Okay, ik heb gehoord van een aantal mensen dat er zwarte fronts voor plextor cdrom's te krijgen zijn. Maar om het zeker te weten wil ik het nog ff hier vragen.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Verwijderd
lijmen ,ja1, ff lezen hè?Op maandag 28 januari 2002 00:58 schreef SMAR het volgende:
Had ik al gezien, errug mooi gedaan trouwens. Kewl licht ook. Hoe heb je het eigenlijk vast gemaakt, gelijmd ofzo?
LEZEN!!!!!Op maandag 28 januari 2002 01:06 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Maar hoe doe je je cd-drive dan open?? Knopje is er niet meer.
Wil het ook gaan doe met mijn Lian Li PC60![]()
![]()
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Mjah, eerst maar es met het floppy station beginnen he. Weet je eigenlijk waar je extra 3,1/2" frontjes a la Lian Li (grijze) kan bestellen?? Voor het geval het misgaat.Op maandag 28 januari 2002 01:49 schreef SMAR het volgende:
Probeer deze es ff:
http://bit-tech.net/article/35/1
The trade of the tools
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
zouden ze ook grijze sturenOp maandag 28 januari 2002 02:23 schreef P5ycho het volgende:
mail plextor en vraag of ze ook zwarte rontjes leveren, ik heb namelijk een keer gelezen dat ze die leveren als vervanging.
The trade of the tools
Er staat niet dat je flink moet drukken, maar:Op maandag 28 januari 2002 01:12 schreef silentsnow het volgende:
[..]
ja, er staat dat je flink moet drukken waar je knop normaal gesproken zat, is dat alles?
Kheb Plextor gemaild en die melden dat ze geen zwarte frontsOp maandag 28 januari 2002 02:23 schreef P5ycho het volgende:
mail plextor en vraag of ze ook zwarte rontjes leveren, ik heb namelijk een keer gelezen dat ze die leveren als vervanging.
Reactie op mijn mailtje naar Plextor:Op maandag 28 januari 2002 14:45 schreef SMAR het volgende:
ok, goed idee, kzal het proberen. Hmm, maar voor de zekerheid andere meel adres gebruiken.
*EDIT* Maarre, zit het knopje niet apart?
The trade of the tools
Dat kan dus niet want ik heb de hele drive al, khoef alleen het frontje, maar ik heb naar het mail adres wat je had staan gemaild om info te krijgen.Op maandag 28 januari 2002 16:07 schreef silentsnow het volgende:
[..]
You can purchase a black bezel for some Plextor drives at
http://www.harddrive.com Select Black Components from their menu.
[/i]
En als antwoord kreeg ik:Hallo Tim
Ik werk als verkoper bij een automatiseringsbedrijf en wij verkopen ook
computers inclusief Plextor branders. Ik krijg de laatste tijd erg vaak (3x
per week!) deze vraag vandaar mijn mailtje naar jullie. Vaak stappen mensen
uiteindelijk over naar de Sony brander aangezien die wel in het zwart te
krijgen is. Zwart is momenteel "in de mode" bij computers, computerkasten
zijn nu ook vaak in het zwart te krijgen en de klant houdt ervan.
Misschien toch eens het overwegen waard
Met vriendelijk groeten,
blabla
Volgens mij gaat het lukken!Bedankt voor deze voor ons waardevolle info. We zullen het eens in de groep gooien.
Tim Lauwers
International Sales Assistant