Heeft er iemand een manier gevonden om het remote LCD'tje op een stevige manier ergens aan vast te klikken? Ik vind dat 'wasknijpertje' maar een zwakke constructie. Bijvoorbeeld een goede manier om aan je dashboard van je auto ergens aan vast te hangen, zonder dat ie er vanaf tuimelt wanneer je een knopje aanraakt.
Verwijderd
ik vind em stevig zat. maar weet je wat ik wel doe? ik koop zo'n cd slinkpack van case logic, daad douw ik dan de speler in en de remote klik ik gewoon aan me broek. nu doe ik de speler gewoon in me broekzak, bevalt ook wel...
hf inda sun
hf inda sun
Waar kan je die slinkpack kopen?Op donderdag 16 mei 2002 19:34 schreef VoLtarC het volgende:
ik vind em stevig zat. maar weet je wat ik wel doe? ik koop zo'n cd slinkpack van case logic, daad douw ik dan de speler in en de remote klik ik gewoon aan me broek. nu doe ik de speler gewoon in me broekzak, bevalt ook wel...
hf inda sun
Heb je plaatjes van het 'geval'?
Whatever.
Verwijderd
heyz,
die slingpack die hebbe ze bij de frs...
ik heb er helaas geen plaatskes van, sorry
ik zal wel es ff zoeke, biaaage
die slingpack die hebbe ze bij de frs...
ik heb er helaas geen plaatskes van, sorry
ik zal wel es ff zoeke, biaaage
www.casedirect.comOp donderdag 16 mei 2002 22:47 schreef meendering het volgende:
[..]
Waar kan je die slinkpack kopen?
Heb je plaatjes van het 'geval'?
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Tja, ik weet natuurlijk niet welke case VoLtarC bedoelde, dat kan je hem het beste zelf vragen. Maar via deze link kun je alle discman-cases van CaseLogic bekijken:Op vrijdag 17 mei 2002 23:21 schreef Miki het volgende:
[..]
En dan? via de search optie kan ik um niet vinden..
zou je de directe link kunnen posten
http://www.caselogic-oem.com/cgi-bin/sgdynamo.exe?CODIV=0101&HTNAME=audioSub_cdplayercases.htm&UID=2002051803410663
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Op woensdag 15 mei 2002 19:33 schreef Miki het volgende:
ik heb er binnenkort ook 1ik zal binnenkort mijn bevindingen en opmerkigen posten
Dat ding is echt vet, kopen is mijn advies als iemand nog twijfeld! Sony eat your hart out!
Verwijderd
luitjes,
zo ziet die cd sling pack er ongeveer uit... die vage hand voor om je schouder daz nie de bedoeling, je kan em d8 ik ook gewoon aan je broek klikke
http://www.caselogic-intl.com/cgi-bin/sgin0101.exe?FNM=98&T1=05+NDS+3&UID=2002051816293188&UREQA=5&UREQB=6&UREQC=7&UREQD=2
cyazz
zo ziet die cd sling pack er ongeveer uit... die vage hand voor om je schouder daz nie de bedoeling, je kan em d8 ik ook gewoon aan je broek klikke
http://www.caselogic-intl.com/cgi-bin/sgin0101.exe?FNM=98&T1=05+NDS+3&UID=2002051816293188&UREQA=5&UREQB=6&UREQC=7&UREQD=2
cyazz
Ik heb een vraag.
Ik ben binnenkort jarig en nu zou ik deze mp3cdspeler willen hebben.
Alleen zou ik wel eerst willen weten of die wel goed is bijv wat zijn de goeie en slechte kanten van deze mp3cdspeler.
En hoe zit het met de service als er iets kapot is gegaan of zo.
Alvast bedankt.
Ik ben binnenkort jarig en nu zou ik deze mp3cdspeler willen hebben.
Alleen zou ik wel eerst willen weten of die wel goed is bijv wat zijn de goeie en slechte kanten van deze mp3cdspeler.
En hoe zit het met de service als er iets kapot is gegaan of zo.
Alvast bedankt.
Wees zo vrij en lees de reviews door!
Zoeken is toch niet zo moeilijk?
Whatever.
Sorry hoor wis niet dat je boos werd.Op zondag 19 mei 2002 14:49 schreef meendering het volgende:
Wees zo vrij en lees de reviews door!
Is er geen mogelijkheid om het .hex bestand wat de firmware bevat te wijzigen? zo zou ik t wel helemaal naar t Nederlands willen vertalen 
Misschien is t ook wel interessant om hier een lijst aan te leggen met dingen die we (de gebruikers) graag vergeterd willen zien. Ik begin alvast:
- Als je door de mappen bladerd ipv de bestandnaam meteen de ID3 tag zien?
- in plaats van scrollen meer iets als 'jumpen' (verspringen) net als een gif animatie zeg maar
- Het volume sneller laten dimmen. Als je je volume ff snel zacht moet zetten (nee, geen pauze) dan duurt t vrij lang voordat ie echt zacht is.
- Er is een fade in functie... maar waar is de fade out?
- Als je in het menu zit: is de play knop in een optie gaan maar is de stop knop iets selecteren ipv de play knop
Iets selecteren zou toch met play moeten dan?
- een andere layout: ik d8 aan gewoon 6 blijkjes naast elkaar en daarboven en onder 'Iriver', softwareversie....
Andere mensen nog meer suggesties?
Misschien is t ook wel interessant om hier een lijst aan te leggen met dingen die we (de gebruikers) graag vergeterd willen zien. Ik begin alvast:
- in plaats van scrollen meer iets als 'jumpen' (verspringen) net als een gif animatie zeg maar
- Het volume sneller laten dimmen. Als je je volume ff snel zacht moet zetten (nee, geen pauze) dan duurt t vrij lang voordat ie echt zacht is.
- Als je in het menu zit: is de play knop in een optie gaan maar is de stop knop iets selecteren ipv de play knop
- een andere layout: ik d8 aan gewoon 6 blijkjes naast elkaar en daarboven en onder 'Iriver', softwareversie....
