Toon posts:

diskspace op inet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand een site waarbij is diskspace op internet heb (1mb ofzo) zonder dat ik een homepage neer hoef te gooien. en dat die files vanaf andere pages te lezen zijn?

gaat om 70kb ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
mja, ik kan niet linken van andere sites naar deze files..

niet boeiend dus

Verwijderd

www.xdrive.com

krijg je 25Mb :)

Verwijderd

Is prima te linken vanaf netdrive hoor...

Verwijderd

waarom pak je niet gewoon een provider en gooi je er een dummy index.html neer...

mischien denk ik nu te moeilijk?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Neem een wanadoo free accountje, krijg je 20 MB zeer snelle webspace bij! :)

Verwijderd

Wil je diskspace op internet waarmee je kan Uploaden en Downloaden en die je kan sharen met anderen?????

Dan moet je je aanmelden bij www. freediskspace.com !

300 MB!! (moet je wel het uitgebreide formulier invoeren anders 25 MB)

Ben ik al enige tijd een zeeeer tevreden gebruiker van!

Zou je dan wel effe mijn refferer-code kunnen invoeren bij "refferer-code" (degene die je heeft doorverwezen). Dan krijg ik er weer 5 MB bij.

Mijn refferer-code is: U00039065

Thanx and suc6!!

Verwijderd

Koelkast, moet je om te kunnen uploaden naar dat wanadoo free accountje verbonden zijn met internet via wanadoo-abo?

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

TwwT_Unexplained:

netdrive.com does not allow referrals directly to individual files in either the "My Public Files" or "My Pictures" folders. Any referrals will be re-pointed to the "root" of the "My Pictures" or "My Public Files" folders.

To access an individual file, you must use the web interface and access the folder via the directory tree.

This will also prohibit you from placing direct links to images or files in your netdrive.com account from other web-sites or even auctions like Ebay and Yahoo.

dus het kan niet.. :(

sko
Pagina: 1