Toon posts:

Upload werkt een klein beetje in netwerk ^_^

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey :)

We hebben sinds ADSL en het werkt allemaal erg sweet. We delen de connectie over 6 computers via een server en tot nu toe gaat alles goed. Nou ja...alles behalve uploaden naar bijvoorbeeld een site. Dit werkt dus alleen goed op de server, op de andere computers lukken alleen e-mails/files van een paar kb (max 5 ofzo, weet het niet zeker). We gebruiken gewoon ics voor het delen en zonealarm voor security (maar aan zonealarm ligt het niet, al gedeinstalled enzo).

Iemand een idee waar het aan kan liggen? :?
Thx :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, overal win2k pro :)

Verwijderd

als je grotere bestanden uploadgaat de snelheid in kb/s dan naar beneden? of kun je gewoon geen 1mb bestanden uploaden? meld anders ook even de errors (als je die hebt)

Verwijderd

Topicstarter
bij grotere bestanden begint hij eventjes goed (1 sec) en dan dropt idd de snelheid tot near zero (0,0001 kb/s ofzo :))

Verwijderd

mmm server waar je hem heen upload moet de pc misschien kunnen pingen ip pc van upload is binen netwerk neem ik aan met een ip dat niet bestaat op inet zoals 192.168.1.* of geeft ip op van server, oplossing weet ik zo niet moet je even zoeken. misschien iemand anders die kan helpen?

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Heeft met je instellingen te maken... Ik dacht MTU. Zoek daar maar is naar over GoT.

(dit is een bekend probleem btw)

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Hebben jullie toestemming om aan jullie connectie 6 computers te hangen ?, anders moet je van ics over stappen sygate dan lijkt het voor de asdl server dat jullie maar 1 computer er aan hebben hangen. *D

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
mag dat niet dan >:)

Maar anyway, ik heb nu een proggie gedownload om die MTU setting goed te zetten dus ik denk dat het wel gaat werken. Bedankt he :)
Pagina: 1