Boos? Vind het een beetje vreemd dat zoeken tegenwoordig moeilijk is. That's allOp zondag 19 mei 2002 14:56 schreef Dutch3men het volgende:
[..]
Sorry hoor wis niet dat je boos werd.
Er heeft zelfs een revieuw op de T.net frontpage gestaan.
Whatever.
Oh heb nooit die revieuw gezien.Op zondag 19 mei 2002 15:01 schreef meendering het volgende:
[..]
Boos? Vind het een beetje vreemd dat zoeken tegenwoordig moeilijk is. That's all
Er heeft zelfs een revieuw op de T.net frontpage gestaan.
En ben pas zins 1 week aan het kijken voor zo'n ding.
- Adjustable font size.Op zondag 19 mei 2002 15:00 schreef Roelemewoel het volgende:
Is er geen mogelijkheid om het .hex bestand wat de firmware bevat te wijzigen? zo zou ik t wel helemaal naar t Nederlands willen vertalen
- Als je in het menu zit: is de play knop in een optie gaan maar is de stop knop iets selecteren ipv de play knopIets selecteren zou toch met play moeten dan?
Vind het nu een beetje te groot, je kan moeilijk door mappen heen navigeren.
Whatever.
Verwijderd
Hoi Fooks,Op zaterdag 18 mei 2002 11:44 schreef Miki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ding is echt vet, kopen is mijn advies als iemand nog twijfeld! Sony eat your hart out!
Ik had aan mp3cdspeler.nl (waar ik mijn slimx heb ik gekocht) gevraagd om ze de originele iRiver cases ook konden leveren en dat kunnen ze dus wel maar ze zijn er nog niet uit welke van de 3 het beste zou verkopen want ze willen ze niet alle 3 verkopen.Dit is de foto van de 3 iriver cases:
http://www.mp3cdspeler.nl/index/bags.jpg
Wat mag dat allemaal kosten? (1, 2, 3) Ik vind die 3, die rugtas wel kikkeOp zondag 19 mei 2002 19:19 schreef tomgijssen het volgende:
Hoi Fooks,
Ik had aan mp3cdspeler.nl (waar ik mijn slimx heb ik gekocht) gevraagd om ze de originele iRiver cases ook konden leveren en dat kunnen ze dus wel maar ze zijn er nog niet uit welke van de 3 het beste zou verkopen want ze willen ze niet alle 3 verkopen.Dit is de foto van de 3 iriver cases:
(mijn advies aan mp3cdspeler.nl: ga tas 3 verkopen... 1 en 2 vind ik van die vrouwentasjes

Ehhmm... laten we voorop stellen dat ik niet boos ben ofzowOp zondag 19 mei 2002 15:04 schreef Dutch3men het volgende:
[..]
Oh heb nooit die revieuw gezien.
En ben pas zins 1 week aan het kijken voor zo'n ding.
maarruh als je dit hele topic is doorleest (of gelezen had)
dan zie je een post staan van mij met iets van 5 reviews...
Tevens komen zo'n beetje alle pro's & cons ook wel langs..
Advies:
Als je het geld hebt KOPEN!!!
Hmmz, ik vind de nr. 2 op de foto er wel goed uit zien.Op zondag 19 mei 2002 19:19 schreef tomgijssen het volgende:
[..]
Lekker klein, ik hoef niet zo'n grote rugzak.
Laat me ff weten of het doorgaat.
Whatever.
Beetje laat, maar desalniettemin alsnog op verzoekOp zondag 05 mei 2002 12:18 schreef Sfynx het volgende:
Laat weten hoe de RMA service verloopt.Als die ook zo goed is als dat ding zelf (hoor er namelijk weinig slechts over
), heb ik er die pegels wel voor over....
Het zit zo: SlimX overleden (CD wilde niet meer spinnen) en afstandsbediening was ook al beschadigd (wasknijper eraf).
Maar mij ging het voornamelijk om die CD speler, die wasknijper valt te fixen/vervangen. Dus ik heb RMA aangevraagd en ik moest zo'n keurig formuliertje invullen. Meteen een A4 lulverhaal bijgeplakt omdat het adres op mijn garantiebewijs niet klopte (exemplaar was voor review op T.net, dus het adres was van de reviewcoördinator). Maandag op de bus, zaterdag in huis. Zelfde doos, zelfde afstandsbediening, zelfde voeding e.d... maar wél een nieuwe SlimX
Prima RMA daarzo dus. Ze hebben zelfs die MP3 cd waarvan ik zei "hou maar" teruggestuurd
Verwijderd
Die nr 2 heb ik (wel van de Iriver2, dus een andere kleur) en die is echt handig. Je kunt je riem erdoor halen.Op zondag 19 mei 2002 23:30 schreef meendering het volgende:
[..]
Hmmz, ik vind de nr. 2 op de foto er wel goed uit zien.
Lekker klein, ik hoef niet zo'n grote rugzak.
Laat me ff weten of het doorgaat.
in nummer 3 heb ik zelf heel veel interesseOp zondag 19 mei 2002 19:19 schreef tomgijssen het volgende:
[..]
Hoi Fooks,
39
Verwijderd
dag lieve tweakers 
ikke heb die slingpak gekrege voor me verjaardag, is egt wel een handig ding. hij is eigenlijk gemaakt om em om je schouder te dragen (zit een lange band an) maar je kan em ook aan je broek klikken. hij bevalt mij prima, ik heb er vanmiddag folders mee gelopen
oja, er zit ook ruimte in voor 3 xtra cdz en nog een opberg vakje... voor de remote bijvoorbeeld...
greetingz
ikke heb die slingpak gekrege voor me verjaardag, is egt wel een handig ding. hij is eigenlijk gemaakt om em om je schouder te dragen (zit een lange band an) maar je kan em ook aan je broek klikken. hij bevalt mij prima, ik heb er vanmiddag folders mee gelopen
greetingz
Ik ben nu in contact gekomen met Iriver en ze wouden graag suggesties voor verbetering van de software 
Nog eventuele op- of aanmerkingen?
Graag!
Nog eventuele op- of aanmerkingen?
Graag!
Zo ben ff naar de Free Record Shop geweest en heb me daar een Sling Pack gekocht.
Whatever.
Verwijderd
heyz,
leuk man
, bevalt ie een beetje?
let me know
l8orz
ps welke kleur heb je? blauw of grijz
leuk man
let me know
l8orz
Ik kwam laatst een bug tegen in de software (2.02):
Als ik het contrast op 1 zet en naar 0 ga gaat t beeld op zwart... of ben ik de enige die daar last van heeft?
Als ik het contrast op 1 zet en naar 0 ga gaat t beeld op zwart... of ben ik de enige die daar last van heeft?
Zier er wel robuust uit.Op donderdag 23 mei 2002 15:01 schreef VoLtarC het volgende:
heyz,
leuk man, bevalt ie een beetje?
let me know
l8orz
Ik heb btw een grijze uitvoering, vond blauw ietsje te.
Whatever.
BLUE = COOLOp donderdag 23 mei 2002 15:24 schreef meendering het volgende:
[..]
Zier er wel robuust uit.
Ik heb btw een grijze uitvoering, vond blauw ietsje te.
Um ik heb hier een vraagje,
In versie 2.02 was toch het "GAP" probleem van een 1/4 seconde toch opgelost? Ik heb hier met een geripte ID&T trance volume 3 toch nog steeds een 1/4 seconde dat ie vasthoud. Is dit ergens in te stellen of zou het toch aan de cd liggen.
In versie 2.02 was toch het "GAP" probleem van een 1/4 seconde toch opgelost? Ik heb hier met een geripte ID&T trance volume 3 toch nog steeds een 1/4 seconde dat ie vasthoud. Is dit ergens in te stellen of zou het toch aan de cd liggen.
misschien support voor cue files?
ik luister vooral naar live mixes, niet eg handig om in the scrollen
verder een optie zodat je direct playlists ziet tussen je liedjes.
bestaat er geen hoesje voor de remote? denk dat de mijne binne de maand kaduk gaat anders
ik luister vooral naar live mixes, niet eg handig om in the scrollen
verder een optie zodat je direct playlists ziet tussen je liedjes.
bestaat er geen hoesje voor de remote? denk dat de mijne binne de maand kaduk gaat anders
Misschien moeten we bij iRiver informeren of zo'n hoesje er is of dat ze anders 1tje in productie kunnen gaan nemen want ik vrees ook het ergste voor mijn remootje[b]Op zaterdag 25 mei 2002 03:32 schreef dawsie het
Anders kunnen jullie je op of aanmerkingen sturen naar cs@iriver.com (in het engels
)
krijg je zo'n mailtje terug:
Dear Mr. Roelemewoel
Thank you for your email.
If you have any suggestion, please kindly contact me. I will pass your idea to our engineers for considering. Thanks!
If you have any enquiry, please feel free to contact me.
Best regards
Small
Dear Mr. Roelemewoel
If you have any suggestion, please kindly contact me. I will pass your idea to our engineers for considering. Thanks!
Best regards
Small
Verwijderd
aha ik heb ook de grijze versie.
een kameraad van mij die heeft de blauwe, ziet er op zich nie slecht uit. alleen heeft hij hem helemaal ondergekalkt met een stift, hehe, ziet er wel hip uit
een kameraad van mij die heeft de blauwe, ziet er op zich nie slecht uit. alleen heeft hij hem helemaal ondergekalkt met een stift, hehe, ziet er wel hip uit
Verwijderd
Dat mailtje sturen ze naar iedereen, volgens mij kijken bijna niet wat je als suggestie hebt gegeven, maar drukken ze meteen op reply.Op zondag 26 mei 2002 14:00 schreef Roelemewoel het volgende:
Anders kunnen jullie je op of aanmerkingen sturen naar cs@iriver.com (in het engels)
Dear Mr. Roelemewoel
Best regards
Small
Maar ja, als suggestie zou ik idd willen geven dat Iriver2 en 3 cue files moeten gaan ondersteunen.
Automatic Reply heet dat, gaat helemaal vanzelfOp zondag 26 mei 2002 20:15 schreef InfraC het volgende:
[..]
volgens mij kijken bijna niet wat je als suggestie hebt gegeven, maar drukken ze meteen op reply.
Ik stem op die rugzag rechts op de foto!Op zondag 19 mei 2002 19:19 schreef tomgijssen het volgende:
[..]
Hoi Fooks,
sorry voor het kickje, maar euhm... hoe kom je aan dat plaatje? ik willem ook in mijn phone! (siemens s35i)Op zondag 10 maart 2002 23:12 schreef Homedisc het volgende:
kon het niet laten om me phone passend te maken voor me IMP-350
We've got that ring of confidence
Dit plaatje heb ik zelf gemaakt met de BEN online logo creator gedaan.Op dinsdag 28 mei 2002 23:10 schreef Yukkie het volgende:
[..]
sorry voor het kickje, maar euhm... hoe kom je aan dat plaatje? ik willem ook in mijn phone! (siemens s35i)
Ja de slim-x kan die gewoon aan.Op woensdag 29 mei 2002 09:45 schreef kroepoek_x het volgende:
Het lijkt me evident, maar voor ik het koop, kan de SlimX ook 8cm CD-R'tjes aan ?
39
**Ik heb het volgende doorgegeven aan iRiver**
Suggestions for next firmware upgrade for iRiver imp-350 (SlimX)
- Equalizer for FM-tuner use (or possibility to change the bass boost)
- Clock on the display (setting in the menu where user can choose to display the current time or the track number).
- Prevent the SlimX from switching off when connecting or disconnecting the adapter
- Translating of the text on the display in different languages, such as Dutch.
