Casema ook slechter dan normaal?

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Als er toch topics over de kabelproviders zijn, kan dit ook vast wel. De laatste week is casema bij mij echt veel slechter dan normaal. Ik heb een paar dagen urenlang het probleem gehad dat als ik inbelde, de verbinding na 10sec verbroken werd, of zodra ik er data doorheen wilde halen. ZEER frustrerend en de helpdesk is weer niet bereikbaar. Nu hij eindelijk langer dan 10sec verbonden blijft, is de snelheid nog gaarder dan normaal.
Normaal is aan het begin van de dag wel 7K/s te halen van snelle servers. Nu kom ik niet boven de 2 uit. En vanochtend probeerde ik van een bepaalde ftp iets te downloaden, haal ik 1,1 K/s. Een uur later vanaf de uni haal ik 42 K/s van dezelfde site!
Hoe erg is het bij jullie?

p.s. aub geen reakties als 'ik haal met chello makkelijk 300K' of 'alles buiten de campus is minderwaardig' want dat weet ik ook wel *jaloeoeoers* ;)

Verwijderd

hier een casema gebruiker en ik moet zeggen dat ik nergens last van heb :) Hier heb je veel aan he? ;) oke soms is de verbinding BRAK bij mij...

Verwijderd

Ik zit ook bij Casema, en het is al TIJDEN waardeloos bij mij. Ik mag blij zijn als ik s'ochtends om 7 uur 2kb/s haal. s'Avonds zit ik vaak niet boven de 500 bytes/s

Dat je af en toe (regelmatig) gedisconnect wordt, kan kloppen, want ze zijn aan de kabel aan het werk i.v.m. kabeltelefonie.

Groetjes
Henny

Verwijderd

waarom kunnen ze dat gvd dan niet ff ergens vertellen???

ik wordt hier echt gek.. ik kan nog geen 2Mb achter elkaar downloaden vanwege disconnects!
om gek van te worden

normaal haalde ik toch op zondagmorgen zo'n 7 a 8Kb/s, maar sinds een week ofzo zit ik ook op nog geen k per seconde :(

ik hoop ECHT dat cistron een beetje opschiet met ADSL :(

Verwijderd

Ik heb hier nergens last van heb nog gewoon gemiddeld 8.5K
een aantal vrienden van me hier in utrecht heeft er ook last van dat ze nog geen K/sec halen

suc6 ermee in iedergeval ;)

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Hmm ja thanx, dat kunnen we wel gebruiken. En werken ivm kabeltelefonie?? Ze denken toch niet serieus dat we nog meer diensten willen afnemen van casema?? :(

Verwijderd

Ik zit in het centrum van Utrecht en ik haalde 's ochtends ('s avonds laat) max. 7 kb/s daarna niet meer dan 1 a 2kb/s.

Nu haal ik 's ochtends >8kb (maar meestal 6 a 7) maar overdag nu -bij goede servers-
3 a 4 kb/s (gewoon overdag!).
Misschien dat ik kwam omdat ik Internetboost 99 had geinstalleerd? Weet het niet zeker maar misschien toch wel.

Zou zeggen, probeer het.

suc6

Verwijderd

"Ik heb een paar dagen urenlang het probleem gehad dat als ik inbelde, de verbinding na 10sec verbroken werd"

Da meen je niet moet je inbellen bij Casema??? Daz via de printerpoort ofnie?

Ik heb Chello loopt ook altijd te fucken hoor.. :(

Verwijderd

Seriele poort om precies te zijn, met zo'n DEMOS modem eraan.

De mededelingen staan allemaal in de nieuwsgroep 'casema.announce'. Alleen staan de mededelingen er regelmatig niet op tijd. Heb je dus eerst problemen, en een paar uur (dag) later staat het pas op de nieuwsgroep.

Groetjes
Henny

Verwijderd

demos modem is toch Deltakabel, althans die rommel die ik hier van ze gekregen heb wel

Verwijderd

Jullie wachten op ASDL en ik op kabel (in Emmen) :(

Verwijderd

Ik heb casema en die is echt zwaar k*t!!! Ik heb het downloaden al opgegeven (bijna nooit hoger dan 1,5k), en sinds kort heb ik om de 10 seconden een time out! Toch maar weer eens gaan klagen.

TheScape :)

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Nou, bij mij gaat het intussen weer iets beter, ik haalde vandaag toch weer snelheden tot 7 K/s, en ik kan fatsoenlijk verbonden blijven. Maar ze moeten dit toch niet meer flikken :(
Pagina: 1