Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb hier een awe64 en als ik die in een pc douw dan herkend die tijdens het opstarten een onbekend apparaat met de naam c|# of zo iets en dat veranderd dan in sounblaster awe 64 bla bla bla. Nou installeerd die netjes de drivers maar hij doet het dus niet (had je niet verwacht hé
). Als ik bij apparaat eigenschappen kijken dan staat daar dat de bios niet goed is en ik de leverancier moet contacten voor een nieuwe bios. Nu staat er 1 op hun site maar daar heb je een password voor nodig en er staat bij dat je een mailtje moet sturen. Dat wil ik best doen maar dan moet ik wel het mail adres hebben en het contact gedeelte is niet te bereiken. Dus als iemand het password heeft of een passwordloze versie zou ik hem zeeeer dankbaar zijn
Ik heb hier een awe64 en als ik die in een pc douw dan herkend die tijdens het opstarten een onbekend apparaat met de naam c|# of zo iets en dat veranderd dan in sounblaster awe 64 bla bla bla. Nou installeerd die netjes de drivers maar hij doet het dus niet (had je niet verwacht hé