- Make lyrics scroll on the display to prevent cutting of sentences when they are too long
- Access to the option menu when in FM-mode.
- Clock on the display (setting in the menu where user can choose to display the current time or the track number).
- Prevent the SlimX from switching off when connecting or disconnecting the adapter
- Translating of the text on the display in different languages, such as Dutch.
- Make lyrics scroll on the display to prevent cutting of sentences when they are too long
- Access to the option menu when in FM-mode.
Verwijderd
Dit is toch al mogelijk. Je kan toch al de bass aanzetten bij radio. Het is verder idd niet mogelijk om iets aan die equalizer te doen.Op donderdag 30 mei 2002 12:43 schreef johan16 het volgende:
**Ik heb het volgende doorgegeven aan iRiver**
Zou wel geinig zijn, maar men heeft het hier al een keer over gehad op mp3.com. Volgens mij was het niet haalbaar.- Clock on the display (setting in the menu where user can choose to display the current time or the track number).
Dit kan niet veranderd worden. Je speler moet dan overschakelen van adaptor naar batterijen en aangezien er een soort beveiliging tussen deze 2 zit, is het zowieze niet slim om je speler, terwijl hij speelt, van de adaptor te ontkoppelen.- Prevent the SlimX from switching off when connecting or disconnecting the adapter
Het zou wel geinig zijn, maar hier kunnen ze natuurlijk nooit aan beginnen. Veel te veel talen- Translating of the text on the display in different languages, such as Dutch.
Dit zal wel mogelijk moeten zijn.- Make lyrics scroll on the display to prevent cutting of sentences when they are too long
Ja, waarom dat nou niet standaard is begrijp ik ook niet.- Access to the option menu when in FM-mode.
Verwijderd
'k ben ook van plan er eentje te gaan kopen, maar volgens mij zijn ze hier in de stad helemaal nergens te krijgen, en moe'k dus weer onder rembours gaan kopen. Maar ik las hier net dat iemand 'm bij de Free Record Shop heeft gekocht, klopt dat? Zou wel fijn zijn als 'k hem gewoon ergens in de stad kan krijgen
.
Dan nog ffies een vraagje, hoe bevalt ie? 'k heb geen ervaring met dergelijke apparaten, maar 't lijkt mij echt een uitkomst omdat ik vaak heb dat ik mp3'tjes als audio tracks op een CD brand, en dat ik dan vlak daarna weer een nummer hoor wat ik ook graag op CD wil hebben, maar dan moe'k weer voor 1 nummer een hele CD gebruiken, dat is dus een beetje jammer van de CD's. Daarom lijkt me dit echt handig, ook voor volgend jaar als 'k elke dag ander half uur met de trein moet, en in de komende vakantie in Australië lijkt 't me ook erg fijn.
Iemand die deze brandende vragen kan beantwoorden?
Dan nog ffies een vraagje, hoe bevalt ie? 'k heb geen ervaring met dergelijke apparaten, maar 't lijkt mij echt een uitkomst omdat ik vaak heb dat ik mp3'tjes als audio tracks op een CD brand, en dat ik dan vlak daarna weer een nummer hoor wat ik ook graag op CD wil hebben, maar dan moe'k weer voor 1 nummer een hele CD gebruiken, dat is dus een beetje jammer van de CD's. Daarom lijkt me dit echt handig, ook voor volgend jaar als 'k elke dag ander half uur met de trein moet, en in de komende vakantie in Australië lijkt 't me ook erg fijn.
Ik heb er eergisteren 1 gekocht bij digimania in Brussel, een paarse www.digimania.com. Daarvoor had ik al een mail gestuurd naar iRiver zelf en naar digimania en de reactie en service zijn zeer goed en snel. En dit is 1 van de enige plaatsen waar je die zo in de winkel zelf kunt kopen anders zal het via het internet moeten.Op donderdag 30 mei 2002 20:55 schreef jmezach het volgende:
'k ben ook van plan er eentje te gaan kopen, maar volgens mij zijn ze hier in de stad helemaal nergens te krijgen, en moe'k dus weer onder rembours gaan kopen. Maar ik las hier net dat iemand 'm bij de Free Record Shop heeft gekocht, klopt dat? Zou wel fijn zijn als 'k hem gewoon ergens in de stad kan krijgen.
Deze iRiver kan werkelijk alles, iedere keer als ik ermee werk vind ik wel iets nieuws. En de Fm is niet zo slecht dan ze in sommige reviews zeggen.
Verwijderd
Hmmz, dan moet ik hem toch maar via 't net bestellen
. 'k wil eigenlijk al heel lang zo'n MP3 cd speler, maar er kwam steeds weer iets anders tussen voor m'n computer zodat ik het geld weer niet had, maar nu heb ik het geld wel, en 'k heb nu ffies niets meer nodig voor m'n computer
.
Ik heb de firmware geupdated naar 2.02.
Menu is overzichtelijker en beter nu, maar wat is nu
adapter volume?
adapter volume?
Verwijderd
Hmmz, dat zou wel een apart volume zijn op het moment dat 't apparaat op een adapter is aangesloten. 't lijkt me dat ie dan een hoger volume kan halen omdat je meer stroom hebt, of zeg 'k nu iets domsOp zaterdag 01 juni 2002 15:12 schreef Gizmoke het volgende:
Ik heb de firmware geupdated naar 2.02.
adapter volume?
Het is natuurlijk zo, dat hoe luider je de discman zet, hoe meer (accu)stroom het kost. Vandaar dat sommige mensen het misschien handig vinden dat als je de adapter op de discman aansluit, hij op 35 gaat zitten. Het is niet zo dat de discman harder kan als hij aan de adapter zit.Op zaterdag 01 juni 2002 15:14 schreef jmezach het volgende:
[..]
Hmmz, dat zou wel een apart volume zijn op het moment dat 't apparaat op een adapter is aangesloten. 't lijkt me dat ie dan een hoger volume kan halen omdat je meer stroom hebt, of zeg 'k nu iets doms.
Verwijderd
Zo ik heb dan bijna de knoop doorgehakt, de orginel Iriver bag is namelijk leverbaar (nr. 3. de grijse tas).
Maar ik wil graag nog 1 ding weten, waar ik nog niemand over heb gehoord, hoe is de 'audio CD text' voor normale CD's, heeft iemand er ervaring mee,
dat is graag wat ik nog wil weten, of dat goed werkt
Maar ik wil graag nog 1 ding weten, waar ik nog niemand over heb gehoord, hoe is de 'audio CD text' voor normale CD's, heeft iemand er ervaring mee,
dat is graag wat ik nog wil weten, of dat goed werkt
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Verwijderd
Ik heb nu net me imp 350 gekregen, maar de batterijen waren dus leeg
heb'm dus maar ff aan de adapter gehangen, maar de indicator staat nu al weer op vol, animatie in beeld doet 't nog wel. Moe 'k 'm gewoon ff 6 uur opladen of is ie nu al vol ?
De indicator staat na 1 of 2 minuten vaak al weer op vol, je moet wachten tot de animatie is gestopt en het display leeg is. Dit duurt inderdaad een uurtje of 6.Op dinsdag 04 juni 2002 13:48 schreef Digital_Nightmare het volgende:
Ik heb nu net me imp 350 gekregen, maar de batterijen waren dus leegheb'm dus maar ff aan de adapter gehangen, maar de indicator staat nu al weer op vol, animatie in beeld doet 't nog wel. Moe 'k 'm gewoon ff 6 uur opladen of is ie nu al vol ?
Verwijderd
Hmm, 'k heb hem ook gekregen vandaag, heb al een CD'tje klaar om er in te doen, maar de baterijen zijn nog niet vol. Jammer dat de baterijen leeg zijn als je hem krijgt, maar ja, het is niet anders. Wel mooi in doos en met alles er op en er aan geleverd dus tot zover ben 'k tevreden, nu nog kijken of die 't ook doet. Het viel me trouwens wel op dat er in de handleiding nogal wat fouten staan (spellingsfouten), dat de handleiding niet in het Nederlands is, alleen in het Engels en dat die handleiding een beetje rommelig is, veel plaatjes die volgens mij niks met de tekst te maken hebben. Die handleiding had dus wel iets beter gekunt, maar ja, je kan niet alles hebben
. Nu maar wachten totdat de baterijen vol zijn (maar dat gaat nog wel even duren) en dan maar eens ffies de firmware upgraden. Er staat nog versie 1.04 op
.
echt weer zo'n hebbeding, maar wel mooi, ik heb er al even mee mogen spelen, echt een superding.
maar voor dat geld kan ik btw beter een 1gb CF card kopen voor in mn ipaq....
maar voor dat geld kan ik btw beter een 1gb CF card kopen voor in mn ipaq....
Over spellingsfouten gesproken: gekunt had ook met een D gekundOp woensdag 05 juni 2002 15:34 schreef jmezach het volgende:
Hmm, 'k heb hem ook gekregen vandaag, heb al een CD'tje klaar om er in te doen, maar de baterijen zijn nog niet vol. Jammer dat de baterijen leeg zijn als je hem krijgt, maar ja, het is niet anders. Wel mooi in doos en met alles er op en er aan geleverd dus tot zover ben 'k tevreden, nu nog kijken of die 't ook doet. Het viel me trouwens wel op dat er in de handleiding nogal wat fouten staan (spellingsfouten), dat de handleiding niet in het Nederlands is, alleen in het Engels en dat die handleiding een beetje rommelig is, veel plaatjes die volgens mij niks met de tekst te maken hebben. Die handleiding had dus wel iets beter gekunt, maar ja, je kan niet alles hebben. Nu maar wachten totdat de baterijen vol zijn (maar dat gaat nog wel even duren) en dan maar eens ffies de firmware upgraden. Er staat nog versie 1.04 op
.
Verwijderd
Mjah, dat had gekund jahOp woensdag 05 juni 2002 17:06 schreef johan16 het volgende:
[..]
Over spellingsfouten gesproken: gekunt had ook met een D gekund
Verwijderd
Yoo, ik ben ook van plan om zo'n ding te kopen. Vooral de lyrics-functie vind ik cool. Heb het progje alvast gedownload
. Wilde alleen ff weten hoeveel regels text de iriver eigenlijk kan weergeven. In Caption Editor zijn het er 3, maar doet IMP350 dit ook? En als ie er minder weergeeft, gaat ie dan scrollen of laat ie de rest gewoon weg?
Verwijderd
iemand al gestest of je met audio-cd in speler kan sporten
is er uberhaupt iemand die de speler heeft gestest onder het sporten.Ervaringen van hartelijk welkom.
2:is het verstandig te firmwaren zoja naar welke versie moet dat dan 1.05 of 2.00 graag ervaringen over dit en uitleg hoe je dat gedaan hebt.8-
is er uberhaupt iemand die de speler heeft gestest onder het sporten.Ervaringen van hartelijk welkom.
2:is het verstandig te firmwaren zoja naar welke versie moet dat dan 1.05 of 2.00 graag ervaringen over dit en uitleg hoe je dat gedaan hebt.8-
Verwijderd
Nou, of het met een audio CD goed gaat weet ik niet, maar er zit een anti shock op van 180 seconden, das dus 3 minuten dus dat moet toch haast wel goed gaan. Ennuhm, met MP3 CD's is het 480 seconden (8 minuten) dus dat zit wel goedOp donderdag 06 juni 2002 23:38 schreef colgate het volgende:
Ehmz, die firmware updaten is vrij eenvoudig en gaat zonder problemen. Er staat op de site wel hoe dit moet (kwestie van bestandje op CD'tje zetten en in de speler doen). 'k zou gewoon upgraden naar de nieuwste versie (2.02), heb ik gisteren ook gedaan. Overigens kloppen de plaatjes in de handleiding dan niet meer omdat ze de interface van de afstandsbediening hebben veranderd maar daar merk je niet zo veel van.
Maak de lyrics niet te lang, dan passen ze inderdaad niet meer in het display en worden ze gewoon afgekapt. Ze scrollen dus niet mee. Ik heb iRiver gemaild of ze de lyrics scroll functie willen opnemen in de nieuwe firmware.Op donderdag 06 juni 2002 22:11 schreef Klappertje het volgende:
Yoo, ik ben ook van plan om zo'n ding te kopen. Vooral de lyrics-functie vind ik cool. Heb het progje alvast gedownload. Wilde alleen ff weten hoeveel regels text de iriver eigenlijk kan weergeven. In Caption Editor zijn het er 3, maar doet IMP350 dit ook? En als ie er minder weergeeft, gaat ie dan scrollen of laat ie de rest gewoon weg?
Ik fitness ermeeOp donderdag 06 juni 2002 23:38 schreef colgate het volgende:
Het enige verschil met de firmversie is nieuw uiterlijk instellingen menu en 1/4 pauze tussen tracks is weg.
Ik heb er gisteren ook eentje besteld!
Hoe lang doen ze er daar ongeveer er over als je vooruitbetaald via de bank(rabo) ?
Hoe lang doen ze er daar ongeveer er over als je vooruitbetaald via de bank(rabo) ?
Mp3cdspelers.nl waren heel netjes en snel met mijn bestelling. Overmaken van bank naar giro kan nog wel eens enkele dagen in beslag nemen. voor de rest kan je een snelle afhandeling verwachten als ie op voorraad is.Op maandag 10 juni 2002 18:01 schreef AtlonXP1800 het volgende:
Ik heb er gisteren ook eentje besteld!
nouwuh, die nr 3 is inderdaad beschikbaar vanaf 17 Juni bij mp3cdspeler.nl.
maar daar is ie WIT lijkt het.
er staat wel in de naam: Grey.
maar daar is ie WIT lijkt het.
er staat wel in de naam: Grey.
Hahahha, vandaag las ik de Spits! en daar stond een review over de SlimX in 
Vet lachen want ik had juist dat ding bij mij, sommige mensen zaten wel te kijken zeg
jaloers
Vet lachen want ik had juist dat ding bij mij, sommige mensen zaten wel te kijken zeg
jaloers
39
YES vandaag m'n SlimX ontvangen, meteen tas erbij besteld, die wordt kosteloos nagezonden. Heerlijk spelertje
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
* Yukkie heeft em ook besteld gister 
heb vanmorgen het geld over gemaakt (giro -> rabo) en hoop dus dat ze et morgen hebben zodat ze em meteen opsturen en dat ik em woensdag heb
woensdag vrij dus de hele dag met t ding spelen
maar ja, met mijn geluk zal het wel volgende week worden dak em heb
edit: krijg je er eigenlijk nog een meeltje van als ze em opsturen/op gestuurd hebben? (van www.mp3cdspeler.nl)
heb vanmorgen het geld over gemaakt (giro -> rabo) en hoop dus dat ze et morgen hebben zodat ze em meteen opsturen en dat ik em woensdag heb
maar ja, met mijn geluk zal het wel volgende week worden dak em heb

edit: krijg je er eigenlijk nog een meeltje van als ze em opsturen/op gestuurd hebben? (van www.mp3cdspeler.nl)
Verwijderd
Die kreeg ik in ieder geval niet. 'k had Maandag avond om een uur of 9 besteld, en hij was er woensdag om een uurtje of 1. Als je voor 5 uur besteld zou je hem de volgende dag moeten hebben, maar dat wou ik express niet omdat ik er de volgende dag niet zou zijnOp dinsdag 11 juni 2002 00:09 schreef Yukkie het volgende:
Nog even een vraagje trouwens. Hoe zit dat met de playlists. Want er staat in die handleiding wel hoe je die playlists kan maken, maar volgens mij bevat zo'n m3u bestandje absolute paths, en daar heeft die speler niet zoveel aan lijkt mij. Beetje nutteloos voor de speler als ie een bestandje moet zoeken op e:\Mp3\<artiest\<nummer> (zo staan m'n mp3s ingedeeld)
vetOp maandag 10 juni 2002 20:05 schreef Homedisc het volgende:
Hahahha, vandaag las ik de Spits! en daar stond een review over de SlimX in
jaloers
wie kan dat stuk ff inscannen en hier posten???
hoe heb je dat zo nabesteld, via de site?Op maandag 10 juni 2002 21:38 schreef dombie-dom het volgende:
YES vandaag m'n SlimX ontvangen, meteen tas erbij besteld, die wordt kosteloos nagezonden. Heerlijk spelertje
je bedoelt die soort rugzak of niet.
ik ga hem zo ook bestellen, maar die rugzak is pas sinds 17Juni te krijgen staat er..
winamp maakt de path relative. atlhans bij mijBeetje nutteloos voor de speler als ie een bestandje moet zoeken op e:\Mp3\<artiest\<nummer> (zo staan m'n mp3s ingedeeld) . Iemand een idee hoe dat in elkaar steekt?
ik koop hem toch maar morgen, nog ff een nachtje over slapen.
Ik ben er nog niet uit welke kleur ik wil.
zilver vind ik zo standaard, maar ik ben bang dat die violet een beetje TE PAARS is. op de iriver site staat hij nogal paars afgebeeld.
maar bij mp3cdspeler zie ik dit plaatje:

is dit de violet versie? ja he? ziet hij er ook zo in het echt uit?
kan iemand hier een foto van zijn violet slim-x neerzetten bij normaal daglicht?
Verwijderd
Hmmz, volgens mij is dat niet de violet versie, lijkt nogal veel op die van mij, en ik heb een zilver
. 'k vind zilver toch mooier. 'k heb trouwens wel een blauwe discman
.
