan iemand mij vertellen of die AB nu niet van plastic is?
Verder vind ik de imp350 er veel strakker uit zien hoor. En zoveel meer kan die imp400 eigenlijk niet!
KÁN de imp400 eigenlijk wel meer dan de 350???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan16 schreef op 11 oktober 2002 @ 13:37:
[...]

KÁN de imp400 eigenlijk wel meer dan de 350???? :?
Tja, de 350 kon in wezen ook al niks meer dan de 250 (maar dat hoefde ook niet eigenlijk), alleen was ie een stuk mooier en dunner. Denk nu niet dat de 400 nog dunner zal zijn, maar 'k vind 'm alvast nog mooier dan de 350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 09 oktober 2002 @ 17:25:
[...]

'k ook zo'n goeie dag. Vanochtend zat mp3 speler in mijn broek en klip aan mij riem. Ik loop langs de kachel en blijft dat (*vd) lange touwtje achter de kachel haken en nu is het draatje van de speler naar de remote uit de remote getrokken en is ie helemaal kapot nu kan ik weer lekker dokken voor een nieuwe remote :( .
Hmmm, dan mocht ik dit weekend eigenlijk nog niet klagen toen m'n imp250 bijna de trap afstuiterde (hij kwam wel hard tegen een trede aan, maar viel gelukkig niet verder). "Niks aan de hand", dacht ik eerst, want hij deed het nog. Tot ik um 's avonds uit z'n etui haalde: klep afgebroken. Na een drupje secondenlijm en veel zweten kunnen repareren maar iets te bruut geweest en pinnetje voor klepvergrendeling ook nog eens afgebroken. Nog een drupje dan maar, en nu werkt alles gelukkig nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:01:
[...]

Hmmm, dan mocht ik dit weekend eigenlijk nog niet klagen toen m'n imp250 bijna de trap afstuiterde (hij kwam wel hard tegen een trede aan, maar viel gelukkig niet verder). "Niks aan de hand", dacht ik eerst, want hij deed het nog. Tot ik um 's avonds uit z'n etui haalde: klep afgebroken. Na een drupje secondenlijm en veel zweten kunnen repareren maar iets te bruut geweest en pinnetje voor klepvergrendeling ook nog eens afgebroken. Nog een drupje dan maar, en nu werkt alles gelukkig nog perfect.
Ach, tis maar een imp250

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:01:
[...]

Volgens mij kan de 400 wel packet write cd's lezen en 350 niet dus toch een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possstema schreef op 13 oktober 2002 @ 17:19:
[...]

Volgens mij kan de 400 wel packet write cd's lezen en 350 niet dus toch een verschil
Nou, mijn IMP350 leest prima packet written CD's hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m sinds vrijdag, en ik ben er super tevreden over! meesterlijk apparaatje. helemaal leuk dat ik op de universiteit SUPERsnel kan downloaden (1-2Mb/s) en dan lekker een paar cds fik in een uur. (eigenlijk de enige reden voor mij om op school te komen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:20:
ik heb m sinds vrijdag, en ik ben er super tevreden over! meesterlijk apparaatje. helemaal leuk dat ik op de universiteit SUPERsnel kan downloaden (1-2Mb/s) en dan lekker een paar cds fik in een uur. (eigenlijk de enige reden voor mij om op school te komen!)
1 tot 2 mb per second???
Ongelooflijk, glasvezel of zo??? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Laatst online: 20:25
johan16 schreef op 14 oktober 2002 @ 17:55:
[...]

1 tot 2 mb per second???
Ongelooflijk, glasvezel of zo??? B)
DUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja glasvezel tussen uni's.... jammer dat de brander zo TRAAG is (4x) maarja dan ga ik lekker koffie drinken... studentenleven is zwaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:44:
ja glasvezel tussen uni's.... jammer dat de brander zo TRAAG is (4x) maarja dan ga ik lekker koffie drinken... studentenleven is zwaar!
Nou! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die klotebranders bij mij op school willen de Hex voor de firmware upgrade niet branden (easy cd creator versie stenen tijdperk)
dus das wel jammer
zijn r veel verschillen?

D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:27:
en die klotebranders bij mij op school willen de Hex voor de firmware upgrade niet branden (easy cd creator versie stenen tijdperk)
dus das wel jammer
zijn r veel verschillen?

D
Waarom kan easy cd creator niet 1 simpel bestandje branden? Versie maakt daarvoor toch niet uit.
En anders neem je toch het bestandje mee op diskette (is zo klein) en dan brand je het ergens anders, of je laat het een kennis doen.
Verschil is dat de firmware gewoon elke keer weer beter wordt he :)

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet t nu wel.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat er snake in de nieuwe firmware zit. kannem niet vinden! (niet dat t wat boeit, heb n nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:54:
doet t nu wel.
ik dacht ergens gelezen te hebben dat er snake in de nieuwe firmware zit. kannem niet vinden! (niet dat t wat boeit, heb n nokia)
Heeft in versie 1.05 ofzo gezeten, heb het nog op mijn IMP-250 gespeeld, samen met tetris :) Is erna er ook weer uit gegaan, waarom weet ik niet... ach, veel had je er ook niet aan ;)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt. volkomen nutteloos!
maar ik had gister een probleempje: nieuw gebrande cd haperde soms middenin (mp3) liedjes. ik heb vanalles geprobeerd (cd schoonmaken, intellingen enzo)
iemand suggesties? of ligt het gewoon aan de cdR ofzo...
owja, er staat op mn display een soort van tosti-ijzer links van de Map-name, dit betekent toch dat het geavanceerde anti-shock systeem aan staat? hoe zet je dit uit en wat doet het voor je?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Wallie schreef op 15 oktober 2002 @ 18:04:
[...]

Heeft in versie 1.05 ofzo gezeten, heb het nog op mijn IMP-250 gespeeld, samen met tetris :) Is erna er ook weer uit gegaan, waarom weet ik niet... ach, veel had je er ook niet aan ;)
Waren problemen met de copyright van die spelletjes. Hadden ze waarschijnlijk niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:19:
klopt. volkomen nutteloos!
maar ik had gister een probleempje: nieuw gebrande cd haperde soms middenin (mp3) liedjes. ik heb vanalles geprobeerd (cd schoonmaken, intellingen enzo)
iemand suggesties? of ligt het gewoon aan de cdR ofzo...
owja, er staat op mn display een soort van tosti-ijzer links van de Map-name, dit betekent toch dat het geavanceerde anti-shock systeem aan staat? hoe zet je dit uit en wat doet het voor je?

thx
hmmm, als je d'r een tosti ijzer in heb zitten, dan heb je wel een heel erg geavanceerde Slim X! :P ;) maar euh.. die krijg je er uit door de 10+ knop naar rechts te duwen als je apparaat geen muziek afspeeld (maar wel aan staat dus en niet op radiomode)

We've got that ring of confidence

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste