Als er toch topics over de kabelproviders zijn, kan dit ook vast wel. De laatste week is casema bij mij echt veel slechter dan normaal. Ik heb een paar dagen urenlang het probleem gehad dat als ik inbelde, de verbinding na 10sec verbroken werd, of zodra ik er data doorheen wilde halen. ZEER frustrerend en de helpdesk is weer niet bereikbaar. Nu hij eindelijk langer dan 10sec verbonden blijft, is de snelheid nog gaarder dan normaal.
Normaal is aan het begin van de dag wel 7K/s te halen van snelle servers. Nu kom ik niet boven de 2 uit. En vanochtend probeerde ik van een bepaalde ftp iets te downloaden, haal ik 1,1 K/s. Een uur later vanaf de uni haal ik 42 K/s van dezelfde site!
Hoe erg is het bij jullie?
p.s. aub geen reakties als 'ik haal met chello makkelijk 300K' of 'alles buiten de campus is minderwaardig' want dat weet ik ook wel *jaloeoeoers*
Normaal is aan het begin van de dag wel 7K/s te halen van snelle servers. Nu kom ik niet boven de 2 uit. En vanochtend probeerde ik van een bepaalde ftp iets te downloaden, haal ik 1,1 K/s. Een uur later vanaf de uni haal ik 42 K/s van dezelfde site!
Hoe erg is het bij jullie?
p.s. aub geen reakties als 'ik haal met chello makkelijk 300K' of 'alles buiten de campus is minderwaardig' want dat weet ik ook wel *jaloeoeoers*