Kort stukje uit m'n playlist. Ziet er toch aardig absoluut uit
.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #EXTM3U #EXTINF:224,Billy Ocean - Caribbean Queen E:\Mp3\Billy Ocean\Caribbean Queen.mp3 #EXTINF:286,Billy Ocean - Get Into My Car E:\Mp3\Billy Ocean\Get Into My Car.mp3 #EXTINF:316,Billy Ocean - I Sleep Much Better E:\Mp3\Billy Ocean\I Sleep Much Better In Someone Else's Bed.mp3 #EXTINF:294,Billy Ocean - Licence to chill E:\Mp3\Billy Ocean\Licence to chill.mp3 |
Kort stukje uit m'n playlist. Ziet er toch aardig absoluut uit
d0hOp dinsdag 11 juni 2002 10:21 schreef jmezach het volgende:
Ah, 'k heb hem al door. Hij maakt er alleen absolute paths van op het moment dat je de playlist op een andere schijf zet als de MP3'tjes. Even op de goede plaatst opslaan dus.
maar over die kleur he..
die van die foto vind ik echt heel gaaf.. die kleur zit er eigenlijk gewoon tussenin of niet?
die zilveren vind ik te gewoon, en van die violet ben ik bang dat ie te paars is.
kan iemand een foto posten van zijn violet ding in het daglicht?
hier een plaatje van mp3cdspeler.nl
dit lijkt me toch de VIOLET versie, toch?
clickable want plaatje verneukt layout
http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/98_5.jpg
op iriver.com lijkt hij namelijk veel paarser:

Verwijderd
'k kan je wel een overbelichte foto van de zilveren gevenOp dinsdag 11 juni 2002 11:57 schreef RelaXXinG het volgende:
kan iemand een foto posten van zijn violet ding in het daglicht?
http://jonathan.mezach.dyndns.info/images/Speler.jpg
Is wel een beetje traag denk 'k. Max 16 kb/up
my eyes

mja kan ik nog niet echt beoordelen, heb je niet toevallig ook de violet versie?
mja kan ik nog niet echt beoordelen, heb je niet toevallig ook de violet versie?
Verwijderd
Mjah, 'k heb de zilver versie besteldOp dinsdag 11 juni 2002 12:06 schreef RelaXXinG het volgende:
my eyes![]()
Volgens mij gebruiken ze bij mp3cdspeler.nl trouwens gewoon dezelfde foto's voor beide versies. Vergelijk ze maar eens
ja dat klopt, maar als je bij de zilveren op foto 1 klikt dan heb je opeens een ECHTE uitziende zilvere versie.
en die vind ik er nogaal kaal uitzien.
http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/98_2.jpg
en die vind ik er nogaal kaal uitzien.
http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/98_2.jpg
Verwijderd
Mjah, niks mis mee naar mijn mening. 'k heb er zelf een, en ik ben er dik tevreden mee, ondanks de kleur. En ach, wat maakt kleur uit? Als ie 't maar doet toch?
nou ik vind die violet wel geil 
daar ga ik voor..
en voor wie het nog niet wist
STEL dat je iriver remote kapot gaat..
je kan gewoon een nieuwe remote los bestellen.
http://www.mp3players.co.uk/Main.php3?strPageName=imp350_remote_control
daar ga ik voor..
en voor wie het nog niet wist
STEL dat je iriver remote kapot gaat..
je kan gewoon een nieuwe remote los bestellen.
http://www.mp3players.co.uk/Main.php3?strPageName=imp350_remote_control
ik heb de iriver imp350 om 1 uur bestelt, hoe groot is de kans dat de PTT hem morgen komt brengen?
op de site van mp3cdspeler.nl staat namelijk:
op de site van mp3cdspeler.nl staat namelijk:
Rembours-betaling (betalen aan de postbode)
Wanneer u de bestelling voor 17.00 uur onder rembours plaatst, wordt u bestelling bijna altijd de volgende (werk)dag thuis bezorgd.U betaald de bestelling bij aflevering aan de postbode Betaling kan contant.
Verwijderd
winamp maakt de path relative. atlhans bij mij 
leg uit snap er niks van heb al twee cd verneukt en nog zegt de player nodisc hoe krijg ik het voor elkaar om die winamp playlist af te spelen op mijn imp-350 player
leg uit snap er niks van heb al twee cd verneukt en nog zegt de player nodisc hoe krijg ik het voor elkaar om die winamp playlist af te spelen op mijn imp-350 player
Verwijderd
Als ie zegt NoDisc dan ligt dat niet aan die playlist lijkt me. Of zegt ie pas NoDisc op het moment dat je die playlist gaat afspelen? Het lijkt me logischer dat de CD niet goed is als ie NoDisc zegt.Op dinsdag 11 juni 2002 23:24 schreef colgate het volgende:
winamp maakt de path relative. atlhans bij mij
Yes! ik heb hem! 
gister besteld, vandaag binnnen. WoEiii!!!!!!!
ik zal de pics die ik heb gemaakt hier dadelijk neerpleuren. ik heb de violet en die is echt moooooi
die batterijen moet je eerst ff opladen he?
wel beterz dat je die remote later gewoon apart kan kopen STEL dat hij kapot is.
ik zal de pics die ik heb gemaakt hier dadelijk neerpleuren. ik heb de violet en die is echt moooooi
wel beterz dat je die remote later gewoon apart kan kopen STEL dat hij kapot is.
Verwijderd
ik wil m ook bestellen, maar kheb nog 1 vraagje...
weet iemand of de IMP350 ook MP3 cds leest waar andere data op staat, bijv. een cd met albums en de CD-covers erop??
leest ie gewoon de MP3s uit de mappen en laat ie de andere data met rust of blijft ie hangen zodra ie iets anders dan MP3 tegen komt???
weet iemand of de IMP350 ook MP3 cds leest waar andere data op staat, bijv. een cd met albums en de CD-covers erop??
leest ie gewoon de MP3s uit de mappen en laat ie de andere data met rust of blijft ie hangen zodra ie iets anders dan MP3 tegen komt???
