Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt hem gewoon branden met dat ingebouwde brand ding van xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dat ik ut zeg maar dat is echt een klote manier je kan niks instellen enzo :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:49

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Volgens mij duurt het steeds langer voor dat een cd geladen is :? bij de firmware die er opzat toen ik em kreeg laadde hij volgens mij veel sneller dan nu :( echt klote, zit je bijna een minuut te wachten voor het zakie draait allemaal

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Yukkie schreef op 06 February 2003 @ 23:34:
Volgens mij duurt het steeds langer voor dat een cd geladen is :? bij de firmware die er opzat toen ik em kreeg laadde hij volgens mij veel sneller dan nu :( echt klote, zit je bijna een minuut te wachten voor het zakie draait allemaal
vind ik ook... maar liever 20 secs langer laden en snel skippen :D

word gewoon is tijd dat er wat meer developers aan die firmware gaan werken... er zit wel verbetering in met al die nieuwe produkten, wij profiteren met onze "oude" hardware mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet wel ff finalize cd aan ( dus geen multisession) anders gaat et fout, dan lees ie de cd idd niet, had ik eerst ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 22:30:
zet wel ff finalize cd aan ( dus geen multisession) anders gaat et fout, dan lees ie de cd idd niet, had ik eerst ook..
doet-ie bij mij perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
kun je 'm ook de eerste keer opladen, tijdens het spelen?? Gaat dat helemaal goed, of is dat slecht voor de batterij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tijdens het spelen kun je de batterijen helaas niet opladen (of is dat in de nieuwe firmware anders?)
Het beste is natuurlijk om de batterij de eerste keer volgens het boekje te doen, en als de indicator vol is, dan is de batterij nog niet helemaal vol, je moet wachten tot het scherm uit gaat.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik heb laatst trouwens 2 dagen moeten werken buiten ('s avonds) en het was koud (-1 tot -5) en ik merkte dat ie dan moeite had om mp3's te spelen. Kreeg vaak de error NO CD (of zoiets). Zijn er meer mensen die daar last van hebben gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

misschien helpt het om em in dat mooie stoff tasje te stoppen. Misschien blijft-ie wat warmer. anders moet je em goed inpakken. Het is duidelijk dat-ie moeite heeft met functies als-tie het koud heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm ik heb mijn IMP-350 aan mijn auto "lader" (geval van de Halfords) gehangen om op te laden en nu zijn de batterijen dus dood!
Ik denk dat die auto-lader (of hoe je het ook wilt noemen) toch niet helemaal perfect is. Maakt niet zo heel veel uit want ik kan er wel mee afspelen in de oto (is toch het belangrijkste!).

Maar nu moet ik dus wel nieuwe batterijen hebben. Heeft iemand een snelle link voor me?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Volgens mij zijn die batterijen sowieso niet van de allerbeste kwaliteit. Ze halen bij mij na een jaar (ok, moet gezegd, erg intensief gebruik) ook bij lange na niet meer de 14uur zoals dit officieel was verteld (en ik heb geen auto, laat staan een autooplader)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb naar Digimania gemaidl en daar hebben ze de batterijen voor 14 euor (!) per stuk.
Ook wisten ze mij te melden dat de IMP-400 A.B. gewoon werkt met de IMP-350. Met de sennheiser dopjes kosten ze daar 45 euro (AB zelf is 35)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Deddiekoel schreef op 26 March 2003 @ 13:26:
Ik heb naar Digimania gemaidl en daar hebben ze de batterijen voor 14 euor (!) per stuk.
Ook wisten ze mij te melden dat de IMP-400 A.B. gewoon werkt met de IMP-350. Met de sennheiser dopjes kosten ze daar 45 euro (AB zelf is 35)!
holy shit!
das nog eens goed nieuws. die laat ik meteen bestellen door een vriend van me!
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

je kunt die batterijen ook bij de media markt sjoppen. ik weet niet wat ze daar kosten, maar daar hebben ze ook li-ion versies van die batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Yukkie schreef op 27 maart 2003 @ 20:51:
je kunt die batterijen ook bij de media markt sjoppen. ik weet niet wat ze daar kosten, maar daar hebben ze ook li-ion versies van die batterijen.
Gaan die li-ion units langer mee? En werken ze wel in de IMP-350?

Verder staat al dit moois dit weekend op www.digimania.be, tenminste zo werd mij verteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

lijkt me wel dat ze daar in werken, een batterij is toch een batterij? ze zijn gewoon oplaadbaar... en li-ion gaat over het algemeen langer mee dan nimh mits goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Yukkie schreef op 28 March 2003 @ 17:15:
lijkt me wel dat ze daar in werken, een batterij is toch een batterij? ze zijn gewoon oplaadbaar... en li-ion gaat over het algemeen langer mee dan nimh mits goed gebruikt.
Toevallig ook enig id wat ze moeten kosten? en kun je ze opladen met de IMP-350?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

echt geen idee wat ze kosten, maar ga er maar van uit dat ze zeker niet goedkoop zijn. ik denk dat je er met 10 euro er nog lang niet bent! en ik neem aan dat je ze gewoon kan opladen ja in je IRiver... anders zou je het ff na moeten vragen bij de mediamarkt (en het antwoord ff laten weten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ze hebben daar gewone NiMH batterijen. Zijn 20 euro per stuk!
Bij Digimania zijn ze 27 per paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

dus geen Li-ion? hmmm, die dude bij de Media Markt in Rotterdam zei iig van wel, maja, dan maar iets zuiniger zijn met me NiMH batt's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor IMP-350 gebruikers, de Sennheiser dopjes (MX300,400,500) zijn echt zo enorm veel beter! Ik weet niet of de IMP-400 AB nog invloed heeft maar het is een wereld van verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Kga eerdaags maar een nieuw topic openen:
http://www.digit-life.com/articles2/cebit/cebit-iriver.html
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hooray, iriver, hooray _/-\o_
ik vind et egt een geweldig merk..
ik heb mijn slimx nu al dik een jaar,
en ik ben er nog steeds helemaal verliefd op.
zit ik laatst in de klas naast zon gaast die een
philips exp heeft... eventjes de mijne er naast gelegd... :7

wat zeggen jullie na (mssn ook een jaar of meer...) van iriver?

greetz O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
OOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKK

http://www.iriver.com/company/news_view.asp?idx=329

wie opent er een nieuw topic? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesus christ wat een schatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 2ehands Iriver iMP 350 gekocht, en ik vroeg me af waar je alle info, firmware etc. op inet kan vinden. Heeft iemand toevallig die links voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 13:50:
Ik heb net een 2ehands Iriver iMP 350 gekocht, en ik vroeg me af waar je alle info, firmware etc. op inet kan vinden. Heeft iemand toevallig die links voor me?
http://www.iriver.com natuurlijk :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net m'n imp 350 binnengekregen :D:9~:D:9~
Maar ik las ergens dat er ook tetris op gespeeld kon worden... Maar ik heb alleen snakebite erbij staan, de player is wel ge-upgrade naar 2.20, volgens de iriver.com is er geen nieuwe firmware uitgekomen sinds 2.20.
Dus ik vroeg me af hoe dat in elkaar zit.
De controls zijn trouwens wel supersimpel in elkaar gezet, half uurtje kloten en je hebt het grotendeels wel door :D:D:D:D
Geweldig ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Snakebite is de enige game :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz, ik zou toch zweren dat ik ergens iets anders gelezen had... Mgoed, het gaat natuurlijk niet om de games die erop zitten ;)
Dan ga ik nu weer van me speler genieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

vroeger, in de eerst firmware versie zat volgens mij tetris idd. maar dat was er weer uitgeloopt ivm de rechten van dat spel ofzow. ennie weej, het zit er dus niet (meer) in. have phun met je IMP 350 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
firmware 2.30 is uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
yep, niet echt veel verbeteringen.... anders opstartfilmpje, ziet er gelikt uit. Het lijkt alsof ie ook wat sneller laadt.
Verder 3 user EQ settings ipv 1 en je kunt een password erop zetten.
Ow ja, je kunt nu kiezen of je bij een multi-session CD alleen het laatst gebrande deel wil lezen/spelen, of alles.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste