Eye & Earcandy

Pagina: 1
Acties:

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42
iedereen heeft wel eens van die (demo)filmpjes of mp3's gehoord waarvan je denkt: Dit is gewoon cool!!!
Neem nou bijvoorbeeld de nieuwste revisie van de Warcraft 3 trailer. (http://www.blizzard.com/war3/movies/index.shtml).
Je start je fileplayer op, zet je soundsystem op dolby surround en het filmpje op fullscreen, en genieten maar!
Heeft iemand anders nog van die filmpjes die het uiterste van je thuisversterker vragen en die je de adem doen stokken??

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het legaal blijft ;)

De Star Wars trailer Forbidden Love is trouwens ook erg gaaf.. (Vooral met dat surround geluid erbij :7)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Ik zie wel eens van die progsel-juweeltjes van 64KB limiet wedstrijden. Minutenlang animaties, complete scenes + muziek. En dat alles in 64 KB.

Knap gedaan.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

tja... het blijft toch wel heel phat om the matrix of blade te zien in een hele gave home theater setting, kben niet zo bandbreedte geschikt dus trailers downen ga ik zowieso niet doen...

Deze plek is te koop.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42
Op maandag 28 januari 2002 10:26 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie wel eens van die progsel-juweeltjes van 64KB limiet wedstrijden. Minutenlang animaties, complete scenes + muziek. En dat alles in 64 KB.

Knap gedaan.
heb je een u-r-elletje?

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>