Waarom zie ik geen gekleurde usernames (T.net crew, GoT crew en GoT raad) bij het "post reply" venster 
Of is dit weer zo een feature van Topix
Of is dit weer zo een feature van Topix
Verwijderd
Waar niet? In elk forum op GoT. Viel mij ook al op....Op maandag 28 januari 2002 10:48 schreef AtomicShockwave het volgende:
waar heb je dat gezien dan
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Dat laatste neem ik aan.Op maandag 28 januari 2002 10:52 schreef HlpDsK het volgende:
Wacht ff .. heb je het nou over preview, of heb je het over de optie op de thread te zien tijdens het typen van je reactie?
Verwijderd
En anders heb je een crew-loginOp maandag 28 januari 2002 10:52 schreef Steven_NL het volgende:
[..]
Dat laatste neem ik aan.
Ik het idd over het laatsteOp maandag 28 januari 2002 10:52 schreef HlpDsK het volgende:
Wacht ff .. heb je het nou over preview, of heb je het over de optie op de thread te zien tijdens het typen van je reactie?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq