Wat is een goede printer?

Pagina: 1
Acties:

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:05
Ik zoek een goeie maar niet te dure inkjet printer, zit zelf te twijfelen tussen HP en Epson.

Het liefst 1 waarvan de printerkop tegelijk wordt vervangen met de inkt.

1200DPI is genoeg en een pagina of 8 ppm is ook voldoende.

Verwijderd

[topic=350072/1/25]

hier wordt heel wat gezegt over goede printers

en anders gebruik de search want dit soort vragen zijn al zo vaak langsgekomen.

ik ga binnekort ook een printer kopen met ongeveer dezelfde eisen als jij en dat gaat de canon s600 of s630 worden, alleen heeft deze een vaste printkop maar op die printkop zit 1 jaar garantie dus das ook wel weer netjes

Verwijderd

Op maandag 28 januari 2002 09:24 schreef mdewals het volgende:
Ik zoek een goeie maar niet te dure inkjet printer, zit zelf te twijfelen tussen HP en Epson.

Het liefst 1 waarvan de printerkop tegelijk wordt vervangen met de inkt.

1200DPI is genoeg en een pagina of 8 ppm is ook voldoende.
Ik wou eigenlijk bij voorbaat al Epson gaan blaten, maar aangezien je een printkop+inkpatroon wilt hebben valt Epson af. Dan zou je voor de HP moeten gaan :)

Verwijderd

HP 940C kan ik ten zeerste aanraden . Niet duur een zeer goed !

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

HP ongetwijfeld ! Deze printers hebben een lange levensduur en zijn ook nog eens erg gemakkelijk in het gebruik.
Bij veel printers heb je ook nog eens een probleem dat je moeilijk aan cartridges kan komen ( epson xerox enz) , bij hp kan je gewoon naar de plaatselijke boeken winkel lopen en daar een cartridge kopen.

Kenners weten waarom

Verwijderd

DJ 840 is redelijke machine, maar bijna niet meer te krijgen, als je USB hebt zijn de DJ 825 of DJ845 leuke goedkope printers met een zeer acceptabele zo niet goede kwaliteit maar alleen een USB aansluiting
Prijs/prestatie verhouding is zeer goed, enige nadeel is de kleinere patronen van 15 en 25 ml tegen over een DJ960 met 19/38 en 21/41 ml patronen
Maar kan weer wel met maar een patroon werken, het is dus niet nodig beide patronen in de printer te plaatsen
DJ 940 heeft klein zwart patroon(25ml) en normaal kleuren(19/38ml)
zowel 960 als 940 hebben zowel USB als Par en moeten beide patronen in de printer hebben
960 heb ook nog automatische calibratie en automatische papierherkenning

Verwijderd

Hp kopen !!

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 14:34
Hp is goed maar epson ook het alleen je moet um regelmatige gebruiken anders gaan de koppen verstopt zitten dit is bij de hp niet zo omdat de koppen niet in de printer zitten maar op de patroon

P2trick

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Hp 845C als je een instapper wilt.. HP 940\960 als je net een tikje luxer wilt..

Het is persoonlijk vind ik.. ben nooit een Epson fan geweest dus daarom raad ik je HP aan....

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Epson heeft een gammele constructie en gebruiken een hele boel inkt. Ze printen wel het mooiste af vind ik.

HP zijn degelijker en wat zuiniger met de inkt. Ik zou geen 8xx serie nemen als je vanuit dos promt wil afdrukken, dit kan namelijk niet (of soms wel met speciale patches).
Ik zou gaan kijken naar een HP 9xx serie, zijn niet zo duur, maar drukken best mooi af.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 29 januari 2002 15:29 schreef Toverstaf het volgende:
Ze printen wel het mooiste af.
:?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

bloasfist

Slot-A Crew

citizen 120D. :+
Daar moet ik voor mezelf een samenvatting van 30 kantjes op uitprinten. Wat een hel!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

ik ben op zoek naar een goede foto printer!!! welke is dat dan prijsmaakt niet uit
Pagina: 1