I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
In FreeBSD is het iig:Op maandag 28 januari 2002 10:33 schreef DR het volgende:
-->NOS
XF86Config
zoiets, misschien een foutje qua hoofdletters
xf86config
En je hebt ook:
XF86Setup
(best klote die hoofdletters)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als je SuSE hebt kan het met sax of sax2, met Progeny debian kan het in het configuratiescherm. Veel distro's hebben ook nog het programma XF86Setup bijgeleverd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Ja dat zeg ik net!!Op maandag 28 januari 2002 10:58 schreef DGTL_Magician het volgende:
xf86config (in kleine letters dus)
Als je SuSE hebt kan het met sax of sax2, met Progeny debian kan het in het configuratiescherm. Veel distro's hebben ook nog het programma XF86Setup bijgeleverd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
nofi
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Ik wist niet dat er een grafische versie van Linux was????Op maandag 28 januari 2002 15:36 schreef Deacon het volgende:
maar ik gebruik de grafische versies van linux... en daar zit niet zoiets in als in bv. windows ?( beeldscherm instellingen? )
Ik denk dat je the X Windows system bedoeld, welke gewoon een verzameling programma's op linux is. En dat gaat dus zo, en volgens mij met Mandrake en zker met Progeny kun je je resolutie instellen in het configuratiescherm.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
1
| #vi /etc/X11/XF86Config |
Zoe doe ik het iig altijd, die irritante frontends vind ik maar niets, helemaal omdat het een supersimpel en makkelijk te begrijpen script is...
Rookworst zonder R is ook worst.
Het is geen Windows-system...met Windows bedoelen de meeste mensen iets heel anders.Op maandag 28 januari 2002 15:53 schreef DGTL_Magician het volgende:
Ik wist niet dat er een grafische versie van Linux was????
Ik denk dat je the X Windows system bedoeld, welke gewoon een verzameling programma's op linux is.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.