Toon posts:

Hoevaak wordt de T.Net search geupdate? +meukvraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie subject :)

Ik zoek wel eens op m'n nick in de reacties om te zien of er nog mensen iets gezegd heben op m'n reacties. Echter, ik zie momenteel geen reacties van mezelf na de 22e. Ik heb wel gereageerd na die datum. Is dat een wekelijkse update of zo, ipv realtime?

En een 2e vraag nog ff snel: ben ik gek geworden, of is er een SiSoft Sandra 2002 update uit de meuktracker verdwenen? Ik merk nogal eens dat ik daar een item echt niet meer kan vinden. Nu dus ook weer.

Da's best irritant als je wat wilt nalezen. Waarom was hij verwijderd?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

uit de changelog van januari :)

22-01: De searchindex van het nieuws en de reacties is weer helemaal bij de tijd. Vanaf nu worden indices drie keer per dag automagisch geupdate

de tweede vraag van je moet iemand anders beantworden, dat durf ik zo niet te zeggen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Over dat 1e dan: erg vreemd. Als ik m'n nick invul bij reacties, dan kom ik gewoon geen topics tegen van na 22 Januari. Als ik dan door de nieuws-items heen blader handmatig, zie ik wel gewoon m'n reacties staan, van bv. 25 Januari.

Die zouden dan ook in de search te vinden moeten zijn, maar dus niet. Vreemd :?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De reactie search zoekt niet op username.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zoek ik dan bv. alle reacties van 1 user bij elkaar?
Voornamelijk mezelf dus :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb een username search toegevoegd. Als de optie 'reacties - username' niet in de search select box aanwezig is moet je even javascripts refreshen.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt. Helemaal top! Bedankt :)

Dan over punt 2: weet iemand of die SiSoft Sandra 2002 meuk is verwijderd? Hij staat ook niet tussen de nu net vernieuwde usernaam-search als ik mezelf invul.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd

Topicstarter
Ok, duidelijk.

Wat ik wel interessant vind om te weten is: de reacties van zo'n post zijn dan ook getrashed. Als je op bv. +3 behulpzaam stond, dan ben je die karmapunten dus ook kwijt?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Jep, bij de eerstvolgende karmaberekening ben je die punten weer kwijt.
Pagina: 1