T.Net login/logout doet wazig

Pagina: 1
Acties:

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Ik wilde ff op t.net gaan inloggen omdat ik m'n cookies had gewist.
Toen bleek dat m'n password niet meer goed was (vaag) dus ik met de passmailer een nieuwe aangevraagd.

Dat werkte, ik ingelogd en password veranderd. Wilde ik uitloggen om met m'n nieuwe password in te loggen, kon ik helemaal niet meer uitloggen?

En als ik nu naar profile ga krijg ik te zien:
Er kon geen username met ID deleted gevonden worden.
Als ik dan weer cookies wis en wil inloggen met m'n nieuwe password, dan gaat dat niet. Ook het automatich gegenereerde password van de passmailer werkt niet.

Wat is er nou aan de hand :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmmmmz....

Ik heb geen probleem om als jou in te loggen en uit te loggen, dus het moet toch iets zijn met cookies/cache.

Je hebt nu trouwens wel een nieuw wachtwoord in je postvak, misschien werkt die beter? :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op maandag 28 januari 2002 01:52 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ik heb geen probleem om als jou in te loggen en uit te loggen, dus het moet toch iets zijn met cookies/cache.
Ehh, zijn die paswoorden niet ge-encrypt in de database :?

Nu ook met Flickr account

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 januari 2002 03:15 schreef SanderHovestad het volgende:

[..]

Ehh, zijn die paswoorden niet ge-encrypt in de database :?
Ik denk het wel, maar ik kan van jouw acount zonder problemen het mailadres wijzigen en een PW laten toesturen :). Kan ik je acount mee kapen dus :o.

(GoT that is, tnet kan ik niets :o).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Vreemd hoor, er gebeurt nog steeds niks als ik op uitloggen klik en inloggen werkt ook niet. Dat nieuwe password is ook onjuist.

Btw, waar worden cookies allemaal opgeslagen :?

Als ik het tweakers cookie in C:\Documents & Settings\}RB-338{\Cookies wis zie ik nog steeds een uitlog knop ipv een inlog knio en als ik met de IE config alle cookies laat wissen staat ie wel op inloggen.

En als ik wil reageren zegt ie wel dat ik niet ben ingelogd, ook moderatie functies zijn niet zichtbaar.

Ik snap er niks van, hij deed het prima en doet het voor elke andere site ook goed :'(