Verwijderd
Wat ik wel weet is dat die Playlists negeert, tenzij je in de Program mode zit, dan leest ie ze wel. Maar wat ie met andere data doet weet ik niet, maar het lijkt me dat ie die gewoon negeert.Op woensdag 12 juni 2002 13:18 schreef jaxx2000 het volgende:
ik wil m ook bestellen, maar kheb nog 1 vraagje...
moet ik voor de EERSTE keer die batterijen nog DISCHARGEN of zijn ze al gedischarged als je ze uit de verpakking haalt.
ze zijn totaal leeg dus lijkt me wel.
Verwijderd
Lijkt me wel he, dat ze geDISCHARGED zijn. Ze zijn immers helemaal leeg. Gewoon lekker 6 uur laten opladenOp woensdag 12 juni 2002 13:29 schreef RelaXXinG het volgende:
moet ik voor de EERSTE keer die batterijen nog DISCHARGEN of zijn ze al gedischarged als je ze uit de verpakking haalt.
Verwijderd
dat hoop ik toch want n vriend van me heeft n MP3 CD speler (geen iRiver) die bij het eerste databestand wat ie tegenkomt er mee stopt... dus kun je niet de rest van de CD lezen...Op woensdag 12 juni 2002 13:22 schreef jmezach het volgende:
[..]
Wat ik wel weet is dat die Playlists negeert, tenzij je in de Program mode zit, dan leest ie ze wel. Maar wat ie met andere data doet weet ik niet, maar het lijkt me dat ie die gewoon negeert.
NIEMAND ervaring hiermee????
Verwijderd
Hmmz, heb net ffies een data bestandje op m'n CD gezet. Speler doet er gewoon niets mee. Hij ziet hem niet, maar hij speelt ook gewoon door. Niets aan de hand dus.
Op woensdag 12 juni 2002 11:58 schreef RelaXXinG het volgende:
Yes! ik heb hem!
you luck basterd
* Yukkie baalt
ooh ik doe altijd onder rembours, lekker snel en die paar centen, boeiuh. en je ziet wat je er voor terugkrijgt. de volgende dag heb je hem al 
als je het maandag overgemaakt hebt, dan staat het er bij hun dinsdag of woensdag op. en dan heb je hem woensdag nog (vandaag nog misschien) of donderdag.
grote kans ze hem morgen rond 12 uur bij je komen bezorgen, don't worry
als je het maandag overgemaakt hebt, dan staat het er bij hun dinsdag of woensdag op. en dan heb je hem woensdag nog (vandaag nog misschien) of donderdag.
grote kans ze hem morgen rond 12 uur bij je komen bezorgen, don't worry
zeg ik kwam thuis en toen stond die remote uit.
hij was aan het chargen.
maar ik weet niet of hij door iemand uitgezet is, volgens mij niet.
maar nu ik ga chargen blijft hij maar doorgaan en gaat niet uit.
hij was aan het chargen.
Verwijderd
Als hij uit is gegaan tijdens het chargen dan is de batterij vol. Dat hij nu niet uitgaat nu je hem opnieuw laadt, lijkt mij wel logisch, want volgens mij moet de speler een soort spanningspiek opmerken als de batterijen vol zijn. Dit zal wel ff duren aangezien ze al vol zijn. Maar volgens mij stopt hij er vanzelf mee. Je zult waarschijnlijk niets kapot maken door hem nog een keer te laden.Op woensdag 12 juni 2002 18:28 schreef RelaXXinG het volgende:
zeg ik kwam thuis en toen stond die remote uit.
hij was aan het chargen.
Verwijderd
vanmiddag besteld!! 
dus morgen of overmorgen binnen!!
mp3cdspeler.nl belde zelfs even op om de bestelling bevestigd te krijgen... goede zaak vind ik...
kan niet wachten!
dus morgen of overmorgen binnen!!
mp3cdspeler.nl belde zelfs even op om de bestelling bevestigd te krijgen... goede zaak vind ik...
kan niet wachten!
Dit wordt inderdaad aangeraden ja. Ik denk dat de meeste mensen hun discman 's nachts laden (ik wel tenminste) en dan is het een kleine moeite te kiezen voor 'Charge after discharge'. Dat doe ik dan ook altijd, dat garandeert de langst mogelijke levensduur van de batterijen.Op woensdag 12 juni 2002 13:38 schreef jmezach het volgende:
[..]
. Volgens mij wordt trouwens wel aangeraden om die baterijen 1 keer per maand te dischargen om zo de levensduur van de baterijen te verlengen.
dat klopt, vaak zet ik nog een hele zooi appz erbij op een cd omdat ik op die dag ergens iets moet installeren of wil meegeven dan zet ik er gewoon nog een paar mp3's bij voor onderwegOp woensdag 12 juni 2002 14:58 schreef jmezach het volgende:
Hmmz, heb net ffies een data bestandje op m'n CD gezet. Speler doet er gewoon niets mee. Hij ziet hem niet, maar hij speelt ook gewoon door. Niets aan de hand dus.
39
Zo te horen heb ik mijn examen geld goed besteed als ik een Slim X koop en mijn lenoxx (die oude mp3cdspeler die toen nog op diesel liep (wel 3 uur)) uit het raam gooi
Ik heb mijne ook zondag besteld en betaald maar ik heb hem nog niet binnen... Is wel dinsdag al verstuurd...
hebben jullie er eigenlijk nog zo'n gratis 8MB usb drive bij gekregen?
op het moment dat ik hem bestelde stond op de pagina dat je die gratis kreeg als je een slimx bestelde.
nu staat dit er:
op het moment dat ik hem bestelde stond op de pagina dat je die gratis kreeg als je een slimx bestelde.
nu staat dit er:
Gratis originele iRiver Sportscap ter waarde van 15,- euro bij aankoop van iRiver Slim X Violet of Zilver (geldig vanaf vandaag)