Toon posts:

Menu Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, de site is heel goed, maar ik zit in mijn maag met het uitklapdingetje wanneer ik met mijn muis naar de back-button ga!

Telkens weer verschijnt dat faq/.net/.irc/wap. menuutje weer! beetje de balen van..

Al moet ik er meteen bij zeggen, dat ik MyIE gebruik, ipv netscape of IE. Zit nog een multiple-page 'new'-button (zoals in office) vóór de 'back'-button.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Maak een omweg zodat je niet over het t.net logo gaat
2) Gebruik de keyboard shortcut (alt <- en alt ->)

Als je toch terug gaan naar de vorige pagina, wat maakt het dan uit dat het menu op de huidige uitgeklapt wordt?

Verwijderd

Topicstarter
haha

'het gevoel dat u te vaak mensen op weg helpt'

En wat nu als ik terug kom van linksboven en doorschuif naar rechtsonder? Als ik het niet snel genoeg of met een omweg doe, klapt dat ding weer uit.

Persoonlijk zou ik het ergonomischer vinden, als het logo Tweakers.net een zichtbaar aanklikbaar, uitklapbaar menu zou zijn. < Maar goed, wie ben ik om dit te zeggen >

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 29 januari 2002 02:51 schreef venice het volgende:

Persoonlijk zou ik het ergonomischer vinden, als het logo Tweakers.net een zichtbaar aanklikbaar, uitklapbaar menu zou zijn. < Maar goed, wie ben ik om dit te zeggen >
... een user...

LinkedIn WoT Cash Converter

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Op dinsdag 29 januari 2002 14:21 schreef PcDealer het volgende:

[..]

... een user...
Een user die een goed idee heeft :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Hmm, wat mij betreft mag dat ding gewoon gelijk zichzelf omhooghijsen zodra ik met m'n muis uit die menubox ben. Nu moet je echt over het menu scrollen wil je het weer naar boven krijgen...
Pagina: 1